معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی های روز کافه بازار – شماره 17

معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی های روز کافه بازار – شماره 17

از شروع سری مقالات معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی های روز، سومین آخر هفته را پشت سر گذاشتیم و در دو روز گذشته، تعداد انتشار برنامه ها و بازی ها در کافه بازار اندک بود که اکثر عناوین منتشر شده نیز از کیفیت چندانی برخوردار نبودند. به همین دلیل تصمیم گرفتیم که شماره هفدهم از سری مقالات 10 اپلیکیشن و بازی برتر، شامل روزهای پنجشنبه و جمعه (18 و 19 آذرماه 1395) گردد. برای آشنایی با این عناوین، AppReview را در ادامه همراهی کنید.

همانطور که میدانید روزانه تعداد زیادی اپلیکیشن و بازی موبایل در مارکت محبوب کافه بازار منتشر میشوند که هرچند همه آنها از کیفیت خوبی برخوردار نیستند اما در این میان، مواردی هم به چشم میخورند که ارزش نصب شدن و امتحان کردن توسط کاربران را دارند.

1 بازی اسکای گارد

کمتر کسی را میتوان یافت که با وجود تنوع بسیار زیاد بازی ها، با تلفن همراه یا تبلت خود به انجام بازی در اوقات فراغت نپردازد. در این بازی اندرویدی که در سبک هیجان انگیز میباشد، باید با سلاح هایی که در اختیار دارید، از سرزمین خود در برابر دشمنان فضایی دفاع کنید. برای "اسکای گارد" میتوانیم ویژگی هایی از قبیل گیم پلی جذاب و گرافیک زیبا را نام ببریم.

لینک دانلود از کافه بازار

2 اپلیکیشن فرزفود

امروزه میتوانیم در خانه بنشینیم و بسیاری از کارهای روزمره را از طریق اینترنت و تنها با یک تلفن همراه یا تبلت انجام دهیم. از جمله سیستم های خدماتی آنلاین که به تازگی رواج پیدا کرده، سفارش غذا میباشد و وظیفه این برنامه اندرویدی نیز همین است که البته شهروندان مشهد و کاشمر میتوانند از آن استفاده کنند. رابط کاربری روان و ظاهر کاربرپسند از خصوصیات "فرزفود" هستند.

لینک دانلود از کافه بازار

3 بازی آهنگ پیچ

در تولید بازی های رایانه ای از همه چیز الهام گرفته میشود و باید گفت که ایده پردازی در این مورد، پایان پذیر نیست! اگر جزو افرادی هستید که در طول روز زیاد موسیقی گوش میدهید، این بازی اندرویدی برایتان سرگرم کننده خواهد بود چون در سبک موسیقایی میباشد و در آن باید متن آهنگ های در حال پخش را مرتب نمایید. گیم پلی سرگرم کننده و محیط زیبا از جمله ویژگی های "آهنگ پیچ" محسوب میشوند.

لینک دانلود از کافه بازار

4 اپلیکیشن بکاپ گیر کامل

خیلی از افراد در تلفن همراه یا تبلت خود اطلاعات مختلفی را ذخیره میکنند که ممکن است برخی از آنها دارای اهمیت زیادی باشند. با توجه به اینکه امکان از دست رفتن این اطلاعات بنا به هر دلیل وجود دارد، باید از آنها نسخه پشتیبان تهیه کرد. این اپلیکیشن اندرویدی برای پشتیبان گیری از قسمت های مختلف دستگاه به شما یاری میرساند. برای "بکاپ گیر کامل" باید به خصوصیاتی همچون استفاده راحت برای همه اقشار، امکانات مفید و گرافیک کاربرپسند اشاره کنیم.

لینک دانلود از کافه بازار

5 اپلیکیشن سرزمین اشکال

آموزش صحیح و اصولی به کودکان خردسال، بسیار مهم است چون در مسیر آینده آنها تاثیرگذار خواهد بود. هرچند مراکز پیش دبستانی یا مهد کودک ها این کار را به خوبی انجام میدهند اما والدین هم میتوانند در منزل به آموزش فرزندان خود بپردازند. در این برنامه اندرویدی از روش جالبی برای آموزش اشکال هندسی به کودکان استفاده شده که تا حد زیادی مفید واقع میگردد. رابط کاربری استاندارد و گرافیک جذاب برای خردسالان از ویژگی های "سرزمین اشکال" به شمار می آیند.

لینک دانلود از کافه بازار

6 اپلیکیشن اتو ممبر تلگرام

برخی از کانال های اطلاع رسانی در برنامه تلگرام، دارای تعداد اعضای بسیار زیادی هستند که این موضوع باعث افزایش درآمد آنها در جذب تبلیغات میشود. در این میان راهکارهایی برای عضوگیری کانال ها وجود دارد که این اپلیکیشن اندرویدی یکی از آنها بوده و به صاحبان کانال های تلگرامی برای افزایش تعداد اعضای آنها کمک میکند. برای "اتو ممبر تلگرام" میتوانیم خصوصیاتی از قبیل رابط کاربری روان و ظاهر زیبا را نام ببریم.

لینک دانلود از کافه بازار

7 بازی سودوکو

یکی از سرگرمی های محبوب در سطح جهانی و بین مردم سراسر دنیا، جدول سودوکو میباشد که قدرت ذهن افراد را به چالش میکشد. هم اکنون و به کمک این بازی اندرویدی که در سبک معمایی تولید شده، میتوانید سودوکو را در تلفن همراه یا تبلت خود انجام دهید. طراحی هوشمندانه گیم پلی و امکانات و همچنین محیط کاربرپسند، از ویژگی های "سودوکو" هستند.

لینک دانلود از کافه بازار

8 اپلیکیشن مترجم همراه

در خیلی از مواقع نیاز به ترجمه جملات انگلیسی پیدا میکنیم و یا بالعکس میخواهیم که معادل انگلیسی یک عبارت فارسی را بدانیم. خوشبختانه با وجود ابزارهایی مثل این برنامه اندرویدی، انجام چنین کاری دشوار نیست و میتوانیم با سرعت زیاد و بدون کمک دیگران، به زبان انگلیسی صحبت کنیم. قالب گرافیکی ساده و زیبا در کنار رابط کاربری استاندارد، از جمله خصوصیات "مترجم همراه" محسبو میشوند.

لینک دانلود از کافه بازار

9 اپلیکیشن پیامک کده

بسیاری از حرف هایمان را میتوانیم در قالب یک پیام متنی به دوستان و آشنایان بزنیم و به همین دلیل در اختیار داشتن یک بانک پیامکی کامل، برای خیلی از افراد مهم است. اگر شما نیز به چنین بانکی نیاز دارید، این اپلیکیشن اندرویدی برایتان مفید خواهد بود. برای "پیامک کده" باید به ویژگی هایی از قبیل امکانات متنوع، محتوای غنی، رابط کاربری روان و ظاهر جذاب اشاره کنیم.

لینک دانلود از کافه بازار

10 اپلیکیشن مجله الکترونیکی کلش رویال

میزان محبوبیت بعضی از بازی های رایانه ای به اندازه ای زیاد میشود که در نتیجه آن، منابع اختصاصی متعددی تنها برای صحبت درباره آنها به وجود می آید. بازی کلش آو کلنز و نسخه جدیدتر آن به نام کلش رویال، از جمله این عناوین پرطرفدار هستند و چنانچه آنها را در اوقات فراغت خود انجام میدهید، پیشنهاد میکنیم از این برنامه اندرویدی و مطالب مفید آن استفاده نمایید. محیط زیبا و رابط کاربری استاندارد از خصوصیات "مجله الکترونیکی کلش رویال" به شمار می آیند.

لینک دانلود از کافه بازار

 

توجه اپریویو اپلیکیشن ها و بازی های نام برده در این مطلب را تضمین نمیکند و آنها را تنها به عنوان بهترین برنامه و بازی منتشر شده در همان روز معرفی کرده است.

اینها را هم بخوانید