معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی های روز کافه بازار – شماره 35

معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی های روز کافه بازار – شماره 35

دومین آخرین هفته از فصل زمستان را هم پشت سرگذاشتیم که طبق معمول همیشه، تعدادی اپلیکیشن و بازی در کافه بازار منتشر گردیدند. قصد داریم در سی و پنجمین شماره از سری مقالات معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی های روز، شما را با 10 عنوان برتر در طی دو روز گذشته (9 و 10 دی ماه 1395) آشنا کنیم. در ادامه با AppReview همراه باشید تا به مرور این عناوین بپردازیم.

همانطور که میدانید روزانه تعداد زیادی اپلیکیشن و بازی موبایل در مارکت محبوب کافه بازار منتشر میشوند که هرچند همه آنها از کیفیت خوبی برخوردار نیستند اما در این میان، مواردی هم به چشم میخورند که ارزش نصب شدن و امتحان کردن توسط کاربران را دارند.

1 اپلیکیشن بی واسطه

برای گذران زندگی به بهترین شکل ممکن، بدون تردید به خدمات مختلفی نیاز پیدا میکنیم که هرچند در اطراف ما یافت میشوند اما دسترسی راحت به آنها نداریم. این برنامه اندرویدی بستری را فراهم آورده تا ارائه دهندگان خدمات مختلف و متقاضیان آنها، به راحتی همدیگر را بیابند و پس از توافق قیمت با هم کار کنند. ظاهر کاربرپسند و استفاده آسان برای همه اقشار، از جمله ویژگی های "بی واسطه" هستند.

لینک دانلود از کافه بازار

2 اپلیکیشن صندوقچه

بسیاری از مردم به دلایل مختلف مانند رونق کسب و کار یا رفع بدهی، ناگزیر به دریافت وام های بانکی میشوند که البته شرایط آن آسان نیست و به همین دلیل در برخی از خانواده ها، صندوق های شخصی برای اعطای وام قرض الحسنه وجود دارد. این اپلیکیشن اندرویدی برای مدیریت همین صندوق های خانوادگی تولید شده که در صورت نیاز میتوانید از آن بهره ببرید. محیط زیبا، امکانات مفید و رابط کاربری روان، از خصوصیات "صندوقچه" به شمار می آیند.

لینک دانلود از کافه بازار

3 بازی Hot Wheels: Race Off (غیر فارسی)

مسابقات ماشین سواری، یکی از پر هیجان ترین رشته های ورزشی میباشد که طرفداران بیشماری در دنیا دارد. اگر شما نیز به این رشته علاقه مند هستید و میخواهید خودتان لذت رانندگی پر سرعت در مسیرهای خطرناک را تجربه کنید، این بازی اندرویدی را از دست ندهید. گرافیک جذاب و گیم پلی هیجان انگیز، از ویژگی های "Hot Wheels: Race Off" محسوب میشوند.

لینک دانلود از کافه بازار

4 اپلیکیشن خبر فوری

علاقه مندی مردم به آگاهی از اخبار و حوادثی که در پیرامون آنها میگذرد، باعث به وجود آمدن منابع خبری مختلف شده است. این برنامه اندرویدی نیز یکی از همین منابع بوده که جدیدترین خبرهای روز دنیا را به اطلاع شما میرساند. برای "خبر فوری" باید به خصوصیاتی همچون محیط کاربرپسند، محتوای غنی و رابط کاربری استاندارد اشاره کنیم.

لینک دانلود از کافه بازار

5 اپلیکیشن کجا؟

در اطراف ما مراکز رفاهی، تجاری و خدماتی متعددی یافت میشوند که احتیاجات زندگی روزمره خود را با آنها رفع میکنیم. این اپلیکیشن اندرویدی با گردآوری آدرس و مشخصات کسب و کارها، هم به صاحبان مشاغل برای تبلیغ یاری میرساند و هم باعث صرفه جویی در وقت مشتریان برای یافتن مغازه ها میگردد. برای "کجا" میتوانیم ویژگی هایی از قبیل ظاهر زیبا، محتوای مناسب و رابط کاربری روان را نام ببریم.

لینک دانلود از کافه بازار

6 اپلیکیشن بهینه ساز 4 کاره هوشمند

برای استفاده بهینه از دستگاه تلفن همراه یا تبلت خود، باید عملکرد قسمت های مختلف آن را بهتر نموده و همچنین از نصب بدافزارها و ویروس ها جلوگیری کنیم. شما میتوانید از این برنامه اندرویدی به عنوان دستیاری هوشمند برای همین کار استفاده نمایید. محیط جذاب، عملکرد مطلوب و راحتی استفاده برای همه اقشار، از خصوصیات "بهینه ساز 4 کاره هوشمند" محسوب میشوند.

لینک دانلود از کافه بازار

7 اپلیکیشن وینما

زمان زیادی از پیدایش تکنولوژی ویدیوهای 360 درجه و واقعیت مجازی نمیگذرد اما در همین مدت کم، تعداد علاقه مندان به این ویدیوها بسیار زیاد شده است. چنانچه شما نیز به تماشای این ویدیوهای جذاب علاقه دارید، میتوانید از این اپلیکیشن اندرویدی برای دانلود آنها استفاده کنید. گرافیک کاربرپسند، محتوای باکیفیت و رابط کاربری استاندارد، از ویژگی های "وینما" هستند.

لینک دانلود از کافه بازار

8 اپلیکیشن موسیقی

کارایی تلفن همراه فقط برقرای تماس و مکالمه با دیگران نیست و بسیاری از افراد، نوع هوشمند این دستگاه را برای گوش دادن به موزیک مورد استفاده قرار میدهند. این برنامه اندرویدی یک پخش کننده موزیک حرفه ای میباشد که امکانات مفیدی در آن گنجانده شده است. برای "موسیقی" باید خصوصیاتی از قبیل ظاهر زیبا و قابلیت های کاربردی آن را نام ببریم.

لینک دانلود از کافه بازار

9 اپلیکیشن آماده باش هوشمند

در تلفن های همراه هوشمند، امکانات جالبی وجود دارد که استفاده از آنها را آسان تر میکند و قابلیت سنسور تشخیص حرکت یکی از آنها به شمار می آید. این اپلیکیشن اندرویدی با تکیه بر قابلیت مذکور، امکانات مفیدی را در اختیار شما قرار میدهد. برای "آماده باش هوشمند" میتوانید به ویژگی هایی همچون محیط کاربرپسند، عملکرد مطلوب و رابط کاربری روان، اشاره کنیم.

لینک دانلود از کافه بازار

10 اپلیکیشن تست هوش

بعضی مواقع به یک سرگرمی هرچند کوچک در اوقات فراغت خود نیاز داریم تا با آن وقت بگذرانیم و چه بهتر اگر این سرگرمی، برای سلامت ذهن ما نیز مفید باشد. این برنامه اندرویدی نیز از همین نوع سرگرمی ها بوده که به کمک آن میتوانید میزان هوش خود را تحت آزمایش قرار دهید. گرافیک زیبا و محتوای جالب از خصوصیات "تست هوش" به شمار می آیند.

لینک دانلود از کافه بازار

 

توجه اپریویو اپلیکیشن ها و بازی های نام برده در این مطلب را تضمین نمیکند و آنها را تنها به عنوان بهترین برنامه و بازی منتشر شده در همان روز معرفی کرده است.

اینها را هم بخوانید