پیام رسان واتس اپ

واتس اپ قابلیت حذف پیام ارسال شده برای گیرنده را عرضه کرد

واتس اپ ماه قبل فرآیند تست حذف پیام های ارسال شده را آغاز کرد و چند روز پیش این قابلیت کاربردی را در اختیار عموم قرار داد.

به گفته کمپانی جهت استفاده از این قابلیت، شما و گیرنده پیام باید از آخرین نسخه پیام رسان استفاده کنید، بدین ترتیب پیام موردنظر برای هر دو طرف پاک خواهد شد.

در واقع این امکان شما را قادر به پاک کردن پیام نه تنها در گوشی شما بلکه در گوشی دریافت کننده پیام نیز مینماید. برای این کار کافی است پیام موردنظر را انتخاب کرده و بر روی آیکون سطل زباله کلیک کنید، با این کار یک پاپ آپ با محتوای " آیا میخواهید این پیام برای همه پاک شود یا خیر" به شما نمایش داده میشود.

 

حذف پیام ارسال شده در واتس اپ

 

متن "این پیام پاک شده است" جایگزین پیام پاک شده در چت میشود، بنابراین اگر پیام "این پیام پاک شده است" را در چت های خود مشاهده کردید، به این معناست که فرستنده پیام آن را برای همه پاک کرده است.

نکته دیگر اینکه برای پاک کردن پیام 7 دقیقه زمان دارید و با گذشت این بازه زمانی دیگر قادر به پاک کردن پیام نخواهید بود و فقط میتوانید جلوی اسکرین شات گرفتن و جستجوی پیام را بگیرید. توجه داشته باشید که شما هیچ پیامی مبنی بر پاک شدن موفقیت آمیز پیام در گوشی گیرنده دریافت نخواهید کرد.

نسخه جدید واتس اپ برای گوشی های آیفون، اندروید، ویندوز فون و همچنین دسکتاپ منتشر شده و میتوانید با آپدیت کردن پیام رسان، به این قابلیت کاربردی دسترسی داشته باشید.

 

http://www.fonearena.com برگرفته از

اینها را هم بخوانید