یک استراتژی ساده جهت کسب درآمد از بازی موبایل

یک استراتژی ساده جهت کسب درآمد از بازی موبایل

توسعه و ساخت بازی فرآیندی طولانی مدت و گاه طاقت فرسا است و به تلاش و پشتکار فراوانی نیاز دارد، از سوی دیگر هر فردی انتظار حصول نتیجه از تلاش های بی وقفه خود را دارد. یک چالش متداول در این زمینه چگونگی کسب درآمد از بازی است، چرا که احتمالا در گزینش متناسب ترین متد برای درآمدزایی تردید خواهید داشت. این موضوع به عوامل گوناگونی بستگی دارد که مهمترین آنها شناخت و تعیین مخاطبین بازی می باشد. چنانچه هنوز هم درباره گزینش بهترین مدل کسب درآمد مردد هستید، می توانید با یک جستجوی ساده گزینه هایی را یافته و از مدل های پیشنهاد داده شده در آنها بهره بگیرید، تنها کافی است گزینه ها را محدود کنید و تمرکز خود را بر روی گزینش بهترین مدل معطوف دارید، خواه یک مدل منفرد باشد و یا ترکیبی از مدل های گوناگون.

AH-Dev-More-Games-2-1600x1067

در شرایطی که بازی های متعددی از سوی شما ساخته شده است و یا به مشارکت با سایر سازندگان و منتشرکنندگان می پردازید، بهترین و معقول ترین گزینه استفاده از دکمه و ویجت "بازی های بیشتر" در بازی می باشد. دکمه بازی های بیشتر در حقیقت امکانی برای دستیابی به سایر بازی های شما و یا همکارانتان است، این اقدام درآمد مازادی به ازای افزایش تعداد نصب ها به دنبال خواهد داشت. بدون در نظر گرفتن مکانی که این دکمه را قرار می دهید، خواه در یک مکان خاص باشد یا چنیدن بخش از فضای بازی، هدف نمایش گزینه ای برای انجام سایر بازی ها است، بنابراین باید تلاش کنید تا این امکان را در معرض دید مخاطبین خود قرار دهید.

جایگذاری دکمه بازی های بیشتر در قسمت های مختلف بازی با مزایایی همراه است، اما باید از مکان هایی که برای شما فرصت های بهتری را خلق کرده و توجه مخاطبین را به خود جلب می کنند آگاهی داشته باشید. به طور معمول این گزینه در منوی اصلی، بعد از تکمیل یک مرحله از بازی به چشم می خورد، مکان دیگر مربوط به صفحه توقف موقت بازی است، گزینه بعدی مربوط به صفحه نمایش دهنده باخت شما در بازی است، حتی می توانید آن را درون قسمت خرید ها قرار دهید. در طول انجام بازی نیز می توانید این گزینه را به طور مستمر به نمایش بگذارید، اما تا جایی که برای کاربر آزاردهنده نباشد و ایجاد مزاحمت نکند. تبلیغات درون بازی ها یکی دیگر از روش های کسب درآمد می باشد، ادغام این گزینه با دکمه بازی های بیشتر به درآمد بیشتر شما ختم می شود، چرا که به افراد گزینه های بیشتری برای بازی ارائه می دهید. در حقیقت نمایش تبلیغات در همان صفحه ای که دکمه بازی های بیشتر را نمایش می دهید ساده ترین راهکار پیشنهادی است.

http://www.androidheadlines.com برگرفته از

اینها را هم بخوانید