اپلیکیشن اندروید برای نقاشی

معرفی 5 اپلیکیشن برتر برای نقاشی با گوشی اندروید

با بهره گیری از قابلیت های بیشمار اسمارت فون ها می توان بسیاری از محدودیت ها را کنار گذاشت و برای انجام بسیاری از امور روزانه، این دستگاه های هوشمند را به کار برد. برای افرادی که اهل هنر و نقاشی هستند، اسمارت فون وسیله ای مناسب تلقی می شود که می تواند بسیاری از نیازمندی های آنها را برطرف سازد. با کمک اسمارت فون ها می توانید بدون اینکه نیازی به حمل کاغذ و قلم و ابزارهای اضافه دیگری باشد، آنچه را دوست دارید رسم کنید.

دنیای اندروید پر از اپلیکیشن های کاربردی در زمینه های گوناگون است و می توان با کمک گوشی اسکچ رسم کرد. اندروید اپلیکیشن پیش ساخته ای برای نقاشی در خود جای نداده، اما اپلیکیشن های شخص ثالث متعددی برای این منظور در اختیار کاربران گوشی ها و تبلت های اندرویدی قرار گرفته اند. چنانچه به دنبال یک اپلیکیشن رسم و نقاشی ساده برای کودک خود می گردید، یا به دنبال یک اپلیکیشن اسکچ برای کسب و کار یا سرگرمی خود هستید، در این مقاله ما را همراهی کنید تا شما را با بهترین اپلیکیشن های اندرویدی موجود در این زمینه آشنا کنیم.

1. SketchBook – Draw and Paint

اپلیکیشن SketchBook – Draw and Paint

Sketchbook یکی از اپلیکیشن های اندروید محبوب برای نقاشی و اسکچ می باشد که با استفاده از آن قادر به ترسیم طرح های خود می باشید. 13 قلم مو با اندازه و رنگ های مختلف در اختیار شما قرار گرفته و با کمک آنها می توانید روح و جان تازه ای به نقاشی های خود ببخشید. امکان زوم تا 2500 درصد، شما را قادر به کار بر روی جزئیات بیشتری می کند.

اپلیکیشن مارکرهایی را نیز در خود جای داده و از چند لایه ای نیز پشتیبانی می کند و با کمک این ویژگی می توانید نقاشی های خود را واقعی تر کنید. چنانچه به دنبال راهی برای خلق یک اثر هنری، پر از جزئیات هستید، Sketchbook یکی از مناسب ترین گزینه ها برای انجام این کار می باشد.

در نسخه پرو از این اپلیکیشن، قابلیت های اضافه دیگری نیز جای گرفته اند که برای نمونه می توان به لایه های نامحدود، کتابخانه کامل رنگ، حالت های ترکیبی و دسترسی به 100 قلم موی مختلف اشاره کرد.

2. Adobe Illustrator Draw

اپلیکیشن Adobe Illustrator Draw

اپلیکیشن Adobe Illustrator Draw در حقیقت نسخه موبایل از Adobe Illustrator می باشد. این اپلیکیشن رایگان بوده، اما با این وجود قابلیت های قدرتمندی را در خود جای داده است. کاربران قادر به گزینش از بین ابزارهای کوچک، اما همه کاره هستند و استفاده از قلم موهای وکتور تغییر ابعاد نقاشی را تسهیل می بخشد. کاربران می توانند از لایه ها برای خلق یک اثر هنری پیچیده در یک صفحه کوچک استفاده کنند. اپلیکیشن از ورودی قلم هوشمند نیز پشتیبانی می کند و اگر با تبلت خود مشغول نقاشی هستید، قادر به استفاده از این قابلیت می گردید. به منظور استفاده از این اپلیکیشن، به یک اکانت ادوبی نیاز خواهید داشت.

3. Sketch

اپلیکیشن Sketch

Sketch یک اپلیکیشن نقاشی فوق العاده است که شما را قادر به رسم اسکچ های جذاب و خیره کننده ای می کند، علاوه بر این می توانید استیکرهایی را هم به اسکچ های خود اضافه نموده و عکس ها خود را جذاب تر نمایید. انتخاب از بین رنگ ها، استیکرها و قلم موهای بیشمار امکان پذیر بوده و با کمک این ابزارها می توانید یک اثر هنری زیبا خلق کنید. انتخاب و دستکاری در فونت ها نیز ممکن است و می توانید فونت های مختلفی را به اسکچ خود اضافه کنید.

قابلیت جذاب دیگر در ارتباط با این اپلیکیشن، مشاهده اسکچ های رسم شده از سوی سایر کاربران می باشد، بدین ترتیب خواهید دید که سایرین با استفاده از ابزارهای نه چندان پیچیده و ابتدایی اپلیکیشن، چه آثار هنری خارق العاده ای را خلق کرده اند. این اپلیکیشن مکان بسیار خوبی برای الهام گرفتن از ایده های دیگران است و با کمک آن می توانید ایده ها و نقاشی های خود را با سایرین نیز به اشتراک بگذارید.

4. ArtFlow: Paint Draw Sketchbook

اپلیکیشن ArtFlow: Paint Draw Sketchbook

ArtFlow ابزار نقاشی قدرتمند دیگری است که ارائه دهنده قلم موهای گوناگون، پالت های رنگی، قلم ها، استایل های خط و غیره می باشد. اپلیکیشن دارای دو منو بوده که با شروع عملیات ترسیم، ناپدید می شوند. منوی موجود در بالای صفحه شامل 70 قلم مو، یک ابزار لکه پاشی قابل تنظیم، پاک کن، سطل رنگ، انتخاب کننده رنگ، سبک خط و گالری می باشد. منوی سمت راست نیز دربرگیرنده لایه های ساخته شده و عملیاتی نظیر ادغام، تکرار، چرخاندن و غیره است. اپلیکیشن امکان برون ریزی فایل ها در فتوشاپ را نیز در اختیار شما قرار داده و از قلم های حساس به فشار مانند S Pen سامسونگ نیز پشتیبانی می کند.

5. Sketch Master

اپلیکیشن Sketch Master

استفاده از این اپلیکیشن به سادگی امکان پذیر بوده و با استفاده از آن به راحتی می توانید نقاشی بکشید، اپلیکیشن ارائه دهنده انواع گوناگونی از ابزارهای اسکچ با رابط کاربری بسیار ساده است. اپلیکیشن کاربران را قادر به ساخت تعداد نامحدودی لایه می کند و تغییر وضعیت فعال و غیرفعال و نیز میزان روشنایی این لایه ها و حتی تغییر ترتیب آنها نیز امکان پذیر است. 7 قلم مو در اختیار کاربران قرار گرفته و کاربران می توانند عکس های را ذخیره کرده و با سایرین به اشتراک بگذارند. این اپلیکیشن جدید است، اما از لحاظ امکانات کمبودی در آن دیده نمی شود و برای کودکان بسیار مفید می باشد.

شما کدام اپلیکیشن اندروید را برای نقاشی و ترسیم طرح های گوناگون مورد استفاده قرار می دهید؟ در بخش دیدگاه ها، نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

 

http://www.androidtipsz.com برگرفته از

اینها را هم بخوانید

نظرات کاربران

  1. Mind Hunter
    Mind Hunter
    اپ کودک نقاش هم میتونه انتخاب خوبی باشه و کلی آموزش واسه بچه ها داره

    به این نظر پاسخ دهید