پادشاه موتور سواری ایران

معرفی، نقد و بررسی بازی پادشاه موتور سواری ایراننسخه 1.0

2.17 5 0 1
امتیاز اپریویو
تفکیکی
دریافت برنامه/بازی پادشاه موتور سواری ایران از بازار سازنده : اپ اندروید

در اطراف ما سرگرمی های متنوعی وجود دارد که افراد بر حسب علاقه خود، اوقات فراغت خود را به انجام آنها میپردازند. یکی از تفریحاتی که امروزه اکثر مردم در همه سنین به آن توجه نشان میدهند، بازی های موبایل هستند چون هم از تنوع بسیار بالایی برخوردار میباشند و هم همیشه در دسترس قرار دارند. سبک مسابقه و سرعت در میان انواع سبک هایی که میشناسید، دارای طرفداران بیشماری در دنیا بوده و تاکنون عناوین معروفی با این موضوع تولید شده است.

در ادامه قصد معرفی بازی "پادشاه موتور سواری ایران" با همین سبک را داریم. ما را در نقد و بررسی این بازی اندرویدی همراهی کنید.

پادشاه موتور سواری ایران

گرافیک و رابط کاربری :

ظاهر منوها در یک بازی، عامل تعیین کننده ای برای جذب کاربر و ایجاد انگیزه در او میباشد و به همین دلیل طراحی قالب گرافیکی منوها باید با دقت زیاد انجام شود. متاسفانه این موضوع در "پادشاه موتور سواری ایران" رعایت نگردیده و غیر از چیدمان مرتب اجزای صفحه، نکته مثبت دیگری برای آن قابل ذکر نیست. هرچند در این بازی اندرویدی رنگبندی ها زنده هستند و از تصاویر پس زمینه متنوع نیز استفاده شده اما انتظار میرفت اصل هماهنگی میان رنگ ها وجود داشته باشد تا چهره آن جذاب به نظر برسد.

در محیط اصلی بازی فوق نیز جذابیت خاصی به چشم نمیخورد و غیر از طراحی موتورسیکلت ها که آن هم چندان حرفه ای انجام نگرفته، عنصر گرافیکی دیگری که توجه کاربر را جلب کند وجود ندارد. حتی انیمیشن ها، جلوه های تصویری، موزیک و افکت های صوتی به کار رفته در "پادشاه موتور سواری ایران" نیز نمیتوانند تاثیر منفی این نواقص را از بین ببرند. تصاویر پس زمینه هم نه تنها به زیباشدن محیط کمک نکرده اند بلکه حتی برای دید کاربر مزاحمت ایجاد میکنند.

جابجایی بین منوهای بازی فوق به راحتی و با سرعت بالا انجام میپذیرد و استفاده از امکانات موجود نیز راحت است. البته این ویژگی ها بطور ذاتی در رابط کاربری "پادشاه موتور سواری ایران" پدید آمده اند و تکنیک خاصی در این میان به کار گرفته نشده است. حتی نقص های کوچکی مانند لمس تکراری دکمه شروع بازی و عدم وجود دکمه خروج به چشم میخورد.

از نظر AppReview و با توجه به نکات ذکر شده، امتیاز 1.5 از 5 به این بخش تعلق میگیرد.

پادشاه موتور سواری ایران

گیم پلی :

کاری که باید در این بازی اندرویدی انجام دهید، گاز دادن و ترمز گرفتن برای پرش از روی موانع میباشد. بیش از 15 مدل موتورسیکلت به همراه چند اتومبیل در "پادشاه موتور سواری ایران" وجود دارد که با کسب امتیازات لازم، میتوانید با آنها سواری نموده و لذت ببرید. لازم به ذکر است که با هر بار باخت، مسیر بطور تصادفی تغییر میکند تا تنوعی برای کاربر ایجاد شود. همچنین با تغییر پس زمینه هایی که به صورت عکس ثابت هستند و در آنها نشانه هایی از شهرهای مختلف گنجانده شده، گویی بازی فوق در مکان های مختلف دنبال میگردد!

در بازی فوق و برای انجام موتورسواری، یک جفت پدال گاز و ترمز در اختیار شما قرار میگرید که با ایجاد تعادل بین این دو، باید بین موانع حرکت نمایید. با گذر از هر مانع در "پادشاه موتور سواری ایران"، یک امتیاز بدست خواهید آورد و با رسیدن این امتیازات به مقدار مشخص، قفل موتورسیکلت ها باز میشود. بد نیست بدانید که حرکت چرخش در هوا، امتیاز بیشتری دارد و میتوانید از آن برای دستیابی سریع به هدیه ها بهره ببرید. پس از هر بار باخت، بیشترین رکورد شما به ثبت رسیده و در بالای صفحه به نمایش درمی آید.

در پایان باید گفت که تولیدکنندگان بازی فوق سعی کرده اند با استفاده از ترفندهای مختلف در گیم پلی آن، هیجان بیشتری به کاربر تزریق کنند اما متاسفانه چندان موفق نبوده اند. عدم وجود مواردی همچون فیزیک مناسب، امکان کنترل جهت حرکت، مرحله بندی و تنوع مراحل، سیستم امتیازدهی پیشرفته تر و طراحی هوشمندانه تر پازل ها، "پادشاه موتور سواری ایران" را به یک نمونه بسیار ابتدایی تبدیل کرده که نیاز به تغییرات بزرگی دارد! امیدواریم در آینده شاهد پیشرفت و توسعه این بازی باشیم تا به استانداردهای جهانی نزدیک شود.

با توجه به موارد نام برده، AppReview امتیاز 2 از 5 را به این بخش اختصاص میدهد.

پادشاه موتور سواری ایران

قیمت :

همانطور که در دو بخش قبل ملاحظه کردید، این بازی اندرویدی دارای نواقص متعددی است که باید در نسخه های بعدی بطور جدی برطرف گردند. به همین دلیل انتظار میرفت که در حال حاضر، قیمت کمتری برای "پادشاه موتور سواری ایران" درنظر گرفته شود و یا حتی به صورت رایگان قابل دریافت باشد! از نظر AppReview، امتیاز این بخش 3 از 5 است.

امتیازات تفکیکی

گرافیک و رابط کاربری
گیم پلی
ارزش بازی مجدد

اینها را هم بخوانید

به این برنامه چه امتیازی میدهید؟


پادشاه موتور سواری ایران