گوگل پلی استور

حذف اپلیکیشن های نصب شده در گوشی از لیست برترین ها: تاگل Show Installed Apps به گوگل پلی استور راه یافت

گوگل همواره در حال بهبود امکانات و قابلیت های گوگل پلی استور و تسهیل عملیات برای کاربران می باشد و هم اکنون کاربران می توانند هنگام مشاهده فهرست های Top مختلف در پلی استور، اپلیکیشن هایی را که بر روی گوشی خود نصب کرده اند، فیلتر نمایند.

بدین ترتیب وقتی که بر روی گوشی اندرویدی خود اپلیکیشن گوگل پلی استور را باز کنید و بر روی هریک از لیست های Top کلیک کنید، با کمک تاگلی که در اختیار شما قرار گرفته، می توانید اپلیکیشن های نصب شده را از این فهرست ها حذف کنید و تنها اپلیکیشن هایی را ببینید که بر روی گوشی شما نصب نیست، بدین ترتیب تصمیم گیری برای شما راحت تر می شود.

گوگل پلی استور

شایان ذکر است که این قابلیت چندان جدید نمی باشد و گوگل در ماه ژوئن 2016 تست آن را آغاز نمود و هم اکنون تست این قابلیت کاربردی به پایان رسیده و منتشر شده و در دسترس تمامی کاربران اندروید قرار گرفته است.

در حقیقت، این امکان یکی از قابلیت هایی است که به نفع هر دو طرف می باشد، به طوری که کاربران دیگر نیازی به اسکرول در لیست برترین ها، برای رد کردن اپلیکیشن هایی نصب شده و یافتن اپلیکیشن های جدید ندارند. این وضعیت برای توسعه دهندگان نیز مزایایی را به دنبال دارد و از این به بعد اپلیکیشن های که تقریبا بر روی تمامی گوشی ها نصب شده، در این لیست ها فضا اشغال نمی کنند و فرصت در اختیار سایر اپلیکیشن ها قرار می گیرد و فرصتی را برای دانلود و شناخته شدن این اپلیکیشن ها در اختیار قرار می دهد.

برای تست این ویژگی جدید کافی است به هریک از تب های برترین ها مانند Top Free Apps ،Top Free Games یا Top Grossing مراجعه کنید، با این کار تاگل show installed apps در بالای صفحه به نمایش در خواهد آمد که شما را قادر به فیلتر کردن اپلیکیشن ها می کند. اگر مایل به مشاهده اپلیکیشن های نصب شده هستید، به راحتی با لمس تاگل می توانید آن را فعال کنید، در غیر این صورت تنها اپلیکیشن های جدیدی که از سوی شما دانلود نشده، ظاهر خواهند شد.

 

http://www.androidheadlines.com برگرفته از

اینها را هم بخوانید