معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی های روز کافه بازار – شماره 20

معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی های روز کافه بازار – شماره 20

 

در روز قبل یعنی 22 آذرماه 1395، تعداد اپلیکیشن ها و بازی هایی که در کافه بازار منتشر شدند، کمتر از روزهای دیگر بود اما خوشبختانه موفق شدیم در بین آنها، 10 نمونه با کیفیت را بیابیم. در شماره بیستم از سری مقالات معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی های روز، با AppReview همراه باشید تا برترین عناوین روز قبل را با هم مرور کنیم.

همانطور که میدانید روزانه تعداد زیادی اپلیکیشن و بازی موبایل در مارکت محبوب کافه بازار منتشر میشوند که هرچند همه آنها از کیفیت خوبی برخوردار نیستند اما در این میان، مواردی هم به چشم میخورند که ارزش نصب شدن و امتحان کردن توسط کاربران را دارند.

1 بازی کمینگاه

یکی از سبک های محبوب در بین بازی های رایانه ای، تیر اندازی از نوع سوم شخص میباشد و تاکنون عناوین موفق و پرمخاطبی در این سبک تولید شده است. این بازی اندرویدی نیز از همین نوع بوده که در آن نقش یک مامور ویژه را برای مبارزه با قاچاقیان بر عهده خواهید داشت. گیم پلی هیجان انگیز و گرافیک زیبای سه بعدی، از ویژگی های "کمینگاه" هستند.

لینک دانلود از کافه بازار

2 اپلیکیشن Peakbagger (غیر فارسی)

کوهنوردی یکی از رشته های ورزشی محبوب به شمار می آید که عموم افراد میتوانند آن را انجام دهند. اگر به این رشته ورشی علاقه مند هستید و به صورت حرفه ای یا عادی آن را دنبال میکنید، این برنامه اندرویدی برای شما مفید خواهد بود و به کمک آن میتوانید اطلاعات مربوط به کوه ها و آب و هوای مناطق کوهستانی را دریافت نمایید و برای صعود تصمیم بگیرید. امکانات مختلف، محتوای قابل اعتماد و رابط کاربری روان، از جمله خصوصیات "Peakbagger" محسوب میشوند.

لینک دانلود از کافه بازار

3 اپلیکیشن ممبرکده

رقابت بر سر جذب مخاطب برای کانال های تلگرامی، باعث شده تا ابزارهایی برای افزایش اعضای کانال در این پیام رسان محبوب تولید گردند. افرادی که در این حوزه به کسب و کار میپردازند، با استفاده از این اپلیکیشن اندرویدی میتوانند تعداد مخاطبان کانال تلگرامی خود را افزایش دهند. برای "ممبرکده" باید به ویژگی هایی از قبیل محیط زیبا و رابط کاربری استاندارد اشاره کنیم.

لینک دانلود از کافه بازار

4 اپلیکیشن مرسی شارژ (خرید شارژ و پرداخت قبوض)

این روزها خدمات الکترونیکی بسیار گسترش پیدا کرده اند که فایده آنها در صرفه جویی وقت و هزینه های اضافی میباشد. خرید شارژ سیم کارت، پرداخت قبض، فعالسازی خدمات اپراتورهای تلفن همراه و غیره از جمله اموری هستند که میتوانیم آنها را به صورت الکترونیکی انجام دهیم. این برنامه اندرویدی نیز به همین منظور تولید گردیده و قابلیت های مفیدی در آن گنجانده شده است. ظاهر کاربرپسند و راحتی استفاده برای همه اقشار، از خصوصیات "مرسی شارژ" به شمار می آیند.

لینک دانلود از کافه بازار

5 اپلیکیشن برنامه هفتگی

پیشرفت تکنولوژی همه کارها را آسان و ما را برای استفاده از لوازم مختلف بی نیاز کرده است. دانش آموزان مقاطع تحصیلی بالا و دانشجویان به کمک این اپلیکیشن اندرویدی میتوانند برنامه کلاس ها، امتحانات و تمرینات خود را مدیریت نموده و با دوستان خود به اشتراک بگذارند. برای "برنامه هفتگی" باید ویژگی هایی همچون گرافیک جذاب، امکانات مفید و رابط کاربری روان را نام ببریم.

لینک دانلود از کافه بازار

6 اپلیکیشن Komoot (غیر فارسی)

حتی مقدار کم فعالیت های ورزشی نیز میتواند در سلامت و تناسب اندام ما تاثیرگذار باشد و بد نیست اگر حداقل، رشته های ورزشی عمومی مانند کوهنوردی، دوچرخ سواری یا دویدن را انجام دهیم. چنانچه قصد دارید به این ورزش ها بپردازید، پیشنهاد میکنیم با استفاده از این برنامه اندرویدی، فضاهای مناسب اطراف خود را بیابید. قابلیت های مفید، ظاهر زیبا و رابط کاربری حرفه ای، از جمله خصوصیات "Komoot" هستند.

لینک دانلود از کافه بازار

7 اپلیکیشن یادداشت های من

برای جلوگیری از فراموشی کارهایی که باید در طول روز انجام دهیم، یادداشت کردن بهترین روش میباشد اما آیا دفترچه های یادداشت میتوانند در موعد مقرر به ما یادآوری کنند؟ بدون تردید پاسخ منفی است و باید از ابزارهایی مانند این اپلیکیشن اندرویدی استفاده نمود که امکان ثبت یادداشت های متنی و صوتی همراه با تنظیم یادآور، در آن وجود دارد. گرافیک کاربرپسند و راحتی استفاده برای همه اقشار، از ویژگی های "یادداشت های من" به شمار می آیند.

لینک دانلود از کافه بازار

8 اپلیکیشن فرا ترفند

در عصر حاضر باید همگام با تکنولوژی پیش رفت و این موضوع مستلزم یادگیری کار با دستگاه هایی مثل رایانه، گجت های هوشمند و نرم افزارهای وابسته به آنها است. در این برنامه اندرویدی آموزش ها و ترفندهایی بدین منظور گنجانده شده که میتوانید از آنها بهره ببرید. برای "فرا ترفند" باید به خصوصیاتی از قبیل محتوای مفید و محیط زیبا اشاره کنیم.

لینک دانلود از کافه بازار

9 اپلیکیشن Survival Manual

بعضی مواقع ممکن است در شرایط بحرانی گرفتار شویم و کسی به کمک ما نیاید به خصوص اگر به گردش در طبیعت رفته باشیم. در این مواقع باید از ترفندهایی برای نجات خود استفاده کنیم که در این اپلیکیشن اندرویدی، آموزش هایی بدین منظور وجود دارد هرچند باید به زبان انگلیسی مسلط باشید. ظاهر کاربرپسند، محتوای غنی و رابط کاربری روان از ویژگی هایی "Survival Manual" محسوب میشوند.

لینک دانلود از کافه بازار

10 بازی My Colourings (غیر فارسی)

رنگ آمیزی طرح های از پیش آماده، یکی از آموزش های دلچسب برای کودکان به شمار می آید که در یادگیری آنها نیز بسیار تاثیرگذار است. این بازی اندرویدی در سبک خانوادگی بوده و حاوی تصاویر متنوع برای رنگ آمیزی توسط کودک شما میباشد. برای "My Colourings" میتوانیم خصوصیاتی همچون گرافیک جذاب برای خردسالان و محتوای جالب را نام ببریم.

لینک دانلود از کافه بازار

 

توجه اپریویو اپلیکیشن ها و بازی های نام برده در این مطلب را تضمین نمیکند و آنها را تنها به عنوان بهترین برنامه و بازی منتشر شده در همان روز معرفی کرده است.

اینها را هم بخوانید