کمپانی فیسبوک

گزارش: فیسبوک در حال ساخت یک دستگاه ویدیو چت میباشد

کمپانی فیسبوک در زمینه های گوناگون به فعالیت میپردازد و بر اساس گزارشات دریافتی، در حال ساخت و توسعه یک دستگاه ویدیو چت میباشد. آنطور که پیداست، غول شبکه های اجتماعی قصد دارد با دستگاه های مانند Amazon’s Echo Show وارد رقابت شود.

این دستگاه یک صفحه لمسی به اندازه نمایشگر لپ تاپ خواهد داشت و ویدیو چت یکی از قابلیت های آن خواهد بود که به اینترنت نیاز دارد. علاوه بر چت ویدیویی، میتوان به انجام سایر عملیات مانند گشت و گذار در فید فیسبوک و چت معمولی با کمک اپلیکیشن هایی مانند مسنجر اشاره کرد.

 

فیسبوک

 

عملیات ساخت این دستگاه در Building 8 Lab فیسبوک صورت میپذیرد که برای انجام چنین فعالیت هایی راه اندازی شده است. این دستگاه ویدیو چت مجهز به یک دوربین هوشمند نیز میباشد که اتاق را اسکن میکند و کاربر میتواند با زوم، هر چیزی را به کاربری که در حال چت با اوست نمایش دهد.

علاوه بر دوربین هوشمند، یک افزونه دوربین 360 درجه نیز در حال ساخت برای این دستگاه است، اما احتمالا در زمان رونمایی دستگاه ویدیو چت هنوز آماده نباشد.

 

در حال حاضر هیچ تاییدیه ای مبنی بر محدوده قیمت این محصول در دست نیست، اما قیمت آن چند صد دلار تخمین زده شده است. بر اساس شایعات، فیسوک اسمارت اسپیکر خود را که مشابه Echo و Google Home است با قیمت حدود 100 دلار عرضه خواهد کرد. این اسپیکر گزینه مناسب تری برای افرادی است که به ویدیو چت و سایر قابلیت های ارائه شده توسط این دستگاه گران قیمت نیازی ندارد. اولین اسپیکر هوشمند فیسبوک در 2018 روانه بازار خواهد شد، از این رو احتمال میرود تا این دستگاه ویدیو چت جدید نیز در همان بازه زمانی وارد بازار شود.

 

https://www.androidheadlines.com برگرفته از

اینها را هم بخوانید