بهترین اپلیکیشن ها و بازی های پلی استور 2016

اسامی برترین اپلیکیشن ها و بازی های 2016 گوگل پلی منتشر شد

پایان سال میلادی نزدیک است و مطابق با عادت قدیمی، گوگل هرساله به معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی های پلی استور می پردازد. بسیاری از توسعه دهندگان امیدوارند تا نام آنها نیز در این لیست جای گیرد، اما برای دستیابی به این هدف تلاش فراوانی از سوی آنها نیاز است. کمپانی گوگل فهرست بهترین اپلیکیشن ها و بازی ها و سایر انواع رسانه ها را که در سال گذشته توانستند محبوبیت جهانی کسب کنند منتشر ساخته است. فهرست های منطقه ای نیز در دسترس می باشد، اما در این مقاله به اپلیکیشن ها و بازی هایی خواهیم پرداخت که توانستند در سال 2016 کل جهان را مجذوب خود کنند.

فراگیرترین اپلیکیشن های سال 2016

- Face Changer 2

- Lumyer – Photo & Selfie Editor

- Castbox – Podcast Radio Music

- Emoji Keyboard Pro

- MSQRD

فراگیرترین بازی های سال 2016

- Pokémon GO

- Clash Royale

- Traffic Rider

- slither.io

- Dream League Soccer

قرار گرفتن بازی "پوکمون گو" در صدر لیست بازی ها به هیچ عنوان جای تعجب ندارد، چرا که این بازی واقعیت افزوده ساخته شده توسط نیانتیک و نینتندو آنقدر قدرتمند و جذاب بود که توانست توجه تمامی کاربران و حتی آنهایی را که چندان اهل بازی نیستند، به خود جلب کنند.

بهترین اپلیکیشن ها و بازی های پلی استور 2016

انتشار این بازی بسیار پر سر و صدا بود و نیانتیک هم اکنون در حال کار بر روی بهبود عملکرد و تجربه بازی و بازیکنان است و از زمان انتشار بازی تاکنون شاهد تغییرات و آپدیت های زیادی بوده ایم و ردیاب پوکمون که به بازیکنان جهت پیدا کردن پوکمون ها یاری می رساند، میزبان تغییرات شده و عملکرد بهتری را به نمایش می گذارد. احتمالا محبوب ترین آپدیت این بازی به حضور Ditto در بازی مربوط می شود که خود را به عنوان Pidgey و Rattata در نقشه استتار می کند.

Deadpool در دسته بندی فیلم و کتاب توانست مقام نخست را از آن خود کنید، در حالی که Game of Thrones با اختلاف اندکی پیش از Walking Dead در دسته بندی محبوب ترین برنامه های تلویزیونی قرار گرفت، آهنگ Stressed Out از Twenty One Pilot نیز عنوان محبوب ترین آهنگ را از آن خود کرد.

 

http://phandroid.com برگرفته از

اینها را هم بخوانید