10 ترفند برای ادغام سئو و بازاریابی محتوا

10 ترفند برای ادغام سئو و بازاریابی محتوا

دوره ای که تنها بهینه سازی محتوا برای موتورهای جستجو، وب سایت را در صدر نتایج جستجوی گوگل قرار می داد، به سر رسیده است. امروزه باید بازاریابی محتوا را نیز به ابزارهای بازاریابی دیجیتال خود بیفزایید، تنها در این شرایط است که پیروزی را از آن خود می کنید. بازاریابی محتوا تقش مهمی را در موفقیت کسب و کار آنلاین ایفا می کند، اینجاست که SEO و بازاریابی محتوا به یکدیگر پیوند خورده اند. blog_13876_1دو ابزار بازاریابی که در گذشته به عنوان موجودیت های مجزا تلقی می شدند، اکنون به یکدیگر گره خورده اند و موفقیت را به کسب و کارها وعده می دهند. این جفت اعجاب انگیز، کسب و کار شما را به اوج موفقیت رهنمون می سازند و توانایی پیروزی بر رقبا را در اختیار می گذارند. در ادامه 10 روش به منظور اطمینان از عملکرد هم راستای این دو ابزار بازاریابی دیجیتال را به شما معرفی می کنیم: 1. مشخص کردن اهداف معمول تعیین اهداف مشخص و معمول نخستین گام جهت عمکلرد هم راستای سئو و بازاریابی محتوا است که درآمدهای مازادی را برای کسب و کار شما به دنبال خواهد داشت. اطلاع از فعالیت های این دو تکنیک بازاریابی دیجیتال که با هم هم پوشانی دارند، فرآیند را تسهیل می بخشد. ترافیک آنلاین افزایش یافته، امتیازدهی ها و لینک ها بخشی از این مواردند، لذا باید اقدام به تعیین روشی به منظور هم راستا کردن فعالیت های این دو و دستیابی به اهداف معمول صورت دهید. پاسخ به این پرسش و سوالات مشابه نقطه شروعی را در اختیار شما قرار می دهد و یک استراتژی سئو و بازاریابی محتوای منسجم را خلق می کند که دارای اهداف روشن و واضح و ارتباطات قوی است. 2. ساخت شاخص های کلیدی برای کارآیی روش دیگر برای برقراری ارتباط بین سئو و بازاریابی محتوا ایجاد KPI های کلیدی است که به ردیابی کارآیی می پردازند و از بابت هم خوانی آن با اهداف اطمینان حاصل می کنند. این KPIها دربرگیرنده به اشتراک گذاری محتوا، لینک هایی به محتوا، تعامل کاربران آنلاین، نرخ مبادلات کال-تو-اکشن و چندین مورد دیگر می باشند. 3. درک کامل مخاطبین درک مخاطبین بخش کلیدی سئو و استراتژی بازاریابی محتوا را به خود اختصاص می دهد. مخاطبین خود را متمایز سازید و با ساخت شخصیتهای کاربری به توسعه یک استراتژی بازاریابی دیجیتال منحصر به فرد برای هر گروه مبادرت ورزید. این گروه ها را می توان بر حسب سن، موقعیت، جنسیت، تفریحات و علایق طبقه بندی کرد. هیچگاه بدون در نظر گرفتن تمایلات مخاطبین اقدام به هیچگونه فعالیت بازاریابی دیجیتالی ننمایید. 4. ساخت محتوای بهینه سازی شده برای سئو گوگل تمرکز ویژه ای بر محتوای باکیفیت دارد، لذا با بهره گیری از کلمات کلیدی تاثیر گذار محتوای خود را برای این موتور جستجو مرتبط تر و پذیرفته تر گردانید. بهینه سازی این چنینی محتوا به صفحات وب امکان بازدید بیشتر از سوی کاربران آنلاین را می دهد و در نتایج جستجو ظاهر می شود. هیچگاه سعی در انباشتن بیش از حد کلمات کلیدی در محتوای وب سایت نکنید و تراکم کلمه کلیدی را به 1 درصد و یا کمتر برسانید، بدین ترتیب موتور جستجو نیز شما را جریمه نمی کند و هیچگونه کاهشی در ترافیک آنلاین به دنبال نخواهد بود. 5. تحقیق برای یافتن کلمات کلیدی تاثیرگذار و مرتبط سهی در گنجاندن کلمات کلیدی تاثیرگذار و مرتبط در وب سایت خود نمایید و با آگاهی و تفکر کامل کلمات کلیدی را برگزینید. با بهینه سازی محتوا به این شکل از بابت توانایی محتوای آنلاین در راستای جلب توجه گروه انبوهی از کاربران آنلاین، تا حدودی اطمینان حاصل خواهید کرد. 6. جذب مشتریان آنلاین از طریق ساخت لینک ساخت لینک روش دیگری برای برقراری ارتباط بین سئو و بازاریابی محتوا و فعالیت این دو با هم می باشد. ساخت لینک یک استراتژی محض سئو است که توزیع محتوای آنلاین برای گروه انبوهی از مخاطبین را نتیجه می دهد، شما با تلاش در این زمینه قادر به موثر گرداندن محتوا می گردید. لینک های ارجاعی به محتوای منتشرشده از سوی شما، در وب سایت های معتبر و با رتبه های بالا قرار داده می شوند، این وب سایت ها قادر به جذب هزاران بازدید کننده آنلاین هستند که با این رویکرد به وب سایت شما ارجاع داده شده اند. 7. تمرکز بر روی ساخت لینک های داخلی لینک های داخلی نقش بسزایی در افزایش رتبه وب سایت شما، همزمان با محتوای منتشر شده ایفا می کنند. علاوه بر این، ساخت لینک های داخلی در جهت خلق تجربه کاربری توسعه یافته نیز به کار می آید، این کار از طریق تسهیل در جابجایی در صفحات و ناوبری صورت می پذیرد. پیاده سازی لینک های داخلی آسان است و این مزیت را به دنبال دارد که شما می توانید از طریق آن به ارتقای رتبه وب سایت پرداخته و کاربران را به سمت محتوایی که به آنها ارتباط پیدا می کند هدایت کنید. 8. بهینه سازی عناوین محتویات وب سایت عناوین و هدینگ های محتوای وب سایت نیز باید با استفاده از کلمات کلیدی و عبارات مرتبط بهینه سازی شوند. عنوان در نوار بالایی مرورگر به نمایش گذاشته می شود و هدینگ ها درون محتوا جای می گیرند. عنوان باید جنبه توصیفی داشته و کاربران را متقاعد کند. هدینگ ها نیز باید جذابیت و گیرایی بالایی داشته باشند و بر میزان خوانایی محتوا بیفزایند. بهینه بودن از نظر سئو نیز لازمه این عناصر است، چرا که این امر محتوا را در نتایج جستجو قابل مشاهده تر می سازد. 9. سنجش نتایج از ابزارهای آنلاینی به منظور سنجش بازدهی تلاش های صورت گرفته در جهت ادغام سئو و بازاریابی محتوا بهره بگیرید. Google Analytics تغییرات در حجم جستجوها در طول زمان را تجزیه و تحلیل کرده و به تصویر می کشد، بدین ترتیب شما قادر به شناسایی صفحات و محتویاتی که بیشترین کاربران را جذب خود کرده اند، می گردید و از کلمات کلیدی استفاده شده برای ورود به وب سایت نیز اطلاع پیدا می کنید، تمامی این اطلاعات در راستای تنظیم و تطبیق محتوا به کمک شما می آیند. 10. استمرار در تلاش ترکیب سئو و بازاریابی محتوا تلاشی است مستمر که هیچگاه متوقف نمی شود و جریانی در حال اجرا می باشد. مشاهده ترکیب های خارق العاده از سئو و بازاریابی محتوا فرصتی را در اختیار شما قرار می دهد تا به سرعت به موفقیت دست پیدا کنید، چیزی که هم به نفع سازمان است و هم به نفع مشتریان.   http://www.entrepreneur.com برگرفته از

اینها را هم بخوانید