یک بازیکن به تنهایی 12 هزار دلار عاید بازی کلش رویال نمود

یک بازیکن به تنهایی 12 هزار دلار عاید بازی کلش رویال نمود

بازی های F2P درآمد بیشتری را در مقایسه با بازی های فروشی به دنبال دارند و این موضوع بر همگان روشن است، بازی های محبوبی مانند کلش اف کلنز ساخت سوپرسل یکی از نمونه های بارز از چنین موفقیتی است که کمپانی سازنده با استفاده از مدل F2P قادر به دستیابی به آن شده است. آخرین بازی منتشر شده از سوی این استودیوی بازی سازی مشهور کلش رویال نام دارد، این بازی کاراکترها و تم خود را مشابه دنیای کلش اف کلنز ساخته، اما بازی ارائه دهنده سبک متفاوتی از گیم پلی است و مبنی بر مبارزات ریم تایم بین بازیکنان ساخته شده است، در حالی که در بازی کلش اف کلنز شاهد سبک دفاعی در بازی بودیم. با این وجود که کلش رویال موفق ترین بازی سوپرسل نیست، اما این بازی برای استودیوی بازی سازی پول ساز است و تنها پس از گذشت چند ماه پس از انتشار درآمد خوبی را عاید سازنده خود نموده است.

blog_17537_1مبنی بر Reddit، یک بازیکن به تنهایی مبلغ 12000 دلار را صرف پرداخت های درون برنامه ای جهت خریداری اقلام درون بازی نموده است تا به او در جهت دستیابی به مراحل پیشرفته گیم پلی یاری رسانند. بازیکن مذکور که با نام Chief Pat شناخته شده با صرف چنین مبلغ هنگفتی رتبه دوم این بازی را در سرتاسر دنیا از آن خود کرده است، و این موضوع چندان جای شگفتی ندارد. در ویدیوی زیر قادر به مشاهده مبازره ای بین Chief Pat و بازیکن مقام اول می باشید که LightWing نام دارد و آنها در مراحل پیشرفته سرسختانه به پیکار با یکدیگر می پردازند.

چنانچه شما نیز به بازیکنان کنونی کلش رویال تعلق دارید و یا علاقه مند به امتحان این بازی شده اید، این ویدیو ارزش تماشا کردن را دارد، چرا که از طریق آن ذهنیتی از گیم پلی بازی پیدا می کنیدو از سوی دیگر برای افرادی که مراحلی از بازی را انجام می دهند که نیازمند مهارت بیشتری است، جالب خواهد بود. علاوه بر این می توان فهمید که پرداخت های درون برنامه ای نه تنها درآمد چشم گیری را عاید سازنده بازی می کنند، بلکه گیم پلی را نیز تحت تاثیر قرار می دهند. البته نه به این معنا که صرف 12000 دلار برای یک بازی F2P یک لازمه باشد، اما یقینا زمانی که به چنین سطح بالایی دست پیدا کرده باشید، ارتقای گیم پلی بازی نیز به دنبال خواهد آمد. شایان ذکر است که Chief Pat در یوتیوب برای شغلی که نزدیک به 2 میلیون مشترک دارد بازی ها را بازی و استریم می کند و یقینا درآمد کافی از این کار چنین ولخرجی از سوی او را توجیه می نماید.

 

http://www.androidheadlines.com برگرفته از

اینها را هم بخوانید