معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی های روز کافه بازار – شماره 24

معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی های روز کافه بازار – شماره 24

یک آخر هفته دیگر را پشت سر گذاشتیم و طی دو روز گذشته نیز طبق روال همیشه، تعدادی اپلیکیشن و بازی در کافه بازار منتشر شدند. از آنجا که این تعداد زیاد نبود، تصمیم گرفتیم 10 اپلیکیشن و بازی برتر را از روزهای جمعه و شنبه (26 و 27 آذرماه 1395) انتخاب و به شما معرفی کنیم. در شماره بیست و چهارم از سری مقالات معرفی بهترین اپلیکیشن و بازی های روز، با AppReview همراه باشید.

همانطور که میدانید روزانه تعداد زیادی اپلیکیشن و بازی موبایل در مارکت محبوب کافه بازار منتشر میشوند که هرچند همه آنها از کیفیت خوبی برخوردار نیستند اما در این میان، مواردی هم به چشم میخورند که ارزش نصب شدن و امتحان کردن توسط کاربران را دارند.

1 اپلیکیشن هایپرکا

اولین فروشگاه های اینترنتی که به وجود آمدند، تنها به عرضه کالاهای لوکس و گران قیمت میپرداختند اما با گذر زمان و مرسوم شدن این شیوه خرید در بین مردم، امروزه سایر مایحتاج کوچک و بزرگ زندگی نیز در فروشگاه های اینترنتی به فروش میرسند. این برنامه اندرویدی در واقع یک سوپرمارکت آنلاین میباشد که میتوانید محصولات مورد نیاز خود را از آن خریداری کنید. ظاهر زیبا و رابط کاربری روان از ویژگی های "هایپرکا" هستند.

لینک دانلود از کافه بازار

2 اپلیکیشن پرسیس آرت - PersisArt

علاقه به هنر و زیبایی های آن در ذات همه افراد وجود دارد و در این میان برخی از مردم به خرید محصولات هنری و صنایع دستی مختلف اقدام میکنند. اگر شما نیز از مشتریان کالاهای هنری و زیبا هستید، به کمک این اپلیکیشن اندرویدی میتوانید صنایع دستی متنوعی را در دسته بندی های مختلف بیابید. محیط کاربرپسند، امکانات مفید و رابط کاربری استاندارد، از خصوصیات "پرسیس آرت" محسوب میشوند.

لینک دانلود از کافه بازار

3 اپلیکیشن شبکه اجتماعی همیار

با پیشرفت تکنولوژی و در عصر حاضر، ارتباط با دیگر افراد از هر گوشه دنیا امکان پذیر میباشد و شبکه های اجتماعی این کار را ممکن ساخته اند. این برنامه اندرویدی نیز یکی از همین شبکه های اجتماعی بوده که قابلیت های مفیدی به منظور برقراری ارتباط با دیگران، در آن به چشم میخورد. برای "شبکه اجتماعی همیار" باید ویژگی هایی از قبیل ظاهر جذاب برای کاربران و راحتی استفاده برای همه اقشار را نام ببریم. لازم به ذکر است که اپلیکیشن فوق تنها بر روی اندروید نسخه 6 و بالاتر قابل نصب میباشد.

لینک دانلود از کافه بازار

4 اپلیکیشن انتقال وجه و دریافت موجودی

این روزها برای صرفه جویی در وقت خود، میتوانیم بسیاری از امور روزمره را به صورت الکترونیکی انجام دهیم. در این اپلیکیشن اندرویدی، امکاناتی برای انجام عملیات بانکی مختلف گنجانده شده که برای استفاده از آنها نیاز به اینترنت نخواهید داشت. گرافیک زیبا و رابط کاربری روان، از خصوصیات "انتقال وجه و دریافت موجودی" به شمار می آیند.

لینک دانلود از کافه بازار

5 اپلیکیشن شش تکه (تمرین های ورزشی)

همه افراد به تندرستی و داشتن اندام متناسب اهمیت میدهند اما خیلی از آنها به دلایل مختلف، قادر به حضور در باشگاه های ورزشی نیستند. چنانچه میخواهید چربی های شکم و پهلوی خود را از بین ببرید، تمرین های موجود در این برنامه اندرویدی به شما کمک خواهد کرد. برای "شش تکه" میتوانیم به ویژگی هایی همچون محیط جذاب، محتوای مناسب و رابط کاربری استاندارد اشاره کنیم.

لینک دانلود از کافه بازار

6 اپلیکیشن پایگاه خبری هچیرود

علاقه مردم به پیگیری اخبار و حوادثی که در پیرامون آنها میگذرد، سبب شده تا پایگاه های اینترنتی متعددی برای انتشار جدیدترین خبرها به وجود آید. این اپلیکیشن اندرویدی نیز متعلق به یکی از همین پایگاه های خبری به نام هچیرود میباشد که توسط آن میتوانید از آخرین اخبار فرهنگی، اقتصادی، ورزشی، سیاسی و دیگر موضوعات، مطلع شوید. ظاهر کاربرپسند، محتوای غنی و رابط کاربری روان از جمله خصوصیات "پایگاه خبری هچیرود" محسوب میشوند.

لینک دانلود از کافه بازار

7 بازی ترور بازی گروهی بر اساس موقعیت مکانی

بدون تردید، سرگرمی های دسته جمعی بسیار لذت بخش هستند و به همین دلیل بازی های رایانه ای مختلفی با قابلیت مالتی پلیر و به صورت آنلاین تولید شده اند. این بازی اندرویدی در همین سبک میباشد و باید در آن به یکی از دو گروه خون آشام ها و شکارچیان بپیوندید و سپس با دیگر کاربرانی که در اطراف شما حضور دارند، بر سر منطقه خود به نبرد بپردازید. ایده جالب "ترور"، ویژگی بارز آن به شمار می آید.

لینک دانلود از کافه بازار

8 اپلیکیشن پزشک همراه

بسیاری از مردم به شیوه طب سنتی و استفاده از گیاهان دارویی عقیده دارند و سعی میکنند که از خواص این داروها به خوبی آگاه شوند. در این برنامه اندرویدی مطالب مفیدی در مورد گیاهان دارویی و طب سنتی وجود دارد که میتوانید از آنها بهره مند شوید. گرافیک جذاب، محتوای غنی و رابط کاربری استاندارد از خصوصیات "پزشک همراه" هستند.

لینک دانلود از کافه بازار

9 بازی معمای معبد جنگلی

سرگرمی های فکری، از جایگاه ویژه ای در بین مردم برخوردار میباشند و این موضوع از علاقه انسان برای به چاش کشیدن قدرت ذهن و نیروی تفکر خود سرچشمه میگیرد. شما میتوانید این بازی اندرویدی را در اوقات فراغتتان انجام دهید و با حل معماهای آن، پرده از راز معبد جنگلی بردارید. برای "معمای معبد جنگلی" باید ویژگی هایی از قبیل گرافیک جالب و گیم پلی سرگرم کننده را نام ببریم.

لینک دانلود از کافه بازار

10 بازی نینجای خاموش

برخی از کاراکترهای بازی های رایانه ای، همیشه در یاد و خاطره ما باقی می مانند و نینجا یکی از همین کاراکترها میباشد. در این بازی اندرویدی، نینجای داستان برای نجات معشوق باید از فراز و نشیب های خطرناکی عبور کند و هدایت او را شما بر عهده خواهید داشت. گیم پلی درگیرکننده و هیجان انگیز، ویژگی بارز "نینجای خاموش" محسوب میشود.

لینک دانلود از کافه بازار

 

توجه اپریویو اپلیکیشن ها و بازی های نام برده در این مطلب را تضمین نمیکند و آنها را تنها به عنوان بهترین برنامه و بازی منتشر شده در همان روز معرفی کرده است.

اینها را هم بخوانید