معرفی اپلیکیشن Amber Weather Elite؛ اجازه ندهید آسمان غافلگیرتان کند

معرفی اپلیکیشن Amber Weather Elite؛ اجازه ندهید آسمان غافلگیرتان کند

تغییرات آب و هوا بر بسیاری از کارهای روزمره انسان تاثیر میگذارد و در مقیاس بزرگتر حتی باعث خسارات جانی و مالی نیز میشود. خوشبختانه با پیشرفت تکنولوژی و به کمک ابزارهای دقیق، میتوان از وضعیت آب و هوا در ساعت ها و روزهای آینده اطلاع پیدا کرد و از بروز حوادث پیش بینی نشده جلوگیری نمود. برنامه های موبایل از جمله این ابزارها به شمار می آیند که اطلاعات آب و هوایی را از منابع معتبر جمع آوری میکنند.

در ادامه قصد داریم اپلیکیشنی با موضوع پیش بینی وضعیت آب و هوا را معرفی کنیم که "Amber Weather Elite" نام دارد. با AppReview همراه باشید تا به بررسی این برنامه اندرویدی بپردازیم.

اپلیکیشن Amber Weather Elite

با اجرای برنامه فوق، مکان فعلی شما بدون نیاز به روشن کردن GPS تشخیص داده میشود و بعد از چند لحظه اطلاعات آب و هوایی همان شهر به نمایش در می آید. صفحه اصلی "Amber Weather Elite" از 5 برگه تشکیل گردیده که در اولین مورد آن به نام NOW، میتوانید دمای هوا و میزان ابری بودن آسمان در همین لحظه را ببینید. علاوه بر این، کمترین و بیشترین درجه حرارت در طول روز نیز نشان داده میشود و اگر انگشت خود را بر روی صفحه نمایش از پایین به بالا بکشید، مولفه های دیگری از قبیل سرعت و جهت وزش باد، میزان رطوبت، میدان دید، فشار هوا، مقدار اشعه UV و زمان طلوع و غروب خورشید نیز قابل مشاهده خواهند بود.

در دومین برگه از صفحه اصلی "Amber Weather Elite" به نام HOUR، تغییرات دمای هوا و وضعیت آسمان (ابری یا آفتابی) در طول ساعت های روز بر روی نمودار نشان داده میشوند. در پایین همین صفحه نیز میتوانید وضعیت آب و هوا را به تفکیک 24 ساعت و با نمایش اطلاعاتی همچون دما، اوضاع جو و همچنین سرعت و جهت وزش باد مشاهده کنید. بد نیست بدانید که این اپلیکیشن اندرویدی، وضعیت آب و هوا طی 10 روز آینده را نیز پیش بینی نموده و آن را در برگه DAY به صورت نموداری و تفکیک روزها نشان میدهد.

اپلیکیشن Amber Weather Elite

وقتی که آسمان بارانی باشد، تصمیم ما برای انجام بسیاری از کارها تغییر میکند و چه بهتر که این تصمیم را زودتر بگیریم تا غافلگیر نشویم. در بخش PRECIPITION از اپلیکیشن فوق، میتوانید تا دو هفته آینده وضعیت بارش باران و مقدار آن را در شهر محل سکونت خود ببینید. آخرین برگه "Amber Weather Elite" که DAYTIME & LUNAR PHASE نام دارد، مربوط به نمایش زمان روز، طلوع و غروب خورشید و همچنین میزان درخشندگی ماه میگردد.

حال که با بخش های مختلف این برنامه اندرویدی آشنا شدید، شاید نیاز به اطلاع از وضعیت آب و هوای دیگر شهرها نیز داشته باشید. این قابلیت نیز در "Amber Weather Elite" پیش بینی گردیده و برای افزودن شهر جدید کافی است بر روی علامت + در سربرگ اشاره نموده و سپس نام شهر موردنظر خود را به انگلیسی جستجو کنید. برای جابجایی بین شهرهای اضافه شده و مشاهده اطلاعات آب و هوایی آنها نیز باید از منوی کشویی موجود در سربرگ استفاده نمایید. لازم به ذکر است که شما میتوانید با لمس دکمه ای که در کنار علامت + قرار گرفته، ظاهر قسمت های مختلف اپلیکیشن فوق از جمله تصاویر پس زمینه، ویجت ها، آیکن ها و اعلان قسمت نوار وضعیت و صفحه قفل دستگاه را با دانلود قالب های متنوع، تغییر دهید.

اپلیکیشن Amber Weather Elite

بد نیست در پایان به گزینه های بخش تنظیمات "Amber Weather Elite" نگاهی بیندازیم و آنها را نام ببریم. انتخاب واحدهای اندازه گیری دلخواه برای دما، سرعت، فشار، فاصله و قالب نمایش تاریخ و ساعت (UNIT & FORMAT)، تعیین منبع دریافت اطلاعات (Data Source)، بازه زمانی بروزرسانی داده ها (Update Interval)، مشخصات کاربری از قبیل جنسیت، سرگرمی مورد علاقه و مردم تحت مراقبت شما (User Information) و تنظیمات اعلان ها مانند هشدار وضعیت بحرانی آب و هوا (NOTIFICATION)، از مهمترین این گزینه ها هستند.

اپلیکیشن Amber Weather Elite

 

امکاناتی که در این اپلیکیشن اندرویدی گنجانده شده اند برای اطلاع از وضعیت دقیق آب و هوا و تصمیم گیری برای انجام کارهای روزمره کافی به نظر میرسند و همین موضوع باعث شده تا تعداد دانلود آن قابل توجه باشد. کاربرانی که "Amber Weather Elite" را دریافت کرده اند، از عملکرد آن راضی بوده و امتیاز خوبی به آن داده اند. بهتر است شما نیز با استفاده از برنامه فوق، اوضاع آب و هوا را لحظه به لحظه رصد کنید تا هیچگاه غافلگیر نشوید.

 

اینها را هم بخوانید