سیستم امتیازدهی گوگل پلی استور

خانه تکانی جدید در پلی استور: سیستم امتیازدهی به بازی ها میزبان تغییراتی می شود

بسیاری از کاربران اندروید، گوگل پلی استور را به عنوان مرجعی برای دانلود اپلیکیشن ها و بازی ها مورد استفاده قرار می دهند و سیستم امتیازدهی در انتخاب بهترین گزینه به کمک آنها می آید. افزودن امکانات جدید به سرویس ها، یکی از ویژگی های گوگل است و این بار این تغییرات میهمان سیستم امتیازدهی بازی های پلی استور شده، به طوری که کاربران می توانند به گرافیک، گیم پلی و کنترل های بازی، به طور مجزا امتیاز دهند، در حقیقت گوگل امتیازهای جزئی تری از جوانب خاص بازی را به نمایش می گذارد و بدین ترتیب گیمرها می فهمند که سایر بازیکنان درباره این جزئیات چه نظراتی دارند.

ممکن است بازی از نظر جنبه سرگرم کننده امتیاز خوبی کسب کند، اما از گرافیک نه چندان خوبی برخوردار باشد. هم اکنون با راه اندازی این سیستم امتیازدهی جدید، تمامی کاربرانی که به مایل به دانلود بازی هستند، می توانند اطلاعات کامل تر و جزئی تری از چیزی که دانلود و نصب می کنند، دریافت نمایند.

سیستم امتیازدهی گوگل پلی استور

امتیازات جدید در همان صفحه ای که به بازی ستاره می دهید نمایش داده خواهد شد و با اسکرول به پایین صفحه، یعنی جایی که نظرات کاربران جای گرفته، آن را مشاهده خواهید کرد. گوگل این جزئیات را با آیکون های دایره ای و یک برچسب در زیر آیکون که به شرح عنصر موردنظر می پردازد، به نمایش گذاشته و امتیاز ستاره ای در داخل دایره قرار دارد.

سیستم امتیازدهی گوگل پلی استور

سیستم امتیازدهی گوگل پلی استور

این بخش جدید "feature rating" نامگذاری شده و کاربران می توانند به این جزئیات خاص امتیاز دهند. این قابلیت جدید هنوز برای تمامی کاربران منتشر نشده و گوگل در حال تست این تغییر و عرضه آنها برای تنها تعداد محدودی از کاربران است. عدم انتشار این ویژگی برای تمامی کاربران می تواند به این معنا نیز باشد که گوگل این سیستم را به عنوان یک بخش استاندارد از سیستم نظردهی حفظ نکند، در حالی که به نظر می رسد این ویژگی از پتانسیل لازم برای افزوده شدن به بخش نظردهی برخوردار باشد.

 

http://www.androidheadlines.com برگرفته از

اینها را هم بخوانید