App Cache Cleaner

معرفی اپلیکیشن App Cache Cleaner؛ با یک اشاره فضای حافظه را آزاد کنید

پرشدن حافظه داخلی تلفن همراه که مانع از نصب اپلیکیشن و ذخیره فایل ها میگردد، از جمله مشکلاتی است که همه کاربران با آن مواجه میشوند. این موضوع دلایل مختلفی دارد که یکی از آنها، استفاده برنامه های مختلف از حافظه پنهان دستگاه میباشد و باید از قسمت مدیریت اپلیکیشن ها، این فضای اشغال شده را پاکسازی کنیم. البته در این قسمت گزینه های متعدد دیگری هم قرار گرفته اند و در نتیجه کار با آن برای برخی از کاربران پیچیده است.

اپلیکیشنی که در ادامه و تحت عنوان "App Cache Cleaner" به معرفی آن میپردازیم، انجام این کار را ساده میکند. با بررسی این برنامه اندرویدی همراه ما باشید.

App Cache Cleaner

برخی از اپلیکیشن هایی که بر روی دستگاه اندرویدی خود نصب کرده اید، در قسمت تنظیمات دارای گزینه ای برای پاکسازی حافظه کش هستند اما برای بعضی دیگر از برنامه ها بدین صورت نیست و باید به بخش Application manager مراجعه نمایید. در این قسمت لیست همه اپلیکیشن ها به نمایش در می آید و به همین دلیل یافتن موراد دلخواه برای پاکسازی حافظه پنهان، وقت گیر میباشد. اینجاست که "App Cache Cleaner" وارد عمل شده و تنها فهرست برنامه هایی که حافظه پنهان را اشغال کرده اند، به شما نشان میدهد.

با لمس هر مورد در برگه APP CACHE از این اپلیکیشن اندرویدی، به صفحه جزئیات همان برنامه منتقل خواهید شد و کافی است بر روی گزینه Clear Cache اشاره کنید. البته راه سریعتری هم در "App Cache Cleaner" وجود دارد و آن، استفاده از دکمه Clear All میباشد هرچند باید در به کار بردن این دکمه و برای جلوگیری از پاک شدن اطلاعات مهم، دقت نمایید. اشاره طولانی بر روی نام برنامه ها نیز، گزینه های دیگری از قبیل Uninstall و Share را در اختیار شما قرار میدهد.

App Cache Cleaner

وظیفه اپلیکیشن فوق، تنها پاکسازی حافظه کش نیست و در برگه دوم آن به نام JUNK FILES، میتوانید فایل های بی مصرف را از روی دستگاه اندرویدی خود حذف کنید. در این بخش نیز امکان اجرای عمیات حذف فایل های بی مصرف، به صورت تکی و یا کلی وجود دارد. نمایش مقدار فضای خالی و اشغال شده، ابزار جستجو، مرتب سازی لیست بر اساس نام یا سایز و اسکن مجدد دستگاه برای شناسایی فضای اشغال شده، از دیگر امکانات "App Cache Cleaner" هستند.

در پایان بد نیست گزینه های بخش تنظیمات این برنامه اندرویدی را نیز نام ببریم. نمایش مقدار فضای اشغال شده در نوار اعلان دستگاه، فعالسازی ویجت برای پاکسازی سریع فقط با یک اشاره، تعیین مقدار دلخواه حافظه کش برای هر اپلیکیشن (Cache Size) تا وقتی از آن حد گذشت به شما اطلاع داده شود که میتوانید بازه زمانی (Frequency) این اطلاع رسانی را هم مشخص کنید، گزینه پاکسازی خودکار بجای نمایش اعلان تجاوز از مقدار تعیین شده، پاکسازی حافظه پنهان با اجرای برنامه و پنهان کردن اپلیکیشن ها با حافظه کش کمتر از 100 کیلوبایت از لیست، گزینه های قسمت تنظیمات در "App Cache Cleaner" میباشند.

App Cache Cleaner

همانطور که ملاحظه کردید، این اپلیکیشن اندرویدی دارای امکانات ساده و در عین حال کاربردی بوده که با استفاده از آنها میتوانید حافظه تلفن همراه یا تبلت خود را مدیریت نموده و فضای خالی بیشتری در اختیار داشته باشید. به همین دلیل است که "App Cache Cleaner" میلیونها بار توسط کاربران سراسر دنیا دانلود شده و از محبوبیت زیادی در بین آنها برخوردار میباشد. پیشنهاد میکنیم شما نیز به این بپیوندید و مدیریت آسان حافظه کش اپلیکیشن ها در محیطی کاربرپسند را با برنامه فوق تجربه نمایید!

اینها را هم بخوانید