اپلیکیشن ویرایشگر حرفه ای توکا

ویرایشگر حرفه ای توکا، جعبه ابزاری کامل برای ویرایش عکسنسخه 1

5 5 0 1
امتیاز اپریویو
تفکیکی
  • دسته : عکاسی
  • قیمت : رایگان با پرداخت درون برنامه ای
  • حجم : 59.2 مگابایت

آیا شما هم تمایل دارید عکس هایتان را با ظاهری جذاب تر در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید؟ اپلیکیشن ویرایشگر حرفه ای توکا، ابزارهای جالبی را در اختیارتان قرار میدهد تا بتوانید تصاویر خلاقانه و زیبایی بسازید. برای آشنایی بیشتر با این برنامه اندرویدی، ما را در نقد و بررسی آن همراهی کنید.   ابزار ویرایش عکس برای اینستاگرام  شاید قبل از این با ابزارهای ویرایش عکس مختلفی کار کرده باشید و تا حدودی با امکانات آنها آشنا هستید. برنامه فوق نیز یک ابزار ویرایش عکس حرفه ای برای گوشی اندروید است که قابلیت های جالبی دارد. نحوه کار با این اپلیکیشن اندرویدی را در ادامه توضیح داده و امکانات آن بطور کامل نام برده ایم. برای شروع، با دوربین گوشی یک عکس بگیرید یا تصویر دلخواه خود را از گالری دستگاه انتخاب کنید.   عصای جادویی اولین قابلیت ویرایشگر حرفه ای توکا که بدون تردید برای شما مهم است، امکان قراردادن فیلترهای رنگی بر روی عکس میباشد. در اپلیکیشن فوق بیش از 30 افکت زیبا برای این کار وجود دارد که میتوانید شدت اثرگذاری آن بر روی تصویر را نیز تغییر دهید. این فیلترها برای خیلی از کاربران آشنا هستند چون در برنامه های مختلف از جمله اینستاگرام مورد استفاده قرار میگیرند.

با ویرایشگر حرفه ای توکا، میتوانید به عکس های خود جذابیت بیشتری دهید.
رنگ ها گوش به فرمان شما دومین قابلیت مهم در ویرایشگر حرفه ای توکا، امکان تغییر در رنگ آمیزی تصویر است. با لمس دکمه ای که به شکل پالت رنگ نقاشی دیده میشود، میتوانید تغییرات زیر را با شدت دلخواه در عکس به وجود آورید:
  • کم و زیاد کردن طیف های رنگی مختلف (دکمه رنگ)
  • اشباع رنگ ها
  • تغییر در میزان روشنایی
  • کاهش یا افزایش تضاد رنگ (کنتراست)
  • بیشتر کردن تاثیر رنگ های اصلی (قرمز، سبز و آبی)
  • کم و زیاد کردن اثر رنگ های گرم و سرد (دما)
  افکت های زیبا برای تصاویر  افکت هایی برای خاص کردن عکس برای اینکه به عکستان جلوه خاصی ببخشید، به چند افکت تصویری نیاز دارید؟ در ویرایشگر عکس توکا نزدیک به 120 افکت زیبا گنجانده شده تا بتوانید نهایت ذوق هنری خود را نشان دهید. بد نیست بدانید که امکان محو کردن یا افزایش وضوح این افکت ها بر روی عکس نیز پیش بینی شده است.   نکته : در نسخه رایگان برنامه فوق، تنها 10 افکت قابل دسترسی هستند.   سایه کاری هنرمندانه انداختن سایه بر روی عکس، جذابیت هنری خاصی به آن میدهد. به همین دلیل در ویرایشگر حرفه ای توکا، بیش از 50 طرح سایه مختلف وجود دارد. مثل بقیه امکاناتی که تا اینجا نام بردیم، شما میتوانید شدت سایه ها را نیز کم یا زیاد کنید.   نکته : برای استفاده از همه طرح های سایه، باید برنامه را با پرداخت هزینه ناچیز به نسخه اصلی ارتقا دهید.   عکس های کارت پستالی شاید دوست داشته باشید که از عکس موردنظر خود یک کارت پستال زیبا بسازید. این امکان در قسمت پس زمینه ویرایشگر حرفه ای توکا فراهم شده است. بیش از 170 طرح (رایگان و پولی) با موضوع تولد، عاشقانه و سایر نقش ها برای این کار کافی به نظر میرسد. علاوه بر این، میتوانید از رنگ های ساده هم برای بک گراند عکس استفاده کنید.   نکته : با رفتن به بخش پس زمینه، تصویر اصلی کوچک میشود که با لمس دو انگشتی، امکان بزرگ کردن آن وجود دارد.   حاشیه ها را فراموش نکنید ویرایش تنها شامل محتویات اصلی تصویر نمیشود. بعضی مواقع با کمی تغییر در حاشیه های عکس، میتوانید اثر هنری زیبایی را خلق کنید. در ویرایشگر حرفه ای توکا، امکان حاشیه دادن به عکس ها با رنگ های متنوع و اندازه دلخواه پیش بینی شده است.   قاب های زیبا و برازنده عکس شما عکس ها هرچقدر هم که زیبا باشند وقتی در داخل یک قاب قرار بگیرند، جذاب تر به نظر میرسند. بیش از 160 طرح مختلف در ویرایشگر حرفه ای توکا وجود دارند که میتوانید از آنها برای قاب کردن عکس های خود استفاده کنید.   نکته : برای نمونه، 10 عدد از این قاب ها در نسخه رایگان اپلیکیشن قابل دسترس هستند.   حذف مهمان ناخوانده از تصویر اگر موقع عکس گرفتن، به هر دلیل عامل مزاحمی در آن قرار گرفته، لازم به دور انداختن عکس نیست. شما میتوانید در بخش برش از ویرایشگر حرفه ای توکا، قسمت های زائد تصویر را حذف کنید. برای این کار امکانات مفیدی در نظر گرفته شده تا عکس در اندازه های مختلف برش داده شود:
  • چرخش به چپ و راست
  • برش های دایره ای یا مربعی شکل
  • برش آزاد در هر جهت یا اندازه
  • نسبت های استاندارد
  نکته : در اپلیکیشن فوق، قسمت جداگانه ای برای برش دادن تصاویر به چشم میخورد که گزینه آن در منوی اصلی قرار گرفته است.   ویرایش عکس حرفه ای برای گوشی اندروید  وارونه سازی این قابلیت در مواقع خاص کاربرد دارد. مثلا یک عکس سلفی گرفته اید اما ظاهرتان چندان دلچسب نیست. حالا میتوانید تصویر را نسبت به صورت افقی (چپ و راست)، وارونه کنید تا شاید از سمت دیگر جذاب به نظر برسید. البته این یک تجربه شخصی است و همیشه جواب نمیدهد! در ویرایشگر حرفه ای توکا، امکان وارونه کردن به صورت عمودی (بالا و پایین) هم پیش بینی شده که به کمک آن و با کمی خلاقیت، میتوانید عکس های جذاب بسازید.   حرف های ناگفته در عکس تصاویر همیشه گویای حرف ما نیستند و به همین دلیل، صنعتی به نام عکس نوشته ظهور پیدا کرد و به شدت مورد استقبال قرار گرفت. ویرایشگر حرفه ای توکا، امکانات خوبی را برای ایجاد عکس نوشته در اختیار شما میگذارد. فونت های متنوع، رنگ های مختلف و قابلیت تغییر اندازه، چرخش و جابجایی نوشته روی تصویر.   بوم نقاشی اگر هنرمند حرفه ای هستید و توانایی نقاشی کشیدن روی تصاویر را دارید، میتوانید از این قابلیت ویرایشگر حرفه ای توکا برای جذاب تر کردن عکس های خود بهره ببرید. برای این کار امکاناتی پیش بینی شده که عبارتند از:
  • جدید کردن پاکسازی همه نقاشی
  • مداد، قلم و پاک کن
  • تغییر اندازه قلم
  محو کردن یکی از ابزارهای مورد علاقه کاربران برای ویرایش عکس، محو کردن همه تصویر یا بخش هایی از آن است. در ویرایشگر حرفه ای توکا این امکان با دو روش معمولی (محو) و گاوسی وجود دارد که میتوانید شدت آن را نیز مشخص کنید.   جوان به نظر برسید اصطلاح روتوش در عکاسی (هرچند اشتباه است) به معنی رفع مشکلات اجزای صورت مثل چین و چروک، تمیز کردن چشم و غیره میباشد. این قابلیت محبوب در ویرایشگر حرفه ای توکا پیش بینی شده که میتوانید از آن برای جوان تر شدن در عکس ها بهره ببرید.   دو ابزار ویرایشی جالب در نوار ابزارهای ویرایشگر حرفه ای توکا، دو گزینه تمرکز و آبشار به چشم میخورد. با استفاده از این دو قابلیت میتوانید بخش هایی از عکس خود را محو کنید، تا قسمتی از آن بیشتر به چشم بیاید. در حالت تمرکز، امکان تغییر شکل ناحیه به دایره یا مستطیل وجود دارد و تعیین محدوده یا میزان محو شدگی نیز پیش بینی شده است. تغییر تعداد کاشی ها و میزان محو شدن نیز از گزینه های حالت آبشار هستند که با تنظیم خلاقانه آنها میتوانید تصاویر جالبی بسازید.   پایان کار با چسباندن استیکر حالا که به پایان کار ویرایش رسیدید، میتوانید اثر هنری خود را با چسباندن یک استیکر زیبا، جذاب تر کنید. در ویرایشگر حرفه ای توکا بیش از 150 استیکر قابل استفاده میباشد که امکان تغییر اندازه، چرخش، وارونه سازی و جابجایی آنها نیز وجود دارد.   نکاتی درباره رابط کاربری برنامه ویرایشگر حرفه ای توکا از قالب گرافیکی یکپارچه ای بهره میبرد که طراحی آن مطابق با استانداردهای جهانی صورت گرفته است. از این لحاظ میتوانیم برنامه فوق را با نمونه های مشابه خارجی مقایسه کنیم. جابجایی سریع بین بخش های مختلف و استفاده راحت از امکانات موجود نیز از دیگر ویژگی های مثبت این اپلیکیشن به شمار می آید.  
ویرایشگر عکس پیشرفته، لقب برازنده ای برای این برنامه اندرویدی میباشد که با توجه به توضیحات ارائه شده، چندان دور از انتظار نیست. پیشنهاد میدهیم ویرایشگر حرفه ای توکا را از کافه بازار دانلود کنید و به عنوان ابزار ویرایش عکس برای اینستاگرام مورد استفاده قرار دهید.
  , ابزارهای ویرایش عکس 
قابلیت ها و نقاط قوت برنامه
  • ارائه امکانات کامل برای ویرایش تصویر
  • تعداد زیاد افکت های زیبا برای عکس
  • عملکرد قوی با حداقل خطا
  • گرافیک زیبا و تجربه کاربری راحت
نقاط ضعف برنامه
  • کمبود برخی از امکانات جزئی
  پیشنهادهای اپریویو برای بهبود برنامه در تست هایی که انجام شد به جز موارد جزئی مثل بیرون پریدن بعد از کار با ابزار محو، نقص خاصی در ویرایشگر حرفه ای توکا مشاهده نکردیم. البته در گوشی هایی با سخت افزار متوسط، خطاهایی از این قبیل بیشتر دیده میشود. امیدواریم علاوه بر رفع این موارد، در نسخه های بعدی این اپلیکیشن اندرویدی شاهد امکانات زیر باشیم:
  • پالت رنگ حرفه ای تر
  • امکان برگرداندن تغییر (Undo)
  • پیش نمایشی از افکت های غیر رایگان
  • پاک کن بهتر در بخش نقاشی
  • انجام عملیات جابجایی، چرخش یا تغییر سایز بر روی عکس اصلی
  • و...
  امیدواریم پیشرفت های چشمگیری را در این ویرایشگر عکس فارسی ببینیم.    

ویرایشگر حرفه ای توکا

ویرایشگر حرفه ای توکا، جعبه ابزاری کامل برای ویرایش عکس

امتیازات تفکیکی

رابط کاربری
کاربرد
امکانات

اینها را هم بخوانید

به این برنامه چه امتیازی میدهید؟


نظرات کاربران

  1. avatar
    محمد
    بسیار عالی و کاربردی

    به این نظر پاسخ دهید
دانلود اپلیکیشن اندرویدی ویرایشگر حرفه ای توکا