کاربران متعددی از پاک شدن ناگهانی حساب کاربری گوگل خود خبر دادند

کاربران متعددی از پاک شدن ناگهانی حساب کاربری گوگل خود خبر دادند

اگر قرار است حساب کاربری شما به زودی پاک شود، طبیعتا انتظار دارید پیامی با مضمون هشدار و دلایل چنین اقدامی برای شما ارسال شود. اخیرا کاربرانی در انجمن های گوناگون اعلام کردند که گوگل حساب کاربری آنها را با استناد به دلایلی در رابطه با سرویس آنها که هنوز برطرف نشده، پاک کرده است. شایان ذکر است که این اقدام حساب هایی را مورد هدف قرار می دهد که برای مدت زمان بسیار طولانی مورد استفاده قرار نگرفته و یا به ندرت استفاده می شوند و به نظر می رسد که خطر افرادی را که حساب فعالی دارند و به طور منظم در حال تعامل با آن هستند، تهدید نمی کند. AH-Google-Logo-Colored-1.6

شاید روزنه امیدی برای افرادی که ایمیلی با مضمون غیرفعال سازی حساب کاربری گوگل خود دریافت کرده اند باشد، چرا که در این پیام ذکر شده در صورت اقدام سریع می توانند حساب های خود را بازیابی نمایند. اما متاسفانه برخی از کاربران گزارش کرده اند که این کار میسر نیست و در پیام دریافتی امکان پذیر نبودن بازیابی حساب و پاک شدن آن نمایش داده شده است. گوگل درباره مشکل پیش آمده سخن نگفته و دلیل قطعی برای چنین اقدامی را شرح نداده است.

چنانچه شما نیز یک حساب کاربری قدیمی گوگل دارید که تنها در شرایطی خاص و یا به ندرت از آن استفاده می کنید، باید از بابت بکاپ گرفتن از آنچه شاید بعدا مورد نیاز شما باشد، اطمینان حاصل کنید، لذا اگر تمایل به اتخاذ اقدامات احتیاطی و گرفتن یک آرشیو از کل اطلاعات خود دارید، این لینک چنین امکانی را در دسترس شما قرار می دهد. البته همانطور که بیان شد، گوگل اقدام به پاک کردن حساب های اصلی و فعال نمی کند، اما باید جوانب احتیاط را پیش گرفت، در صورت دریافت ایمیل، می توانید سری به Google Product Forums بزنید و مشکل خود را درآنجا مطرح سازید، مسلما کمکی برای بازیابی حساب کاربری خود دریافت خواهید کرد.

http://www.androidheadlines.com برگرفته از

اینها را هم بخوانید