کف بینی خاله اندروید

معرفی، نقد و بررسی اپلیکیشن کف بینی خاله اندرویدنسخه 1.2

4.33 5 0 1
امتیاز اپریویو
تفکیکی
  • دسته : سرگرمی
  • قیمت : 1000 تومان
  • حجم : 1.8 مگابایت
دریافت برنامه/بازی کف بینی خاله اندروید از بازار سازنده : appFactory

علومی همچون طالع بینی، فال و کف بینی تاریخچه بسیار کهنی دارند و با گذشت سال های زیاد هنوز هم برخی افراد به آنها علاقه مند هستند. هرکدام از موارد فوق از قوانین و دستورالعمل های خاص خود تبعیت میکنند و همین موضوع باعث تفاوت میان آنها شده است. در این میان، کف بینی و اصول و قواعد آن برای خیلی از مردم جالب میباشد که البته اکثر آنها نیز اطلاعات کافی در این رابطه ندارند.

در ادامه برنامه "کف بینی خاله اندروید" را در این زمینه معرفی میکنیم. با ما در نقد و بررسی این اپلیکیشن اندرویدی همراه باشید. کف بینی خاله اندروید

رابط کاربری:

استفاده از رنگ های زنده و هماهنگ در کنار انیمیشن های ملایم، ظاهر جذابی به این اپلیکیشن بخشیده است. نکته جالب تر در طراحی قالب گرافیکی "کف بینی خاله اندروید"، به کارگیری سبک مورد استفاده در بازی ها بوده که ایده خوبی برای جلب توجه کاربران میباشد. چیدمان مرتب عناصر صفحه و آیکن های گویا و زیبا نیز از دیگر نقاط قوت این برنامه اندرویدی به شمار می آیند. تنها نقص های مشاهده شده، مربوط به سایز کوچک فونت و تمام صفحه بودن اپلیکیشن فوق میشود.

از لحاظ دسترسی سریع به همه بخش ها و استفاده راحت از امکانات، مشکل خاصی در "کف بینی خاله اندروید" به چشم نمیخورد و پیاده سازی هوشمندانه ای از این لحاظ صورت گرفته است. البته کمی دقت بیشتر میتوانست همه چیز را از بابت ایجاد یک رابط کاربری روان تکمیل کند.

با توجه به موارد اشاره شده، امتیاز AppReview به این بخش 4 از 5 میباشد. کف بینی خاله اندروید

کاربرد:

برنامه فوق، وظیفه کاملا مشخصی دارد که آن را به نحو احسن انجام میدهد. قبل از اینکه در مورد نحوه عملکرد "کف بینی خاله اندروید" توضیح دهیم، لازم است به بخش های تاریخچه و روش کف بینی اشاره ای داشته باشیم. با مطالعه توضیحات موجود در قسمت های مذکور، میتوانید درک خوبی از این علم باستانی بدست آورید.

با اشاره بر روی دکمه شروع در منوی این اپلیکیشن اندرویدی، صفحه ای در پیش روی شما قرار میگیرد که شامل یک تصویر کف دست انسان و دکمه هایی برای انتخاب انواع خطوط بر روی آن میشود. همچنین در پایین صفحه ناحیه ای به چشم میخورد که توضیحاتی درباره هر یک از گروه خط های 6 گانه، در آن به نمایش در می آید. راهنمای برنامه نحوه انجام کارها را به خوبی شرح داده است و نگرانی از این بابت وجود ندارد. پس از اینکه همه خطوط را انتخاب کردید، دکمه ای با عنوان تفسیر کن ظاهر میگردد که با لمس آن میتوانید نتیجه کف بینی را مشاهده نمایید.

به نظر میرسد "کف بینی خاله اندروید"، به غیر از قابلیت به اشتراک گذاری که برای متن نتیجه پایانی پیش بینی شده، نیاز به امکانات جانبی دیگری نداشته باشد اما انتظار میرفت برای کارایی بیشتر، قابلیت ذخیره کف بینی های انجام شده و یا حتی انتخاب بخشی از متن به منظور ارسال با پیامک نیز در آن گنجانده شود. همچنین اگر پس از انتخاب تمام خطوط مورد نیاز یک تصویر کلی از کف دست با تمام خط های آن نشان داده میشد، کاربران میتوانستند یک مقایسه کلی با کف دست خود انجام دهند.

AppReview با جمع بندی موارد ذکر شده، امتیاز 4 از 5 را به این بخش اختصاص میدهد. کف بینی خاله اندروید

قیمت: شما میتوانید "کف بینی خاله اندروید" را با صرف هزینه اندکی دریافت نموده و با استفاده از این برنامه اندرویدی، سرگرمی جالبی برای خود و اطرافیان ایجاد کنید. امتیاز AppReview به این بخش، 5 از 5 است.

امتیازات تفکیکی

رابط کاربری
کاربرد
امکانات

اینها را هم بخوانید

به این برنامه چه امتیازی میدهید؟


کف بینی خاله اندروید