معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی های روز کافه بازار – شماره 3

معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی های روز کافه بازار – شماره 3

در یکی از روزهای سرد پاییزی و با سومین شماره از این سری مقالات اپریویو، قصد داریم 10 مورد از بهترین اپلیکیشن ها و بازی های اندرویدی که روز قبل (3 آذرماه 1395) در کافه بازار منتشر شده اند را به شما معرفی میکنیم. در این شماره 4 عنوان بازی وجود دارد پس اگر میخواهید که اوقات فراغت خود را به بهترین شکل ممکن بگذرانید، در ادامه با AppReview همراه باشید.

همانطور که میدانید روزانه تعداد زیادی اپلیکیشن و بازی موبایل در مارکت محبوب کافه بازار منتشر میشوند که هرچند همه آنها از کیفیت خوبی برخوردار نیستند اما در این میان، مواردی هم به چشم میخورند که ارزش نصب شدن و امتحان کردن توسط کاربران را دارند.

1 – بازی شمشیر تاریکی : آخرین جنگاور

یکی از افتخارات صنعت بازی سازی کشور که در مارکت های خارجی هم با موفقیت چشمگیری مواجه شد، "شمشیر تاریکی" نام دارد که اپیزود "آخرین جنگاور" آن به تازگی برای کاربران فارسی زبان منتشر گردیده است. این بازی اندرویدی به سبک هیجان انگیز میباشد که المان های سکو بازی هم در آن به چشم میخورد. شما باید در 40 مرحله و با فنون نینجا با دشمنان مبارزه کنید تا دنیای انسان ها را از تاریکی نجات دهید. گیم پلی هیجانی در کنار گرافیک زیبا با انیمیشن های خلاقانه، شما را مجذوب خود خواهد کرد.

لینک دانلود از کافه بازار

2 – اپلیکیشن بانک اطلاعات مناسب سازی (بام)

در شهری که زندگی میکنیم، اماکن بیشماری از جمله بانک ها، بیمارستان ها، هتل ها، نقاط دیدنی و غیره وجود دارد که بدون تردید با همه آنها آشنا نیستیم. این برنامه اندرویدی مرجع خوبی برای معرفی نقاط ناشناخته در همه شهرهای کشور میباشد که شما میتوانید با پیشنهاد مکان هایی که به آنجا رفته اید، در تکمیل بانک اطلاعات آن مشارکت نمایید. هدف "بانک اطلاعات مناسب سازی"، ایجاد دسترسی بیشتر به شهری بدون مانع برای افراد دارای معلولیت بوده که متعلق به وبسایت بام است. رابط کاربری روان و امکانات کاربردی، از ویژگی های این اپلیکیشن به شمار می آید.

لینک دانلود از کافه بازار

3 – بازی Legendary (غیرفارسی)

علاقه مندان به داستان های افسانه و بازی های سبک نقش آفرینی به صورت کارتی و پازلی، طرفدار این بازی اندرویدی خواهند شد. تیم قدرتمند خود را از قهرمانان افسانه ای بسازید و با دشمنان به مبارزه بپردازید تا در دنیای فانتزی کورلیس پادشاهی کنید. از جمله ویژگی های "Legendary" میتوانیم به صدها شخصیت با قابلیت های متفاوت اشاره کنیم که امکان ارتقای آنها نیز وجود دارد.

لینک دانلود از کافه بازار

4 – اپلیکیشن رفیاب (نسخه مشاوران املاک)

مدیریت اسناد و اطلاعات یکی از امور مهم در هر کسب و کار به شمار می آید که امروزه میتوان با روش های نوین آن را انجام داد. اگر از مشاوران املاک هستید که روزانه با اسناد متعدد سروکار دارید و میخواهید در هر زمان به آنها دسترسی داشته باشید، این اپلیکیشن اندرویدی برایتان مفید خواهد بود. گرافیک کاربرپسند و رابط کاربری استاندارد در کنار امکاناتی از قبیل ثبت آگهی خرید، فروش، رهن و اجاره ملک، از ویژگی های "رفیاب" هستند.

لینک دانلود از کافه بازار

5 – اپلیکیشن خاطره گشت

گردش در دل طبیعت و نقاط دیدنی یا سفر به شهرهای دیگر، یکی از سرگرمی های محبوب میباشد که همه ما سعی میکنیم در طول سال، حداقل یکبار آن را انجام دهیم! در ایران جاذبه های گردشگری بسیاری وجود دارد که درباره همه آنها نمیتوانیم به راحتی اطلاعات به دست آوریم. این برنامه اندرویدی، بانک نقاط گردشگری کشور بوده که در آن امکاناتی از قبیل صدور مستقیم بلیط هواپیما و اتوبوس گنجانده شده است. رابط کاربری ساده و قابل استفاده برای همه اقشار کاربران، از خصوصیات "خاطره گشت" محسوب میشود.

لینک دانلود از کافه بازار

6 – بازی Time Locker (غیرفارسی)

رقابت نفس گیر در دنیایی خیالی با موجودات عجیب، گیم پلی این بازی اندرویدی را تشکیل میدهد. طرفداران سبک آرکید که میخواهند سرعت عمل خود را به چالش بکشند، میتوانند از "Time Locker" در اوقات فراغت خود لذت ببرند. ایده جالب بازی فوق این است که باید از توقف زمان جلوگیری کنید و اگر بایستید، زمان هم با شما خواهد ایستاد پس تا جایی که استقامت دارید انگشتان خود را روی صفحه نمایش به حرکت درآورید!

لینک دانلود از کافه بازار

7 – اپلیکیشن ماه نما

بحث آموزش اصولی به دانش آموزان در مقاطع ابتدایی، از اهمیت زیادی برخوردار است و والدین سعی میکنند این کار را به بهترین نحو انجام دهند. این اپلیکیشن اندرویدی روش جالب و موثری جهت افزایش کیفیت سواد خواندن و قدرت درک مطلب کودکان را در اختیار شما میگذارد. رابط کاربری استاندارد و گرافیک زیبا در کنار امکانات آموزشی اثرگذار، از جمله ویژگی های "ماه نما" محسوب میشوند.

لینک دانلود از کافه بازار

8 – اپلیکیشن آموزش 500 لغت و عبارت زبان اسپانیایی

همانطور که میدانید، زبان اسپانیایی جزو زبان های بین المللی بوده که در بین مردم بسیاری از کشورها رایج میباشد. اگر قصد سفر به اسپانیا را دارید و یا میخواهید به هر دلیل زبان این کشور را یاد بگیرید، این برنامه اندرویدی دستیار خوبی برای آموزش شما خواهد بود. محیط کاربرپسند، امکانات کاربردی و منابع آموزشی مفید، خصوصیات "آموزش 500 لغت و عبارت زبان اسپانیایی" را تشکیل میدهند.

لینک دانلود از کافه بازار

9 – بازی Dominocity (غیرفارسی)

یکی از سرگرمی های جالب که برای آن مسابقات جهانی نیز برگزار میشود، بازی دومینو میباشد. حال شما میتوانید این سرگرمی را بر روی تلفن همراه یا تبلت خود و در قالب یک بازی تفننی به نام "Dominocity" تجربه کنید. گیم پلی هیجان انگیز این بازی اندرویدی شامل ده ها مرحله است که در آنها باید برای رسیدن به هدف، دومینوها را هوشمندانه در کنار هم بچینید و هر چقدر تعداد کمتری مورد استفاده قرار دهید، امتیاز بیشتری میگیرید.

لینک دانلود از کافه بازار

10 – اپلیکیشن آنفالو و آنلایک اینستاگرام

آخرین عنوان برتر امروز یک اپلیکیشن اندرویدی با عملکردی ساده اما پرکاربرد میباشد که به کمک آن میتوانید مخاطبان خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام را به صورت دسته ای، آنفالو یا بلاک کنید. همچنین امکان آنلایک کردن بطور دسته جمعی، حذف چند پست انتخابی و تعویض اکانت نیز پیش بینی شده است. از جمله ویژگی های "آنفالو و آنلایک اینستاگرام" باید به رابط کاربری ساده و روان آن اشاره کنیم.

لینک دانلود از کافه بازار

 

توجه : اپریویو اپلیکیشن ها و بازی های نام برده در این مطلب را تضمین نمیکند و آنها را تنها به عنوان بهترین برنامه و بازی منتشر شده در روز قبل معرفی کرده است.

اینها را هم بخوانید