مشکل آی او اس 10.1.1

مشکل جدید اپل: اپلیکیشن phone در گوشی های آیفون 7، 6 اس و 5 اس فریز می شود

این روزها در کنار ویژگی ها و قابلیت های جدید اسمارت فون ها، مشکلات متعددی نیز خبرساز شده و در شرایطی اعتبار کمپانی ها را زیر سوال می برد. چند ماه پیش عرضه گوشی های گلکسی نوت 7 سامسونگ سر و صدای زیادی به پا کرد و اخبار متعددی از انفجار باتری این گوشی ها منتشر شد که در نهایت به جمع آوری گوشی ها انجامید و نام کمپانی سامسونگ را لکه دار کرد، با این وضعیت آیفون در رقابت نفر برنده میدان تلقی می شد، اما چندی نگذشت که این شرایط به ضرر گوشی های پرطرفدار آیفون تمام شد و مشکلاتی در ارتباط با این گوشی ها از گوشه و کنار گزارش شد. برخی از گوشی های آیفون 6 دچار مشکلاتی در ارتباط با ثبت ورودی های لمسی بر روی صفحه شدند که خود بر علیه اپل تمام شد و برای رفع مشکل TouchDisease توسط غول تکنولوژی باید 149 دلار هزینه بپردازید.

علاوه بر این بعضی از گوشی های آیفون 6 اس که بین ماه های سپتامبر تا اکتبر 2015 ساخته شده بودند مشکلاتی را تجربه کردند، به طوری که وقتی شارژ آنها بین 0 تا 30 درصد باشد، به طور ناگهانی خاموش شده و کاربران برای رفع این مشکل باید از باتری های جایگزین استفاده کنند.

آخرین مشکل آیفون در انجمن Apple Support Communities به بحث گذاشته شده و صاحبین گوشی های آیفون 7، آیفون 6 اس و حتی آیفون 5 اس از فریز شدن ناگهانی اپلیکیشن Phone در گوشی های خود شکایت کرده اند. این مشکل مانع از برقراری و جواب دادن به تماس ها و یا انجام سایر عملیات می شود. آنطور که شواهد نشان می دهند، این مشکل پس از آپدیت گوشی به نسخه 10.1.1 آی او اس رونمایی کرده و برخی افراد نیز بعد از آپدیت سیستم عامل گوشی به نسخه 10 این مشکل را تجربه کرده اند که حتی سافت و فکتوری ریست نیز کمکی به حل این مشکل نمی کنند.

مشکل آی او اس 10.1.1

به گفته یکی از کاربران آیفون 7 "من یک گوشی آیفون 7 دارم و اپلیکیشن Phone اغلب فریز می کند و مجبور می شوم با دوبار زدن دکمه خانه اپلیکیشن را به طور کامل ببندم. آیا این یک مشکل متداول است؟ کسی راه حل آن را می داند؟ نرم افزار گوشی من به نسخه 10.1.1 آپدیت شده است."

اپل هنوز این مشکل را به تایید نرسانده و امید می رود که نسخه 10.2 آی او اس قادر به رفع این مشکل باشد. در حال حاضر پنجمین نسخه بتای آی او اس 10.2 برای توسعه دهندگان و اعضای برنامه بتای عمومی منتشر شده و این شرایط بدین معناست که به زودی شاهد انتشار نسخه نهایی آی او اس 10.2 خواهیم بود.

 

http://www.phonearena.com برگرفته از

اینها را هم بخوانید