گوگل قابلیت استریم بازی ها را در اختیار گروهی از کاربران گوگل پلی قرار داد

گوگل قابلیت استریم بازی ها را در اختیار گروهی از کاربران گوگل پلی قرار داد

در دنیای امروزی استریمینگ به یکی از رایج ترین روش ها جهت دسترسی به داده های دیجیتال، از آهنگ ها گرفته تا فیلم ها و حتی بازی ها تبدیل شده است، با این اوصاف اقدام اخیر گوگل چندان غیرمنتظره هم نمی نماید، به طوری که گوگل از استریمینگ اپلیکیشن ها در گوگل پلی پشتیبانی خواهد کرد، در حقیقت کاربران با این قابلیت جدید قادر به امتحان کردن اپلیکیشن پیش از خرید آنها هستند که ویژگی بسیار خوب و کاربردی می نماید.

Android Police اخبار این قابلیت های جدید را منتشر ساخت، اما این قابلیت هنوز به گوشی تمامی کاربران راه پیدا نکرده است، اما گروهی از کاربران بیان داشته اند که با انتخاب اپلیکیشن، گزینه ای تحت عنوان "Try Now" را مشاهده می کنند. هم اکنون این قابلیت تنها برای بازی های پریمیویم در دسترس قرار گرفته و توسط آن می توانید بازی را با استفاده از استریمینگ برای 10 دقیقه امتحان کنید. البته در حال حاضر اطلاعی از بابت اینکه گوگل و توسعه دهندگان اپلیکیشن این قابلیت را برای انواع دیگری از اپلیکیشن های پریمیوم نیز در اختیار قرار خواهند داد یا خیر، در دسترس نمی باشد.blog_23859_1

گزارشات اولیه حاکی از آنند که گزینه استریمینگ هنوز هم دارای باگ ها و مشکلاتی است، اما حتی با این وجود، در اختیار گذاشتن چنین قابلیتی اقدامی بسیار جالب از سوی گوگل بوده و راه بسیار خوبی جهت جلب توجه کاربران به سوی اپلیکیشن های پریمیوم است.blog_23859_2

با بهره گیری از این امکان می توانید مطمئن شوید که این اپلیکیشن همان چیزی بوده که به دنبالش می گشتید. هنوز نمی توان در این باره که قابلیت مذکور چه زمانی برای تمامی کاربران در دسترس خواهد بود اظهار نظر قطعی کرد، اما با در نظر گرفتن تاریخچه آپدیت های معمول گوگل، به احتمال بسیار زیاد تا چند هفته آینده این امر به وقوع خواهد پیوست.

شما درباره این قابلیت جدید چه می اندیشید؟ آیا این ویژگی در گوگل پلی کاربردی خواهد بود؟ در بخش دیدگاه ها نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

 

http://www.androidauthority.com برگرفته از

اینها را هم بخوانید