پلیر ویدیو 360

معرفی، نقد و بررسی اپلیکیشن پلیر ویدیو 360نسخه 1.0

4 5 0 1
امتیاز اپریویو
تفکیکی
دریافت برنامه/بازی پلیر ویدیو 360 از بازار سازنده : تیم ویدیو 360

بر روی کره زمین نقاط دیدنی بسیاری هستند که افراد زیادی از سراسر دنیا به آنها مراجعه میکنند. البته این امکان برای همه مردم وجود ندارد اما به لطف پیشرفت تکنولوژی و ظهور فناوری هایی همچون تصاویر پانوراما و 360 درجه، میتوان بدون جابجایی فیزیکی از مکان های سیاحتی بازدید نمود. امروزه حتی نمونه ویدیوهای 360 درجه نیز در دسترس عموم قرار گرفته اند تا مشاهده زیبایی های این کره خاکی بطوری که نزدیک به واقعیت باشد، برای همه میسر گردد.

در ادامه با اپلیکیشنی تحت عنوان "پلیر ویدیو 360" آشنا خواهید شد که این امکان را به شما میدهد. ما را در نقد و بررسی این برنامه اندرویدی همراهی کنید.

پلیر ویدیو 360

رابط کاربری :

قالب گرافیکی برنامه فوق با توجه به موضوع آن و به منظور حفظ کارایی، با رعایت اصل سادگی طراحی گردیده و در عین حال از یکپارچگی خوبی بهره میبرد. البته انتظار میرفت که دقت نظر بیشتری در خلق محیط این اپلیکیشن اندرویدی صرف گردد و کمبودهایی مانند رنگبندی زنده، اختصاص فضای بیشتر به برخی اجزای صفحه و اندازه فونت بزرگتر در آن رفع شود تا جذابیت بیشتری برای کاربر به همراه داشته باشد. باید گفت که چهره "ویدیو پلیر 360" نیاز به طراحی خلاقانه تری دارد تا به نمونه های حرفه ای نزدیک باشد.

ویژگی هایی همچون جابجایی سریع و بدون پیچیدگی بین بخش های مختلف و استفاده راحت از امکانات موجود، بطور ذاتی در اپلیکیشن فوق وجود دارند. البته مشخص است که در پیاده سازی رابط کاربری "پلیر ویدیو 360"، سعی شده تا استانداردهای لازم رعایت گردد و تکنیک های اصولی مورد استفاده قرار بگیرد. از این لحاظ نقص خاصی به چشم نمیخورد هرچند بهتر بود هوشمندانه تر عمل شود.

با توجه به موارد نام برده، AppReview امتیاز 3 از 5 را به این بخش اختصاص میدهد.

پلیر ویدیو 360

کاربرد :

به کمک این برنامه اندرویدی میتوانید ویدیوهایی با زاویه 360 درجه مشاهده نموده و با چرخاندن دستگاه در جهات مختلف یا لمس صفحه و کشیدن انگشت به اطراف، زاویه دید خود را تغییر داده و در ویدیو حرکت کنید! این کار به شما امکان میدهد که حس حضور داشتن در محل را تجربه نمایید که البته خالی از لطف نیست. در ادامه ضمن نام بردن بخش های مختلف "پلیر ویدیو 360"، توضیح بیشتری راجب نحوه عملکرد آن داده ایم.

برای شروع بهتر است از طریق منوی کناری و پس از فارسی کردن زبان برنامه از قسمت تنظیمات، گزینه ویدیوهای آنلاین را لمس نمایید تا لیست آنها به نمایش درآید. حال با اشاره بر روی هر ویدیو، دانلود آن آغاز میشود و پس از اتمام میتوانید آن را مشاهده کنید. در "پلیر ویدیو 360" این امکان وجود دارد که کلیپ های تصویری موجود در گالری دستگاه که با تکنولوژی 360 درجه تهیه شده اند را نیز ببینید. در صفحه پخش ویدیو، امکاناتی از قبیل حالت نمایش کروی، غیرفعال کردن ژیروسکوپ، پخش و توقف، قطع صدا و جابجایی نوار زمان پیش بینی شده است.

 

پلیر ویدیو 360

در "پلیر ویدیو 360" بخش دیگری به نام دانلودها وجود دارد که ویدیوهای دریافت شده در آن قرار گرفته اند و میتوانید آنها را حذف کنید یا تغییر نام دهید. در این قسمت قابلیت درج لینک کلیپ های تصویری از سایر وبسایت ها و دانلود آنها نیز به چشم میخورد که بدون تردید سودمند خواهد بود هرچند باید ویدیوهایی را انتخاب نمایید که از با زاویه 360 درجه فیلمبرداری شده اند. بد نیست بدانید که محتوای اپلیکیشن فوق، به تدریج توسط تیم تولیدکننده غنی تر خواهد گردید.

به نظر میرسد که برنامه فوق نیاز به امکانات دیگری نداشته باشد و در همین حد کارایی لازم را از خود نشان میدهد. در حال حاضر محتوای "پلیر ویدیو 360" بسیار کم است و انتظار میرود که در آینده لیست ویدیوها کاملتر شود. همچنین بهتر بود که منابعی برای دریافت کلیپ های تصویری با تکنولوژی 360 درجه در اختیار کاربران قرار بگیرد. عدم وجود دکمه های کنترلی جهت حرکت در ویدیو، یکی دیگر از نواقص این اپلیکیشن میباشد که امیدواریم در نسخه های بعدی و در کنار ایده پردازی های بیشتر برطرف گردد.

موارد ذکر شده توسط AppReview، امتیاز 4 از 5 را برای این بخش به همراه دارد.

پلیر ویدیو 360

قیمت :

هرچند در دو بخش قبل نواقصی را برای این اپلیکیشن اندرویدی نام بردیم اما دلیلی برای عدم کارایی آن نیست. از طرف دیگر "پلیر ویدیو 360" بطور رایگان عرضه شده و استفاده از آن هیچگونه هزینه ای در پی ندارد و به همین دلیل رضایت مخاطبان را فراهم میکند. امتیاز AppReview به این بخش، 5 از 5 است.

 

پلیر ویدیو 360

معرفی، نقد و بررسی اپلیکیشن پلیر ویدیو 360

امتیازات تفکیکی

رابط کاربری
کاربرد
امکانات

اینها را هم بخوانید

به این برنامه چه امتیازی میدهید؟


پلیر ویدیو 360