معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی های روز کافه بازار – شماره 25

معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی های روز کافه بازار – شماره 25

به آخرین روزهای پاییز و سرمای هوا نزدیک میشویم اما سری مقالات معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی های روز را در کنار شما، همچنان گرم و پر انرژی ادامه میدهیم. طبق روال همیشه در روز قبل (28 آذرماه 1395) تعداد زیادی اپلیکیشن و بازی در کافه بازار منتشر گردیدند که در ادامه قصد داریم 10 عنوان برتر آنها را مرور کنیم. برای آشنایی با این عناوین، همراه AppReview باشید.

همانطور که میدانید روزانه تعداد زیادی اپلیکیشن و بازی موبایل در مارکت محبوب کافه بازار منتشر میشوند که هرچند همه آنها از کیفیت خوبی برخوردار نیستند اما در این میان، مواردی هم به چشم میخورند که ارزش نصب شدن و امتحان کردن توسط کاربران را دارند.

1 اپلیکیشن الی گشت

مسافرت به نقاط دیدنی جهان، یکی از سرگرمی های محبوب در بین مردم به شمار می آید و هر کس سعی میکند با توجه به توان مالی خود، هر سال چند مرتبه به سفر برود. امروزه سامانه های آنلاینی برای رزرو بلیط هواپیما، هتل، تورهای مسافرتی و غیره وجود دارد که وبسایت الی گشت یکی از آنها است. این برنامه اندرویدی نیز مربوطه به همین وبسایت بوده و با استفاده از آن میتوانید به خدمات مذکور دسترسی داشته باشید. گرافیک جذاب، قابلیت های کاربردی و استفاده راحت برای همه اقشار، از ویژگی های "الی گشت" محسوب میشوند.

لینک دانلود از کافه بازار

2 اپلیکیشن ManPal-Mag

منابع بسیار زیادی برای آموزش های مختلف در حوزه ورزش وجود دارند که البته برخی از آنها تخصصی و به زبان خارجی هستند. چنانچه این منابع ترجمه شده و در اختیار مردم قرار بگیرند، افراد بسیاری میتوانند از آنها برای تندرستی و سلامت جسم خود بهره ببرند. این اپلیکیشن اندرویدی، مجموعه ای از مقالات مفید در حوزه ورزش را گردآوری کرده و در اختیار کاربران گذاشته است. محیط کاربرپسند، محتوای غنی و رابط کاربری روان، از خصوصیات "ManPal-Mag" به شمار می آیند.

لینک دانلود از کافه بازار

3 اپلیکیشن دیدبان

استفاده از برنامه های پیام رسان مانند واتساپ و تلگرام یا شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام، در بین مردم بسیار رواج پیدا کرده و همین موضوع باعث پیدایش ابزارهای کمکی برای این برنامه ها شده است. این برنامه اندرویدی نیز یکی از همین ابزارها بوده که به کمک آن میتوانید پیام های دریافتی را در دسته بندی های دلخواه ذخیره نمایید و بدون اینکه دیگران متوجه شوند، آنها را بخوانید. برای "دیدبان" باید ویژگی هایی همچون ظاهر زیبا، امکانات جالب و رابط کاربری استاندارد را نام ببریم.

لینک دانلود از کافه بازار

4 اپلیکیشن کلینیک ایران

هرچقدر هم که از مبتلا شدن به بیماری پیشگیری کنیم، باز هم ممکن است نیازمند مراجعه به پزشک شویم. این اپلیکیشن اندرویدی با توجه به این موضوع، بانک کاملی از اطلاعات پزشکان سراسر کشور و آدرس مطب آنها را در خود گنجانده و به زودی سیستم نوبت دهی آنلاین را نیز راه اندازی خواهد کرد. گرافیک زیبا، امکانات مفید و رابط کاربری روان، از جمله خصوصیات "کلینیک ایران" هستند.

لینک دانلود از کافه بازار

5 اپلیکیشن آیرو ممبر

رقابت بر سر جذب تعداد مخاطب بیشتر برای کانال ها و گروه های تلگرامی به اندازه ای زیاد شده که سرویس هایی برای افزایش اعضای کانال و گروه در این پیام رسان محبوب، تولید گردیده است. این برنامه اندرویدی نیز به همین منظور ساخته شده و چنانچه مدیر یک کانال یا سوپرگروه در تلگرام هستید، برای شما مناسب خواهد بود. برای "آیرو ممبر" میتوانیم به ویژگی هایی از قبیل ظاهر کاربرپسند، عملکرد خوب و رابط کاربری استاندارد اشاره کنیم.

لینک دانلود از کافه بازار

6 اپلیکیشن آنگرام

هرچند پیام رسان تلگرام دارای امکانات متعدد میباشد اما در این میان، نسخه های غیر رسمی و دارای مجوز از آن نیز منتشر میگردند که علاوه بر پشتیبانی از زبان فارسی، قابلیت های بیشتری دارند. این اپلیکیشن اندرویدی نیز یک نسخه غیر رسمی و امن از تلگرام است که میتوانید از امکانات آن بهره مند شوید. محیط زیبا و استاندارد در کنار راحتی استفاده برای همه اقشار، از خصوصیات "آنگرام" به شمار می آیند.

لینک دانلود از کافه بازار

7 اپلیکیشن مدیریت رستوران

بسیاری از کسب و کارها به سیستم های حسابداری و انبارداری نیاز دارند که البته کار با آنها نیاز به تخصص داشته و هزینه هایی را نیز به همراه خواهد داشت. اگر صاحب یک رستوران هستید و میخواهید جنبه های اقتصادی کسب و کار خود را به راحتی مدیریت کنید، این برنامه اندرویدی برایتان مناسب خواهد بود. ظاهر کاربرپسند، امکانات متنوع و رابط کاربری روان، از جمله ویژگی های "مدیریت رستوران" هستند.

لینک دانلود از کافه بازار

8 اپلیکیشن آزمایشگاه

تفسیر برگه های آزمایشات پزشکی برای مردم عادی امکان پذیر نمیباشد اما برخی مواقع افراد متخصص در دسترس نیستند و باید خودمان برگه آزمایش و نتیجه آن را بخوانیم. این اپلیکیشن اندرویدی بدین منظور به شما کمک میکند و با استفاده از مطالب درون آن میتوانید بیش از 50 نوع آزمایش پزشکی و نتایج آنها را تفسیر نمایید. گرافیک زیبا، محتوای مفید و رابط کاربری استاندارد، از خصوصیات "آزمایشگاه" محسوب میشوند.

لینک دانلود از کافه بازار

9 اپلیکیشن جادوی نگرش

موفقیت دارای یک فرمول واحد است که اگر آن را کشف کنیم، میتوانیم در هر زمینه شغلی موفق شویم. در این برنامه اندرویدی، مطالب جالبی با موضوع نگرش مثبت به صورت متنی و ویدیویی وجود دارد که چنانچه با دقت به آنها عمل کنید، به موفقیت های بزرگی در زندگی خود دست خواهید یافت. برای "جادوی نگرش" میتوانیم ویژگی هایی همچون ظاهر جذاب، محتوای غنی و رابط کاربری کم نقص را نام ببریم.

لینک دانلود از کافه بازار

10 اپلیکیشن رساله جامع

برای انجام دستورات و تکالیف دینی بطور صحیح، به راهنمایی مراجع تقلید نیاز داریم که میتوانیم کتاب های تالیف شده توسط آنها را مطالعه کنیم. البته این اپلیکیشن اندرویدی، راه دیگری برای دسترسی به رساله های 13 مرجع تقلید شناخته شده میباشد که همیشه همراه شما خواهد بود. برای "رساله جامع" باید به خصوصیاتی از قبیل محتوای کامل، رابط کاربری روان و محیط زیبا اشاره کنیم.

لینک دانلود از کافه بازار

 

توجه اپریویو اپلیکیشن ها و بازی های نام برده در این مطلب را تضمین نمیکند و آنها را تنها به عنوان بهترین برنامه و بازی منتشر شده در همان روز معرفی کرده است.

اینها را هم بخوانید