اصول استفاده از اینستاگرام

آشنایی با 14 قانون ناگفته اینستاگرام که نباید آنها را زیر پا بگذارید – بخش دوم

در مطلب قبلی به چندین مورد از اصول کار با اینستاگرام پرداخته شد، در ادامه با ما همراه باشید تا به سایر اصولی که شما را به یک کاربر حرفه ای اینستاگرام تبدیل می کند، آشنا کنیم.

8. از کلاژها استفاده نکنید

اصول استفاده از اینستاگرام

چنانچه عکسی را پست کنید که ترکیبی از چندین عکس مجزا باشد، ممکن است این ذهنیت بوجود آید که از گزینش بهترین عکس ممکن سر باز زده اید. اپلیکیشن های بیشماری برای ساخت یک کلاژ از عکس ها در اختیار قرار دارند، اما با این وجود بسیاری از کاربران بر این باورند که این نوع عکس ها ظاهر چندان خوبی برای اینستاگرام ندارند، عکس های اینستاگرام به اندازه کافی کوچکند و گنجاندن چند عکس کوچک در یک عکس، ایده جالبی نمی باشد، نباید کاربران در مشاهده عکس های شما با مشکل مواجه شوند و نتوانند ببینند که چه چیزی در عکس است.

9. عکس های جالب TBT# برای اشتراک گذاری داشته باشید

اصول استفاده از اینستاگرام

بسیاری از کاربران حرفه ای و طرفداران اینستاگرام از عکس های TBT# در پست های خود استفاده می کنند که در حقیقت مروری بر رویدادهایی است که در گذشته یا طول هفته اتفاق افتاده است، اما اگر اولین عکسی که اول صبح پست می کنید، از این نوع عکس ها باشد، برای سایرین چندان خوشایند نخواهد بود و نشان می دهد که بی صبرانه منتظر بودید این عکس را ارسال کنید. هدف از ارسال این عکس ها جنبه سرگرم کننده آنهاست و باید این ویژگی را حفظ کرد.

10. از به اشتراک گذاری عکس غذاها زیاد هیجان زده نشوید

اصول استفاده از اینستاگرام

برای افراد معمولی، اشتراک گذاری بیش از حد عکس از غذاها برای فالوئرها خوشایند نمی باشد. غذاها وسوسه انگیز و تحریک کننده اشتها می باشند و پیش از اینکه عکسی از غذا به اشتراک بگذارید، کمی فکر کنید. عکس های بسیار ساده و معمولی از غذاها گزینه خوبی برای اینستاگرام نیستند، باید عکسی را به اشتراک بگذارید که واقعا ارزش اشتراک گذاری داشته باشد.

11. در ارسال عکس فرزندان و حیوانات خانگی زیاده روی نکنید

اصول استفاده از اینستاگرام

اینستاگرام پر از عکس بچه های بامزه و حیوانات دوست داشتنی است، اما زیادی روی در اشتراک گذاری این گونه عکس ها به هیچ عنوان خوشایند نیست. فالوئرهای کاربران عادی اینستاگرام تمایل چندانی به مشاهده هزاران عکس از کودک یا حیوان خانگی کاربر ندارند. لذا پیش از ارسال عکس، ببینید آیا این عکس با عکس های قبلی تفاوت چشم گیری داشته و ارزش اشتراک گذاری دارد یا خیر. اگر مطمئن نیستید، بهتر است از اشتراک گذاری عکس منصرف شوید. قطعا فالوئرهای شما نمی خواهند هر حرکت یا کار بامزه ای که کودک یا حیوان شما انجام داده را ببینند.

12. از ارسال تعداد زیادی عکس در طول یک روز اجتناب کنید

اصول استفاده از اینستاگرام

ارسال بیش از دو یا سه پست در طول روز برای بسیاری از افراد ناخواشیند خواهد بود. اگر چیز واقعا مهیجی در حال وقوع است، می توان پست های بیشتری درباره آن ارسال کرد، اما هیچ وقت زیادی روی نکنید، زیرا کاربران دوست ندارند فید اخبارشان از عکس های شما پر شود. از این رو باید پیش از ارسال عکس ها فکر کنید و بفهمید چه تعداد عکس مناسب است.

13. از فیلترها و اپلیکیشن های ویرایش عکس به طور عاقلانه استفاده کنید

اصول استفاده از اینستاگرام

ارسال عکس هایی که فیلترهای بسیار زیادی روی آنها اعمال شده، دیگر از مد افتاده اند. از این رو اگر در حال استفاده از ابزارهای ویرایشی اینستاگرام هستید، یا از اپلیکیشن های ویرایشی دیگری برای این کار استفاده می کنید، با احتیاط از این فیلترها استفاده کنید. این فیلترها رنگ های عکس را زنده تر و نور آن را طبیعی تر جلوه می دهند. اما باید فیلترهای استفاده شده نامحسوس باشند و حتی فالوئرها هم متوجه نشوند که از فیلتر در عکس شما استفاده شده است.

14. از عکس های سایر کاربران کپی برداری نکنید

اصول استفاده از اینستاگرام

اینستاگرام جایی است که دیدگاه های منحصر به فرد و خاص خود را با سایرین به اشتراک می گذارید. تجسم عکس ها و پست های جالب کار دشواری است و هر کسی تمایل دارد عکس هایی را به اشتراک بگذارد که لایک زیادی از سوی سایرین بگیرد. اما هیچگاه نباید به کپی برداری از دیگران پرداخته و به تقلید از چیزهای بپردازید که آنها انجام داده اند. به طور کل می توان گفت که اینستاگرام پلتفرم سرگرم کننده ای است، لذا در استفاده از آن به خود سخت نگیرید.

 

 

http://www.cheatsheet.com برگرفته از

اینها را هم بخوانید