معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی های روز کافه بازار – شماره 29

معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی های روز کافه بازار – شماره 29

در شماره بیست و نهم از سری مقالات معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی های روز، شما را با 10 عنوان برتر که روزهای پنجشنبه و جمعه (2 و 3 دی ماه 1395) در کافه بازار منتشر شدند، آشنا میکنیم. با AppReview همراه باشید تا به مرور این عناوین بپردازیم.

همانطور که میدانید روزانه تعداد زیادی اپلیکیشن و بازی موبایل در مارکت محبوب کافه بازار منتشر میشوند که هرچند همه آنها از کیفیت خوبی برخوردار نیستند اما در این میان، مواردی هم به چشم میخورند که ارزش نصب شدن و امتحان کردن توسط کاربران را دارند.

1 اپلیکیشن Elf Yourself (غیر فارسی)

به آخرین روزهای سال میلادی نزدیک میشویم و تب انتشار فیلم ها، بازی ها و برنامه ها در رابطه با کریسمس زیاد شده است. این برنامه اندرویدی نیز در همین راستا تولید گردیده و توسط آن میتوانید صورت خود را به جای کاراکترهای کریسمسی قرار دهید و از آنها ویدیو بسازید. موضوع سرگرم کننده و گرافیک زیبا، از ویژگی های "Elf Yourself" محسوب میشوند.

لینک دانلود از کافه بازار

2 اپلیکیشن آسان بستان

خرید به صورت اینترنتی مزایای متعددی دارد که مهمترین آنها، صرفه جویی در وقت و هزینه های اضافه میباشد. این اپلیکیشن اندرویدی، درواقع یک فروشگاه اینترنتی برای عرضه کالاهای مختلف از جمله مواد غذایی، آرایش و بهداشتی، پوشاک، لوازم الکترونیکی و غیره بوده که میتوانید از آن بهره ببرید. برای "آسان بستان" باید خصوصیاتی همچون ظاهر کاربرپسند، امکانات مختلف و رابط کاربری روان را نام ببریم.

لینک دانلود از کافه بازار

3 اپلیکیشن Draw Christmas (غیر فارسی)

باز هم کریسمس ایده ای برای ساخت یک برنامه موبایل شده که این بار، موضوع آن آموزش نقاشی به کودکان میباشد. در این برنامه اندرویدی، نحوه طراحی و رنگ آمیزی المان های کریسمس به کودکان آموزش داده شده است. محیط زیبا و محتوای جالب برای خردسالان، از جمله ویژگی های "Draw Chritsmas" به شمار می آیند.

لینک دانلود از کافه بازار

4 اپلیکیشن کاهش مصرف باتری و اینترنت

یکی از اجزای مهم و حیاتی در تلفن همراه یا تبلت، باتری آن بوده که باید در محافظت از این قطعه بسیار دقت شود. این اپلیکیشن اندرویدی به شما کمک میکند تا در مصرف باتری صرفه جویی نموده و عمر آن را افزایش دهید. عملکرد مطلوب و رابط کاربری استاندارد، از خصوصیات "کاهش مصرف باتری و اینترنت" هستند.

لینک دانلود از کافه بازار

5 اپلیکیشن مشکل یاب گوشی

هرچقدر که در مواظبت از تلفن همراه یا تبلت خود کوشا باشیم، اما به هرحال ممکن است که برخی از قسمت های آن معیوب شوند و باید از این اتفاق تا حد امکان پیشگیری کنیم. این برنامه اندرویدی با گزارش دقیق از بخش های مختلف گوشی، به شما امکان میدهد تا از عیب های احتمالی دستگاه مطلع گردید. برای "مشکل یاب گوشی" میتوانیم به ویژگی هایی همچون قابلیت های مفید و رابط کاربری روان اشاره کنیم.

لینک دانلود از کافه بازار

6 اپلیکیشن Merry Christmas (غیر فارسی)

خیلی از افراد علاقه دارند که تم گوشی خود را در مناسبت های مختلف، تعویض کنند و اکنون که نزدیک به تحویل سال نو میلادی هستیم، تم های کریسمسی برای این کار مناسب هستند. این اپلیکیشن اندرویدی که برای لانچر CM Launcher طراحی گردیده، یک تم زیبای کریسمس در دستگاه تلفن همراه شما ایجاد میکند. گرافیک چشم نواز و امکانات مفید، از خصوصیات "Merry Christmas" به شمار می آیند.

لینک دانلود از کافه بازار

7 اپلیکیشن آسان طب

قبل از پیدایش داروهای شیمیایی، مردم بیماری های خود را با روش طب سنتی و استفاده از گیاهان دارویی معالجه میکردند و امروزه نیز بسیاری از افراد به این شیوه تمایل نشان میدهند. در این برنامه اندرویدی، مطالب مفیدی راجب خواص انواع میوه ها و گیاهان گنجانده شده که میتواند برای شما مفید باشد. ظاهر زیبا، محتوای غنی و رابط کاربری استاندارد، از جمله ویژگی های "آسان طب" هستند.

لینک دانلود از کافه بازار

8 اپلیکیشن سیستم آرام من

هرچند مدت زیادی از ظهور نسل تلفن های همراه هوشمند و سیستم عامل های آنها میگذرد اما هنوز کاربران زیادی، با ترفندهای مربوط به این دستگاه ها و نرم افزارهایشان آشنایی ندارند. اگر جزو این دسته از افراد هستید، این اپلیکیشن اندرویدی برای شما مناسب خواهد بود. برای "سیستم آرام من" باید خصوصیاتی همچون محیط کاربرپسند، محتوای مفید و رابط کاربری روان را نام ببریم.

لینک دانلود از کافه بازار

9 اپلیکیشن مناجات با خدا

راز و نیاز با خدا، بهترین راه برای آرامش دل ها میباشد و انسان ها در ضمیر ناخودآگاهشان به این کار تمایل دارند. این برنامه اندرویدی حاوی مجموعه ای از مناجات های کوتاه و زیبا بوده که میتوانید از آنها در راز و نیازهایتان بهره ببرید و یا حتی با دوستان خود به اشتراک بگذارید. گرافیک زیبا، محتوای مناسب و رابط کاربری استاندارد، از جمله ویژگی های "مناجات با خدا" به شمار می آیند.

لینک دانلود از کافه بازار

10 اپلیکیشن جملات بزرگان

سخنان انسان هایی که در زندگی خود به موفقیت های بزرگ دست یافته اند، میتواند چراغ راه ما برای رسیدن به هدف هایمان باشد. با استفاده از این اپلیکیشن اندرویدی، به مجموعه ای از سخنان افراد مشهور دسترسی خواهید داشت که امکان اشتراک گذاری آنها با دیگران نیز وجود دارد. برای "جملات بزرگان" باید به خصوصیاتی از قبیل ظاهر کاربرپسند، محتوای جالب و رابط کاربری روان اشاره کنیم.

لینک دانلود از کافه بازار

 

توجه اپریویو اپلیکیشن ها و بازی های نام برده در این مطلب را تضمین نمیکند و آنها را تنها به عنوان بهترین برنامه و بازی منتشر شده در همان روز معرفی کرده است.

اینها را هم بخوانید