معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی های روز کافه بازار – شماره 48

معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی های روز کافه بازار – شماره 48

باز هم در مقاله ای دیگر از سری مقالات معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی های روز به شماره چهل و هشت، قصد داریم برترین عناوینی که روز گذشته در کافه بازار منتشر شدند را به شما معرفی کنیم. برای آشنایی با 10 اپلیکیشن و بازی برتر در روز قبل (27 دی ماه 1395) با AppReview همراه باشید.

همانطور که میدانید روزانه تعداد زیادی اپلیکیشن و بازی موبایل در مارکت محبوب کافه بازار منتشر میشوند که هرچند همه آنها از کیفیت خوبی برخوردار نیستند اما در این میان، مواردی هم به چشم میخورند که ارزش نصب شدن و امتحان کردن توسط کاربران را دارند.

1 – اپلیکیشن کنکور ریاضی همراه

دروازه رفتن به دانشگاه و ادامه تحصیل در مدارج عالی، کنکور است و دانش آموزان سعی میکنند تا از قبل برای شرکت در آن، برنامه ریزی کنند. اگر موفقیت در کنکور برای شما اهمیت دارد، پیشنهاد میدهیم با استفاده از این برنامه اندرویدی، خود را برای آزمون کنکور آماده کنید. برای "کنکور ریاضی همراه" باید ویژگی هایی همچون ظاهر جذاب، محتوای غنی و رابط کاربری روان را نام ببریم. بد نیست بدانید که از همین تولید کننده، اپلیکیشن های دیگری برای کنکور رشته های دیگر منتشر شده است.

لینک دانلود از کافه بازار

2 – اپلیکیشن کتاب فروشی

مطالعه کتاب در موضوعات مختلف چه علمی باشد و یا حتی داستانی، میتواند برای افزایش سطح اطلاعات ما مفید واقع شود. این اپلیکیشن اندرویدی در واقع بانک اطلاعاتی مربوط به آدرس و نام کتابفروشی های کشور میباشد که علاقه مندان به مطالعه میتوانند از آن بهره ببرند. محیط کاربرپسند، محتوای مناسب و رابط کاربری استاندارد، از خصوصیات "کتاب فروشی" محسوب میشوند.

لینک دانلود از کافه بازار

3 – اپلیکیشن بانک حافظه تافل و 504

هیچکس نمیتواند فواید یادگیری زبان انگلیسی را منکر شود و به همین دلیل، خیلی از افراد سعی میکنند در کلاس های آموزشی شرکت نموده و این زبان بین المللی را یاد بگیرند. البته همه مردم وقت کافی را بدین منظور در اختیار ندارند و این برنامه اندرویدی برای آنها مفید میباشد. ظاهر زیبا، عملکرد مطلوب و رابط کاربری روان، از ویژگی های "بانک حافظه تافل و 504" به شمار می آیند.

لینک دانلود از کافه بازار

4 – اپلیکیشن آگهی و نیازمندیهای وطن

امروزه میتوان بدون مراجعه به فروشگاه های مختلف و صرف هزینه و وقت اضافی، کالاهای مورد نیاز را در نیازمندی های دیجیتال یافت و از سوی دیگر، صاحبان مشاغل نیز به راحتی کار خود را تبلیغ میکنند. این اپلیکیشن اندرویدی به همین منظور تولید شده و بین فروشندگان و خریداران ارتباط برقرار نموده و محلی برای درج آگهی های رایگان میباشد. برای "آگهی و نیازمندیهای وطن" باید به خصوصیاتی از قبیل محیط زیبا و راحتی استفاده برای همه اقشار اشاره کنیم.

لینک دانلود از کافه بازار

5 – اپلیکیشن مینیستا

شبکه اجتماعی اینستاگرام دارای تعداد بسیار زیادی کاربر در سراسر دنیا میباشد که علاوه بر امکانات موجود در آن، به قابلیت های بیشتری نیاز دارند. این برنامه اندرویدی به شما کمک میکند تا هر نوع پست را از اینستاگرام دانلود نموده و آنها را به شیوه ای متفاوت ببینید. ظاهر کاربرپسند، امکانات مفید و رابط کاربری استاندارد، از ویژگی های "مینیستا" هستند.

لینک دانلود از کافه بازار

6 – بازی آ قدرت

همه افراد به سرگرمی نیاز دارند تا ذهن آنها آرامش یابد و این روزها، بازی های رایانه ای گزینه خوبی برای سرگرمی در اوقات فراغت هستند. در این بازی اندرویدی باید با سرعت عمل بالا از روی موانع بپرید و یا دیوارها را با مشت قدرتمند خود فرو بریزید. برای "آ قدرت" باید خصوصیاتی همچون گرافیک جالب و گیم پلی هیجان انگیز را نام ببریم.

لینک دانلود از کافه بازار

7 – اپلیکیشن دیجی گرام

برخی از نسخه های غیر رسمی تلگرام که دارای مجوز نیز هستند، از نسخه اصلی این پیام رسان بیشتر مورد استفاده قرار میگیرند که به دلیل وجود امکانات جالب در آنها میباشد. این اپلیکیشن اندرویدی نیز یکی از همین پیام رسان ها بوده که قابلیت های مفیدی در آن گنجانده شده است. محیط جذاب و راحتی استفاده برای همه اقشار، از ویژگی های "دیجی گرام" محسوب میشوند.

لینک دانلود از کافه بازار

8 – بازی سانجو

صنعت بازیسازی در کشور ما، این روزها رشد خوبی داشته و هر از گاه عناوینی ساده و در عین حال با کیفیت عرضه میگردند تا مخاطبان از آنها در اوقات فراغت خود بهره ببرند. در این بازی اندرویدی، نقش یک پس بازیگوش را بر عهده خواهید داشت که باید با پریدن از موانع به جمع آوری سیب بپردازید. گرافیک جالب و گیم پلی سرگرم کننده، از خصوصیات "سانجو" به شمار می آیند.

لینک دانلود از کافه بازار

9 – بازی هم آهنگ 2

بسیاری از علاقه مندان به موسیقی بنا به دلایل مختلف، قادر به یادگیری آن نیستند اما در عین حال میتوانند لذت نوازندگی را در بازی های سبک موسیقایی تجربه کنند. این بازی اندرویدی نیز از همین سبک بوده که میتوانید در آن با نواختن سازهای متنوع، قطعه آهنگ های زیبا بسازید. برای "هم آهنگ 2" باید به ویژگی هایی از قبیل گرافیک جذاب و گیم پلی متفاوت اشاره کنیم.

لینک دانلود از کافه بازار

10 – بازی پازلک

یکی از سبک های محبوب در بین انواع بازی های موبایل، کلمات و دانستنی های میباشد که قدرت ذهن و فکر ما را به چالش میکشد. در این بازی اندرویدی باید با حدس کلمه، پازل تصویری آن را نیز تکمیل کنید. گرافیک زیبا و گیم پلی سرگرم کننده، از خصوصیات "پازلک" هستند.

لینک دانلود از کافه بازار

 

پاورقی : در این شماره پیشنهاد میدهیم که اپلیکیشن "منشور حقوق شهروندی" را نیز که توسط نهاد ریاست جمهوری و جهت ارتقای حقوق شهروندان تولید گردیده است را از طریق لینک زیر دانلود کنید.

لینک دانلود از کافه بازار 

 

توجه اپریویو اپلیکیشن ها و بازی های نام برده در این مطلب را تضمین نمیکند و آنها را تنها به عنوان بهترین برنامه و بازی منتشر شده در همان روز معرفی کرده است.

اینها را هم بخوانید