ویرایش پیام ها در نسخه بتای واتس اپ

خبری خوب برای کاربران حواس پرت: واتس اپ امکان ویرایش و حذف پیام ها را در نسخه بتای خود جای داد

محبوبیت پیام رسان واتس اپ به حدی زیاد است که شاهد رشد روزانه کاربران آن هستیم و یکی از امکانات درخواستی از سوی کاربران، قابلیت ویرایش و حذف پیام ها، تصاویر و ویدیوهایی ارسال شده است.

در نسخه بتای جدید از اپلیکیشن چنین قابلیت هایی را می توان مشاهده کرد، امکان ویرایش و حذف پیام ها چیز جدیدی نیست و اسکایپ و اسلک نیز چنین امکاناتی را در خود جای داده اند و اینکه واتس اپ با این همه اسم و رسم هنوز به چنین امکانی مجهز نشده، جای تعجب دارد.

اما نسخه بتای اپلیکیشن خبر از این دارد که آپدیت جدیدی در راه است. پیام های ارسال شده را تنها در صورتی می توان ویرایش یا حذف کرد که فرد دریافت کننده هنوز آنها را باز نکرده باشد.

ویرایش پیام ها در نسخه بتای واتس اپ

در حال حاضر واتس اپ کاربران را قادر به پاک کردن پیام ها در چت خود می کند و دریافت کننده قادر به مشاهده این پیام ها بوده و به یقین این آپدیت جدید مورد تحسین بسیاری از کاربران قرار خواهد گرفت و کاربران احتمالا مایل به دریافت قابلیتی برای ویرایش پیام ها، حتی وقتی دریافت کننده آنها را باز کرده باشد نیز خواهند بود.

بر مبنای گزارشات، این آپدیت تنها محدود به پیام های ارسالی نبوده و کاربران می توانند ویدیوها و تصاویر ارسال شده را نیز پاک کنند، البته هنوز خبری از پشتیبانی این قابلیت از عکس های گیف و پیام های صوتی در دست نمی باشد.

قابلیت های مذکور در نسخه بتای اپلیکیشن جای گرفته اند و نمی توان درباره عرضه این امکانات برای مشتریان اظهار نظر قطعی کرد. اما با توجه به تعداد بیشمار تقاضا برای این قابلیت ها، به احتمال زیاد کمپانی فیسبوک آن را در اختیار کاربران قرار خواهد داد. محبوبیت واتس اپ به طور مستمر در حال رشد و افزایش بوده و پشتیبانی فیسبوک از اپلیکیشن نیز آن را قدرت بخشیده و با مجهز شدن اپلیکیشن به قابلیت هایی مانند مکالمه ویدیویی و حذف هزینه 1 دلاری سالیانه و پیشتیبانی از تصاویر گیف، هیچ نشانی از ضعف در اپلیکیشن دیده نمی شود. پیروزی در رقابت بین پیام رسان ها تلاش زیادی از سوی واتس اپ را می طلبد، چرا که کمپانی های قدرتمند دیگر همچون گوگل، اپلیکیشن های پیام رسان خود مانند Allo را روانه بازار کرده اند که تهدیدی برای رقبای حاضر در این عرصه می باشد.

به نظر شما افزودن این قابلیت ها به واتس اپ چه تاثیری در میزان محبوبیت و کاربرد آن خواهد داشت؟

 

http://www.androidheadlines.com برگرفته از

اینها را هم بخوانید