اپلیکیشن No Crop

معرفی اپلیکیشن No Crop؛ ارسال عکس به اینستاگرام با ابعاد کامل

در همین دهه اخیر شبکه های اجتماعی بزرگی نظیر اینستاگرام، برای اشتراک گذاری عکس ها به وجود آمدند و در پی آن اپلیکیشن هایی تولید شدند که برخی از نواقص موجود در این زمینه را رفع کنند و امکانات بیشتری را در اختیار مخاطبان قرار دهند. برش برخی از قسمت های عکس بر خلاف میل کاربر، یکی از مشکلات اینستاگرام میباشد که البته راهکارهایی برای آن وجود دارد تا بتوانید تصویر را با سایز کامل در این شبکه اجتماعی به اشتراک بگذارید.

در ادامه اپلیکیشنی را برای رفع این مشکل معرفی میکنیم که "No Crop" نام دارد. برای آشنایی بیشتر با این برنامه اندرویدی، با AppReview همراه باشید.

اپلیکیشن No Crop

هرچند وظیفه اصلی برنامه فوق، آماده سازی عکس برای ارسال به اینستاگرام با ابعاد کامل میباشد اما بد نیست بدانید که در آن، ابزارهای ویرایشی بسیار جالبی نیز وجود دارد تا بتوانید نهایت خلاقیت خود را نشان دهید. قبل از اینکه قابلیت های "No Crop" را نام ببریم، بهتر است به منوی کناری آن بروید و با استفاده از گزینه Save Size، اندازه دلخواه برای ثابت کردن سایز تصاویر را انتخاب نمایید. همچنین با لمس گزینه Save Path، میتوانید مسیر موردنظر برای ذخیره عکس های ویرایش شده را تعیین کنید.

در صفحه اصلی این اپلیکیشن اندرویدی، 8 دکمه به چشم میخورد که با استفاده از هر کدام میتوانید تغییرات جالبی در عکس های خود به وجود آورید. این ابزارهای ویرایشی را در زیر نام برده و توضیح مختصری برای هر کدام داده ایم:

اپلیکیشن No Crop

PIP : در این بخش فهرستی از افکت های جذاب قرار گرفته است که هر مورد از آنها دارای چند قالب متفاوت هستند و بخشی از عکس شما را در قاب هایی نظیر صفحه اول مجلات، اجسام شیشه ای و غیره قرار میدهند که میتوانید وضوح پس زمینه را نیز کم و زیاد کنید.

Best Font : این قسمت از "No Crop"، مربوط به ایجاد تصاویر نوشته دار میشود که در اینجا نیز فهرستی از قالب های متنوع وجود دارد و میتوانید عکس های زیبایی به کمک آنها بسازید. تایپ متن دلخواه، تغییر اندازه هر یک از اجزای تصویر و چرخش آنها، دانلود و انتخاب الگوهای متنوع، تغییر رنگ نوشته و قلم های زیبا برای فونت، از جمله امکانات این ابزار هستند.

Blend : یکی از افکت هایی که برای ویرایش عکس طرفداران زیادی دارد، ترکیب دو تصویر با یکدیگر میباشد و این بخش از اپلیکشن فوق، شامل قالب های چشم نوازی برای این کار میشود. توسط این ابزار نیز میتوانید وضوح پس زمینه و عکس اصلی را کم یا زیاد کنید تا به نتیجه دلخواه برسید.

اپلیکیشن No Crop

MIX : این ابزار ویرایشی "No Crop" به شما کمک میکند تا عکس موردنظر خود را با تصاویر منظره های زیبا ادغام نموده و بر روی آن فیلترهای تصویری جالب قرار دهید.

Miror : در این بخش قالب های متنوعی برای ایجاد عکس های آینه ای به چشم میخورد.

Font : قسمتی دیگری برای ساختن عکس نوشته های جذاب

Collage : کلاژهای تصویری از محبوبترین قابلیت های ویرایش عکس به شمار می آیند که در این برنامه اندرویدی نیز نزدیک به 40 قالب مختلف بدین منظور گنجانده شده است.

Edit : اصلی ترین بخش "No Crop" محسوب میشود که با استفاده از آن میتوانید عکس های خود را بدون نگرانی از برش ناخواسته آنها، در اینستاگرام به اشتراک بگذارید. البته در این قسمت نیز ابزارهای ویرایشی مانند حذف حاشیه، چرخش 90 درجه ای، قرینه سازی نسبت به محور افق و عمودی، برش دادن، گرد کردن گوشه ها و محو نمودن حاشیه داخلی عکس، فیلترهای تصویری، قرار دادن پس زمینه برای حاشیه خالی، چسباندن استیکر و شکلک روی عکس، تغییر پارامترهای مختلف تصویر مثل شدت نور و رنگ، وضوح و غیره و همچنین نوشتن متن دلخواه بر روی عکس وجود دارند که میتوانید از آنها بهره ببرید. پس از انجام ویرایش های لازم، کافی است دکمه اشتراک گذاری را لمس کنید و نتیجه خلاقیت خود را در اینستاگرام، فیسبوک و یا سایر شبکه های اجتماعی و برنامه های پیام رسان قرار دهید!

اپلیکیشن No Crop

در پایان بد نیست به این نکته اشاره کنیم که هر یک از بخش های نام برده در این اپلیکیشن اندرویدی، شامل سه برگه قالب ها، دانلود و عکس میشود. شما باید ابتدا قالب گرافیکی دلخواه خود را دانلود و پس از ویرایش آن را ذخیره نمایید تا در مواقع لزوم بتوانید از تصاویر ذخیره شده، استفاده کنید. همچنین با اشاره بر روی منوی سه نقطه کوچک در سربرگ صفحه ویرایش، امکان تعیین کیفیت عکس نهایی میسر میگردد. محبوبیت بسیار زیاد "No Crop" در میان میلیون ها کاربر سراسر دنیا، نشان دهنده کیفیت و کارایی این برنامه در زمینه ویرایش تصویر میباشد و پیشنهاد میکنیم شما نیز از آن استفاده نمایید.

پاورقی : از این تولیدکننده اپلیکیشن دیگری برای ارسال بدون برش ویدیو به اینستاگرام ارائه شده که بررسی آن را میتوانید در اپریویو و لینک زیر بخوانید :

معرفی No Crop Video : اندازه کردن ویدیوها برای اینستاگرام

اینها را هم بخوانید