یونیتی خبر از سرمایه گذاری عظیم 181 میلیون دلاری توسط DFJ GROWTH می دهد

یونیتی خبر از سرمایه گذاری عظیم 181 میلیون دلاری توسط DFJ GROWTH می دهد

افرادی که در زمینه ساخت بازی مشغول به فعالیت هستند با یونیتی آشنایی دارند، Unity Technologies بزرگ ترین پلتفرم جهانی برای ساخت بازی های دوبعدی، سه بعدی، واقعیت مجازی و واقعیت افزوده می باشد. روز گذشته یونیتی خیر از یک سرمایه گذاری عظیم به مبلغ 181 میلیون دلار داد که به رهبری DFJ Growth صورت گرفته و شامل China Investment Corporation ،FreeS Fund ،Thrive Capital و Max Levchin می باشد، این سرمایه گذاران به سرمایه گذاران کنونی یونیتی شامل Sequoia Capital و WestSummit Capital ملحق شده اند و Barry Schuler از DFJ نیز به جمع مدیران یونیتی خواهد پیوست.

یونیتی به بازی سازهای مستقل و استودیوهای بازی سازی پیشرفته امکان ساخت بازی و کسب درآمد از طریق سرویس های تبلیغاتی و تجزیه و تحلیل را می دهد و انقلابی را در صنعت بازی سازی ایجاد کرده است.

در حال حاضر یونیتی آمادگی لازم جهت سرعت بخشیدن به پیشرفت AR/VR با موتور بازی سازی "یک بار بنویس/چند بار منتشر کن" را داراست و بدین ترتیب استودیوها به آسانی قادر به پشتیبانی از تمامی پلتفرم های سخت افزاری می باشند.

Unity Technologies از حدود 10 سال پیش تاکنون به توسعه دهندگان کمک می کند تا تصورات خود را به واقعیت تبدیل کنند و در حال حاضر شامل 1000 کارمند به صورت جهانی می باشد.

توسعه دهندگان یونیتی قادر به برون ریزی بازی های خود برای بیش از 25 پلتفرم متفاوت از نوع دوبعدی، سه بعدی، VR و AR هستند. 31 درصد از بازی های پرفروش موبایل شامل بازی های مستقل مانند Perchang ،Sky Force Reloaded و INKS و نیز بازی Pokemon Go که اخیرا سر و صدایی زیادی کرده، توسط یونیتی ساخته شده اند. علاوه بر این یونیتی در کامپیوترهای رومیزی، کنسول و زمینه های AR و VR نیز نقش اساسی دارد و 90 درصد از محتوای Gear VR از طریق یونیتی ساخته شده و عناوین سرشناس در کامپیوترهای رومیزی، Oculus Rift ،HTC Vive و سایرین، شامل THE VOID’s Ghostbusters: Dimension و بازی واقعیت مجازی Ubisoft به نام Eagle Flight و بازی کامپیوتری Inside از Playdead نیز از قابلیت های یونیتی بهره برده اند.

به بیان مدیرعامل یونیتی John Riccitiello، ما به هر نحوی تمرکز خود در جهت کمک به توسعه دهندگان ادامه می دهیم و این کار از طریق تمرکز بر روی سه اصل اساسی یعنی در اختیار قرار دادن یک پلتفرم توسعه، رفع مشکلات دشوار و تسهیل موفقیت توسعه دهندگان صورت می پذیرد.

 

https://unity3d.com برگرفته از

اینها را هم بخوانید