اینستاگرام

ویدیوهای بومرنگ، منشن و لینک به Stories اینستاگرام راه یافتند

اپلیکیشن اینستاگرام محبوبیت زیادی بین کاربران دارد و سازندگان آن همواره در تلاشند تا محصول خود را قدرت بخشیده و قابلیت های جدید و کاربردی به آن اضافه نمایند. جدیدترین آپدیت اینستاگرام به بخش Stories این اپلیکیشن مربوط است که چندین ماه پیش، در رقابت با ویژگی مشابه در اسنپ چت، به اینستاگرام راه گشود.

در این نسخه از اپلیکیشن، اینستاگرام به پشتیبانی از ویدیوهای بومرنگ، منشن افراد و درج لینک در استوری ها می پردازد. بومرنگ یکی از اپلیکیشن های اینستاگرام است که شما را قادر به ساخت کلیپ های گیف مانند می کند.اینستاگرام

در آخرین آپدیت، کاربران قادرند با استفاده از اپلیکیشن اینستاگرام ویدیوهای بومرنگ را ضبط کنند. زمانی که در فید اینستاگرام قرار دارید، با کشیدن صفحه به راست دوربین استوری باز می شود و در زیر دکمه ضبط، گزینه جدیدی را مشاهده می کنید که شما را قادر به انتخاب حالت Boomerang می کند و دوربین عکس های متوالی را به هم چسبانده و یک ویدیوی کوتاه از آنها می سازد که به شکل عقب و جلو پلی می شود، امکان اشتراک گذاری این ویدیو در سایر پلتفرم های اجتماعی نیز وجود دارد.

آپدیت جدید شما را قادر به تگ کردن اکانت ها در استوری می نماید و نحوه کار مشابه تگ کردن افراد در عکس ها و ویدیوها می باشد. وقتی یک اکانت در استوری تگ شود، با ضربه زدن روی نام کاربری به صفحه آن شخص می روید. اگر کسی شما را تگ کرده باشد که او را دنبال نمی کنید، یک نوتیفیکیشن در بخش درخواست های پیام دوستی خود مشاهده خواهید کرد.اینستاگرام

اینستاگرام قابلیت افزودن لینک در استوری را برای کاربران تایید شده در اختیار قرار داده، این کار آنها را قادر به افزودن لینک در داخل استوری می کند و با کلیک بر روی دکمه See More در قسمت زیر استوری، می توانید لینک را باز کنید.

چنانچه این قابلیت های جدید توجه شما را جلب کرد، زمان را از دست ندهید و آخرین نسخه اپلیکیشن را از استور موردنظر دانلود کنید.

 

http://www.fonearena.com برگرفته از

اینها را هم بخوانید