چت های گروهی پیرامون موضوعات مختلف با اپلیکیشن Spaces گوگل

چت های گروهی پیرامون موضوعات مختلف با اپلیکیشن Spaces گوگل

کمپانی گوگل در زمینه های متنوعی فعالیت دارد و ساخت اپلیکیشن های پیام رسان نیز یکی از حوزه های کاری گوگل می باشد. در حال حاضر هنگ اوت تنها اپلیکیشن پیام رسان این کمپانی است که طرفداران زیادی را در سرتاسر دنیا از آن خود کرده است. اما گوگل در نظر دارد تا این شرایط را تغییر داده و فعالیت های خود را در این زمینه گسترش دهد. هنگ اوت به مسنجر پیوسته و برخی از شایعات حاکی از ساخت پیام رسانی مجهز به چت بوت می باشند و در حال حاضر گوگل در حال تست اپلیکیشنی به نام Spaces است.

blog_17528_1

اپلیکیشن Spaces به منظور ساخت سریع و آسان چت های گروهی پیرامون موضوعی خاص و یا بخشی از یک محتوا طراحی شده است، بدین ترتیب که می توانید یک چت گروهی برای یک عکس، ویدیو، صفحه وب، رویداد و یا هر موضوع خاص یا عمومی که تمایل دارید، بسازید. پس از ساخت چت گروهی می توانید افرادی از فهرست مخاطبین خود را به شرکت در این چت دعوت کنید و هر کسی که در چت شرکت دارد به آسانی می تواند لینک ها و رسانه های موجود را به اشتراک گذارد. اینکه افرادی که شما به گروه افزوده اید قادر به اضافه کردن سایرین به چت هستند یا خیر و یا هر کسی می تواند به این چت ساخته شده بپیوندد، هنوز مشخص نشده است.

blog_17528_2

ایده اصلی این اپلیکیشن راهی برای سازماندهی مکالمات پیش از شروع است، در نتیجه به جای داشتن یک گفتگوی گروهی که باز باقی مانده و موضوع آن مرتبا عوض می شود، شما چت را با یک موضوع مشخص آغاز می کنید و افراد را در آن گفتگو شرکت می دهید و برای موضوع دیگر به راحتی می توانید چت دیگری را آغاز نمایید. نتیجه کار چیزی مشابه کالکشن های گوگل پلاس برای موضوعات چت خواهد شد.

blog_17528_3

Spaces هم اکنون در مرحله بتای غیررسمی برای اندروید قرار دارد و هیچ اطلاع دقیقی از زمان انتشار نهایی آن در دست نمی باشد. در بخش دیدگاه ها نظر خود را درباره ایده و کاربرد این اپلیکیشن با ما به اشتراک بگذارید.

 

http://www.phonearena.com برگرفته از

اینها را هم بخوانید