واتس اپ

واتس اپ در نسخه بتای خود، مجددا به تقلید از اسنپ چت پرداخت

بر اساس گزارشات دریافتی از سوی Mashable، فیسبوک در اپلیکیشن واتس اپ خود در حال تست قابلیت جدیدی برای اشتراک گذاری عکس است که شباهت بسیار زیادی به اسنپ چت یا اینستاگرام دارد. این پروژه که Status نام گرفته، در آخرین نسخه های بتا از واتس اپ اندروید و آی او اس کشف شده است.

Status فضای بین بخش های Chats و Calls را اشغال می کند و با استفاده از آن قادر به افزودن کپشن ها و پیام های دست نویس یا دودل ها که بسیار شبیه اسنپ چت است، می گردید.

پس از اینکه فیسبوک برخی از طرفداران جوان خود را از دست داد و آنها استفاده از اسنپ چت و اینستاگرام را ترجیح دادند، کمپانی تصمیم گرفت این وضعیت را تغییر دهد، به طوری که اقدام به خریداری اینستاگرام با مبلغ 1 میلیارد دلار نمود. از طرفی مدیر عامل اسنپ چت پیشنهاد 3 میلیارد دلاری فیسبوک را رد کرد و تصمیم به ساخت امپراطوری قدرتمند خود نمود. اسنپ چت هم اکنون دارای ارزش تخمینی معادل 25 میلیارد دلار می باشد و سومین شبکه اجتماعی بزرگ در سراسر جهان محسوب است که بیشتر طرفداران آن را قشر جوان و نوجوانان تشکیل داده اند.واتس اپ

فیسبوک در حال گذراندن بحران ها و از دست دادن کاربران جوان خود می باشد و از طرفی کاربران آپدیت های شخصی خود را حتی با وجود ابزارهای جالب و قدرتمندی مانند Facebook Live و 360-degree video به اشتراک نمی گذارند که به هیچ عنوان برای فیسبوک خوشایند نیست.

در دنیای تکنولوژی بهبود امکانات کنونی محصول بسیار متداول است، حتی اگر این قابلیت ها را از سایر اپلیکیشن ها هم تقلید کنید. فیسبوک در اپلیکیشن اینستاگرام به تقلید از اسنپ چت پرداخت و هم اکنون نیز نوبت واتس اپ رسیده و آنطور که پیداست فیسبوک می خواهد ناتوانی خود در خریداری اسنپ چت را به گونه ای جبران کند.

 

http://thenextweb.com برگرفته از

اینها را هم بخوانید