10 محصول و خدمات پر فروش در دوران کرونا
همه گیر شدن ویروس کرونا روز به روز بیشتر میشود و در قسمتهای مختلف زندگی ما تاثیر میگذارد. از مکانهایی که یک روز به امید گرفتن حس خوب و سپری کردن اوقات فراغت میرفتیم تا اولویتهای زندگی و حتی خرید و فروش و نحوه خرج کردن پولهایمان، همگی تحت تاثیر ویروس کرونا قرار گرفته اند. البته این ویروس تاثیرات بسیار گسترده تری در فروش و مشاغل مختلف نیز داشته است. بسیاری از مشاغل برای پابرجا ماندن میجنگند و بسیار از کسب و کارها در سراسر جهان روی به فعالیت آنلاین آوردهاند. زیرا مصرف کنندگان شیوه زندگی خود را با شرایط موجود تطبیق دادهاند و این بدین معناست که زمان بیشتری را در خانه سپری میکنند.
فراهم کردن امکاناتی برای در خانه ماندن
شرایط جدید منجر به ایجاد تغییرات چشمگیر در روند مصرف کننده شده است و این باعث شده تا مشاغل به دنبال راهکارهایی برای برای فراهم آوردن شرایطی برای ماندگاری بیشتر مصرف کننده در خانه باشند. در حالی که مردم فاصله اجتماعی را حفظ میکنند، تماسهای ویدئویی رو به رشد است. مصرف کنندگان هرچه بیشتر در خانه بمانند، بیشتر به این فکر میکنند که چه نیازهایی را دارند: کار از راه دور، آموزش از راه دور، ورزش در خانه، آشپزی در خانه و سرگرمی بچهها و گذراندن وقت بیشتری با خانواده. با بررسی، تجزیه و تحلیل تقریبا 2 میلیارد خریدار فعال، بهترین خدمات و محصولات را برای فروش بیشتر در دوران کرونا برای شما آوردهایم: به محض رونق اقتصاد فروش از راه دور، اطلاعاتی از فروشگاههای آنلاین و آفلاین را مورد بررسی قرار دادیم، بررسیها نشان میدهد، فروشهای اینترنتی و آنلاین مخصوصا خرده فروشیها رشد چشمگیر و دوبرابری داشته اند و البته شکاف و مشکلات آنها نیز مشخص شدهاند. بیشتر بدانیم: آموزش داستان نویسی با حدیث قلمچه محصولات و خدماتی فروش بیشتر داشته اند؟
با توجه به اینکه خریدهای آنلاین یکباره زیاد شده اند و شاهد تغییرات بسیاری در فروش محصولات آنلاین بودهایم، دیده شده که محلولهای ضدعفونی کننده دست و فروش صابون دست به شدت زیاد شده است. در اینجا با 10 محصول و خدمات پر فروش که جهش بزرگی در دوران کرونا داشتند، آشنا میشویم:1- وبکم
همانطور که گفته شد در این مدت هم دورکاری به شدت افزایش یافته و هم آموزشهای آنلاین زیاد شده است. بررسیها نشان میدهد که فروش وبکم در این مدت چند صد و یا حتی هزار درصد افزایش پیدا کرده است.2- کالای خواب و لباس راحتی
ظهور کنفرانسهایی ویدئویی باعث شده که افراد برای جلسات تجاری بالاتنه لباس رسمی و برای پایین تنه لباس راحتی بپوشند، شاید این موضوع خنده دار باشد ولی در کشورهایی مانند استرالیا، برزیل، کره و ایتالیا فروش لباس راحتی به شدت افزایش پیدا کرده است. حتما بخوانید: سئو را با MOZ یاد بگیرید3- لوازم آرایشی و بهداشتی
سالنهای آرایشگاهی و زیبایی جزء مشاغلی هستند که در دوران کرونا به طور موقت بسته شده بودند. از این رو مصرف کنندگان خود دست به کار شدهاند و اصلاح سر و صورت خود را در خانه انجام میدهند. این لوازم به طور چشمگیری با افزایش فروش مواجه شدند.4- محصولات بسته بندی شده
با شیوع ویروس کرونا تقاضای خرید برای محصولات و مواد غذایی بسته بندی شده به شدت افزایش پیدا کرده است. مردم این احتمال را میدهند که محصولات باز، شاید آلوده به ویروس کرونا باشند به همین دلیل بیشتر خرید محصولات بسته بندی را ترجیح میدهند.5- فروشگاههای اینترنتی و سئو
بسیاری از مردم تمایل دارند برای حفظ سلامتی خود در خانه بمانند و محصولات و خدمات خود را از فروشگاههای آنلاین دریافت کنند. پس بسیاری از کسب و کارهای به این فکر افتادند تا کسب و کار خود را به سمت آنلاین شدن ببرند. طراحی و راه اندازی فروشگاههای اینترنتی تقاضای زیادی پیدا کردند، علاوه بر ایجاد فروشگاه اینترنتی، سئو سایت و بهینه سازی سایت نیز به شدت افزایش پیدا کرده است. در اصل بهینه سازی سایت به معرفی محصولات و خدمات در موتورهای جستجو کمک میکند.6- وسایل پخت و پز
براساس نتایج گوگل ترند، جستجوی "نان موز" در ماه گذشته 574% افزایش پیدا کرده است. زیرا آشپزی یکی از سرگرمیهای قدیمی مردم است، با ماندن در خانه، جستجو برای دستورالعملهای آشپزی افزایش پیدا کرده و پخت و پز نیز بیشتر شده است. فروش مواد غذایی شیرینی پزی مانند: خمیر مایه، خمیر شیرینی پزی، خرده نان، کاکائو و ... در بسیاری از کشورهای افزایش پیدا کرده است.7- خدمات آنلاین تماشای فیلم و سریال
بسیاری از افراد در دوران قرنطینه با دیدن فیلم و سریال، خود را سرگرم کردند، از این رو سایتها و اپلیکیشنهای تماشای فیلم طرفدار بسیار زیادی پیدا کرده است.8- تجهیزات بازی
طبق آمارهای جهانی استفاده از بازیهای ویدئویی و تجهیزات بازی 75% افزایش یافته است. قرنطینه شدن افراد زمان بیشتری را برای بازی کردن فراهم کردن است.9- سرویسهای برگزار کننده رویدادهای آنلاین
با تعطیل شدن شرکتها و مدارس و دانشگاهها، بیشتر کلاسهای آموزشی، جلسات و ... به صورت آنلاین برگزار میشود. پس سرویسهایی که خدمات آنلاین برای برگزاری رویدادها ارائه میدهند، فروش بسیار بالایی پیدا کردند. بیشتر بخوانید: پکیج قیمت سئو متناسب با بودجه و کسب و کار شما10- کشهای تمرینی
تعداد بسیار زیادی از باشگاههای ورزشی و بدن سازی در زمان کرونا بسته شدند و بسیاری از افراد برای جایگزین کردن تمرینات ورزشی خود در خانه، از کشهای ورزشی استفاده کردند. به همین دلیل فروش کشهای ورزشی نیز به شدت افزایش پیدا کرد.چرا شناختن محصولات پر فروش برای بازاریابان و فروشندگان مهم است؟
بازاریابان باید به روند فروش محصولات خود دقت نمایند، اگر محصولی در این دوران فروشی خوبی دارد، پس باید بیشتر بر روی آن تمرکز و تبلیغات کنند. اما اگر در این دوران فروش مشاغلی کاهش پیدا کرد، باید به دنبال محصولاتی که فروش زیادی دارند، بروند و بر روی آنها کار کنند. بازاریابان باید سعی کنند کمپینهای تبلیغاتی خود را مطابق با نیاز مشتریان بسازند.چگونه میتوانیم در دوران کرونا فروش بیشتری داشته باشیم؟
به دلیل ترس از واگیری به ویروس کرونا، افراد کمتر تمایل دارند که در مکانهای عمومی و بازارهای حضور پیدا کنند. به همین دلیل فروش بسیاری از مغازه داران کاهش پیدا کرده است. در اینجا روشهایی را برای بهبود و رونق کسب و کارهای سنتی ارائه میکنیم: 1- روی آوردن به تجارت الکترونیک و ایجاد سایت فروشگاهی و سئو سایت و فعالیت بیشتر در شبکه های اجتماعی 2- اعتمادسازی به مشتریان برای اطمینان از اینکه محصولات کاملا بهداشتی و ضدعفونی هستند 3- برطرف کردن انتظارات و نیازهای مشتری 4- اقدمات پیشگیرانه در زمان کرونا/پایان رپرتاژ آگهی این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و اپریویو مسئول تایید صحت آن نیست