اپلیکیشن جتگرام

پیام رسانی حرفه ای را با امکانات پیشرفته جتگرام تجربه کنیدنسخه 4.2.1.18

امتیاز کاربران
4.83 5 0 1
امتیاز اپریویو
تفکیکی
دریافت برنامه/بازی جتگرام (تلگرام فارسی پیشرفته) از بازار سازنده : آفتاب هشتم

اگر برای ارسال و دریافت پیام از تلگرام استفاده میکنید اما به امکانات بیشتری برای این کار نیاز دارید، ما نسخه های غیر رسمی این پیام رسان را به شما میدهیم. اپلیکیشن جتگرام یکی از نسخه های پیشرفته تلگرام میباشد که میتوانید از امکانات مفید آن برای پیام رسانی بهره ببرید. در نقد و بررسی این برنامه اندرویدی با ما همراه باشید. تلگرام با امکانات اضافهمهمترین نکته درباره برنامه فوق که خیال شما را از بابت امنیت آن راحت میکند، استفاده از رابط برنامه نویسی (API) تلگرام در تولید جتگرام میباشد. در واقع ارسال و دریافت پیام در این پیام رسان، توسط سرورهای شرکت سازنده تلگرام و با رمزنگاری های پیشرفته انجام میشود. یکی از امکانات مفید در این اپلیکیشن اندرویدی که به شما در مدیریت بهتر گفتگوها کمک میکند، تفکیک چت ها در زبانه های زیر است:

  • همه گفتگوها
  • چت های شخصی
  • گروه ها و سوپرگروه ها
  • کانال ها
  • گفتگوهای دارای پیام خوانده نشده
  • ربات ها
  • چت های برگزیده
  نکته : در بخش تنظیمات اپلیکیشن فوق میتوانید نمایش هر کدام از زبانه های تفکیک گفتگو را فعال یا غیرفعال کنید.
جتگرام گزینه خوبی برای پیام رسانی با امکانات حرفه ای میباشد.
  امکاناتی فراتر از یک پیام رسان هرچند وظیفه اصلی جتگرام، ارسال و دریافت پیام میباشد اما امکانات جالب دیگری نیز در این پیام رسان گنجانده شده که در مواقع خاص، برایتان مفید خواهد بود. این امکانات عبارتند از: حالت روح : اگر میخواهید تیک دوم خواندن پیام برای دیگران ظاهر نشود، میتوانید این قابلیت را از طریق بخش تنظیمات یا با لمس دکمه موجود در سربرگ فعال کنید. پنهان کردن وضعیت در حال تایپ : با فعال کردن این قابلیت در قسمت تنظیمات جتگرام، دیگران متوجه نخواهند شد که شما در حال تایپ پیام هستید. افزودن چند حساب کاربری : شما میتوانید با اضافه کردن چند شماره تلفن همراه به این پیام رسان و جابجایی راحت بین آنها، چند حساب کاربری تلگرام را در یکجا داشته باشید. با تغییر هر اکانت، تنظیمات مربوط به آن ذخیره خواهد ماند. مخفی کردن چت ها : برای استفاده از این قابلیت کافی است انگشت خود را چند لحظه روی گفتگوی موردنظر نگه دارید و گزینه مخفی کردن را از منو انتخاب نمایید. خوانده شدن پیام ها : با لمس طولانی هر گفتگو و انتخاب این گزینه از منو، شمارشگر پیام های خوانده نشده آن صفر میشود. افزودن به برگزیده : این گزینه هم در منویی که با اشاره طولانی بر روی گفتگو ظاهر میشود وجود دارد. با استفاده از این قابلیت میتوانید چت های موردنظر خود را برای دسترسی سریعتر، به زبانه برگزیده ها اضافه کنید. تغییر صدا : در برنامه فوق امکان تغییر صدا قبل از ارسال پیش بینی شده که برای این کار 5 فیلتر صوتی جالب به چشم میخورد. بد نیست بدانید که در بخش تنظیمات جتگرام، امکان فعالسازی تایید صوت و استیکر قبل از ارسال وجود دارد. مدیریت فایل : برای مدیریت فایل های ارسال یا دریافت شده با این پیام رسان به تفکیک نوع فایل و تاریخ، میتوانید از این گزینه در منوی کناری بهره ببرید. زیبا سازی متن : اگر میخواهید پیام های خود را با فونت زیبا و خاص برای دیگران بفرستید، این گزینه به شما کمک میکند. مخاطبین آنلاین : چنانچه مخاطبین شما آخرین بازدید خود را غیرفعال نکرده باشند، میتوانید از آنلاین بودن آنها در این بخش باخبر شوید. تغییرات مخاطبین : در این صفحه تغییرات پروفایل مخاطبین شما به تفکیک تغییر عکس، شماره تلگرام و آیدی به نمایش درمی آید. آیدی یاب پیشرفته : به کمک این ابزار میتوانید افراد را با استفاده از آیدی تلگرام آنها، پیدا کنید. مخاطبین خاص : با انتخاب این گزینه از منوی سه نقطه در سربرگ گفتگوهای شخصی، فرد موردنظر را به قسمت مخاطبین خاص اضافه خواهید کرد. با این کار، امکان اطلاع از تغییرات پروفایل شخص از طریق اعلان میسر میشود. تبلیغ شکن : اگر از دست تبلیغات تلگرام برای پیوستن به کانال ها خسته شده اید، میتوانید این قابلیت را فعال کنید. حال با لمس لینک های دعوت به کانال، اتفاقی نمی افتد. تنظیمات پوسته : در این بخش میتوانید رنگبندی قالب برنامه را تغییر دهید یا به سلیقه خودتان، پوسته جدید بسازید. جاروبرقی : برای حذف راحت فایل های اضافه و آزاد کردن فضای حافظه، از این گزینه استفاده نمایید. رفع ریپورت : راهنمای این صفحه برای رفع ریپورت به شما کمک میکند.   نکته : برای دیدن چت های مخفی باید انگشت خود را روی دکمه پیام جدید نگه دارید. البته قبل از آن لازم است تا یک رمز دلخواه برای ورود به بخش چت های مخفی، تعیین کنید. تلگرام پیشرفتهقابلیت های پیشرفته برای پیام رسانی از آنجا که هدف شما از نصب جتگرام ارسال و دریافت پیام است، برای این کار امکانات پیشرفته ای در آن گنجانده شده که عبارتند از:
  • نوار دسترسی سریع به چت های اخیر
  • فوروارد بدون نقل قول (نام فرستنده)
  • فوروارد همزمان پیام برای چند نفر (چندگانه)
  • ویرایش پیام قبل از فوروارد (پیشرفته)
  رابط کاربری برنامه و تجربه استفاده از آن از لحاظ ظاهری، تفاوت زیادی بین جتگرام و نسخه اصلی تلگرام وجود ندارد. تغییراتی مثل زبانه های تفکیک گفتگو یا امکانات مختلفی که در بندهای قبل نام بردیم نیز به خوبی انجام شده اند و در کل، تجربه استفاده از اپلیکیشن فوق برای همه آسان خواهد بود.  
باید گفت که امکانات مفید جتگرام به شما کمک میکند تا یک پیام رسانی حرفه ای را تجربه نموده و از این کار لذت ببرید. برای دانلود رایگان این برنامه اندرویدی، میتوانید به کافه بازار مراجعه نمایید.
تلگرام فارسی
قابلیت ها و نقاط قوت برنامه
  • راحتی استفاده برای همه اقشار کاربران
  • امکانات جانبی مفید
  • رابط کاربری روان و گرافیک زیبا
  • عملکرد صحیح و بدون خطا در همه بخش ها
نقاط ضعف برنامه
  • کمبود برخی از امکانات
  پیشنهادهای اپریویو برای بهبود برنامه نسخه های غیر رسمی متعددی از تلگرام وجود دارند که در آنها امکانات مختلفی به چشم میخورد. جتگرام نیز دارای قابلیت های مفیدی میباشد اما با وجود موارد زیر، میتوانیم کارایی بهتری از این اپلیکیشن اندرویدی ببینیم:
  • مدیریت دانلودها
  • منشی برای پاسخگویی خودکار
  • حذف سریع پیام ها با یک اشاره
  • حذف گروهی پیام ها
  • و...

امتیازات تفکیکی

رابط کاربری
کاربرد
امکانات

به این برنامه چه امتیازی میدهید؟


نظرات کاربران

  1. avatar
    سینا 1
    اطلاعات کاربران رو سرقت میکنه داخل سورس از فایربیس و ‍بوشه برای کنترل گوشی دیگران استفاده شده است

    به این نظر پاسخ دهید
دانلود اپلیکیشن اندرویدی جتگرام