معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی های روز کافه بازار – شماره 50

معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی های روز کافه بازار – شماره 50

بالاخره دی ماه را هم پشت سر گذاشتیم و سعی کردیم در هر روز، بهترین برنامه ها و بازی های اندرویدی را نام ببریم. طی دو روز گذشته (30 دی ماه و 1 بهمن ماه 1395) نیز طبق روال همیشه، تعدادی اپلیکیشن و بازی در کافه بازار منتشر شدند که قصد داریم در شماره پنجاه از سری مقالات معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی های روز، شما را با 10 عنوان برتر در بین آنها آشنا کنیم. در ادامه با AppReview همراه باشید.

همانطور که میدانید روزانه تعداد زیادی اپلیکیشن و بازی موبایل در مارکت محبوب کافه بازار منتشر میشوند که هرچند همه آنها از کیفیت خوبی برخوردار نیستند اما در این میان، مواردی هم به چشم میخورند که ارزش نصب شدن و امتحان کردن توسط کاربران را دارند.

1 اپلیکیشن بهترین مسیر

شهرهای بزرگ کشور مانند تهران همواره در حال گسترش هستند و به همراه آن، جمعیت آنها نیز افزایش می باید و این موضوع باعث به وجود آمدن ترافیک های سنگین در خیابان ها میگردد. این برنامه اندرویدی به شما کمک میکند تا با مسیریابی صحیح، در ترافیک های سنگین گرفتار نشوید. ظاهر زیبا، عملکرد مطلوب و راحتی استفاده برای همه اقشار، از ویژگی های "بهترین مسیر" به شمار می آیند.

لینک دانلود از کافه بازار

2 اپلیکیشن خبرپو

علاقه مردم به آگاهی از جدیدترین اخبار، باعث شده تا مجلات خبری متعددی در قالب پایگاه های اینترنتی و برنامه های موبایل به وجود آیند تا خبرها را با سرعت بیشتری در اختیار مخاطبان قرار دهند. این اپلیکیشن اندرویدی که متعلق به وبسایت خبرپو میباشد نیز یکی از همین منابع خبری بوده که امکانات مفیدی در آن گنجانده شده است. محیط کاربرپسند، محتوای غنی و رابط کاربری روان، از خصوصیات "خبرپو" محسوب میشوند.

لینک دانلود از کافه بازار

3 اپلیکیشن پزشک همراه + داروخانه

در اختیار داشتن اطلاعات پزشکی معتبر و آدرس مطب ها یا دیگر مراکز درمانی، میتواند در بسیاری از مواقع و تا زمانی که برای مراجعه به پزشک فرصت داشته باشیم، مفید واقع شود. این برنامه اندرویدی حاوی اطلاعات جامعی در زمینه آشنایی با داروها، خواص گیاهان دارویی و آدرس پزشکان طب سنتی میباشد. ظاهر جذاب، محتوای غنی و رابط کاربری استاندارد، از ویژگی های "پزشک همراه + داروخانه" هستند.

لینک دانلود از کافه بازار

4 اپلیکیشن ویسی (ضبط و تغییر صدا حرفه ای)

انسان برای سرگرم کردن خود دست به کارهای مختلفی میزند و این روزها به دلیل پیشرفت تکنولوژی و ظهور دستگاه هایی مثل تلفن همراه و تبلت، نوع سرگرمی ها نیز تغییر کرده است. با استفاده از این اپلیکیشن اندرویدی میتوانید بر روی صدای خود افکت های جالب قرار داده و آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید تا لحظات شادی داشته باشید. برای "ویسی" باید خصوصیاتی همچون گرافیک زیبا و رابط کاربری روان را نام ببریم.

لینک دانلود از کافه بازار

5 اپلیکیشن اینفومن

هر کدام از ما در طول روز، با حجم زیادی از اطلاعات روبرو هستیم که برخی از آنها مثل شماره کارت بانکی، ایمیل، کد ملی و غیره، شخصی بوده و بیشتر مورد استفاده قرار میگیرند. اگر میخواهید دسترسی راحت و سریع به اطلاعات شخصی خود داشته باشید، میتوانید آنها را در این برنامه اندرویدی ذخیره نمایید که از امنیت خوبی نیز برخوردار است. برای "اینفومن" باید به ویژگی هایی از قبیل ظاهر مناسب، امکانات مفید و راحتی استفاده برای همه اقشار اشاره کنیم.

لینک دانلود از کافه بازار

6 اپلیکیشن تقویم فارسی

در دنیای پیشرفته امروزی، آگاهی دقیق از تاریخ و زمان برای رشد در کسب و کار یا هر زمینه دیگر، بسیار اهمیت دارد و خوشبختانه بدین منظور ابزارهای مختلفی تولید شده است. این اپلیکیشن اندرویدی یکی از همین ابزارها بوده که دارای امکاناتی مثل نمایش اوقات شرعی و قطب نما نیز هست. محیط زیبا، امکانات متعدد و رابط کاربری استاندارد از خصوصیات "تقویم فارسی" به شمار می آیند.

لینک دانلود از کافه بازار

7 اپلیکیشن سرآشپز نیکا

تنوع ذائقه ها باعث شده تا انسان، خوراکی ها و نوشیدنی های مختلفی که هر کدام طعم متفاوتی دارند را تهیه کند و از خوردن آنها لذت ببرد. محتوای این برنامه اندرویدی از دستور تهیه انواع خوراکی ها و نوشیدنی های خوشمزه تشکیل شده که میتوانید از آن بهره مند گردید. ظاهر جذاب، محتوای غنی و رابط کاربری روان از ویژگی های "سرآشپز نیکا" محسوب میشوند.

لینک دانلود از کافه بازار

8 اپلیکیشن دهکده اس ام اس (پکیج کامل)

در خیلی از مواقع و برای مناسبت های مختلف، متنی را برای دوستان و آشنایان خود پیامک میکنیم اما ممکن است همیشه، متن جدیدی را در اختیار نداشته باشیم. این اپلیکیشن اندرویدی یک بانک پیامکی کامل بوده که مشکل مذکور را تا حد زیادی برطرف خواهد کرد. گرافیک مناسب، محتوای غنی و رابط کاربری استاندارد، از خصوصیات "دهکده اس ام اس" هستند.

این اپلیکیشن به دلایل نامشخص از کافه بازار حذف شده است.

9 اپلیکیشن همیار شارژ

دیگر لازم نیست برای پرداخت قبوض یا خرید شارژ سیم کارت، وقت و هزینه های اضافی تلف کنیم چون اپلیکیشن های متعددی بدین منظور تولید شده اند که این کارها را بسیار سریع انجام میدهند. این برنامه اندرویدی دارای امکانات مفیدی از جمله خرید شارژ، پرداخت قبض، استعلام جریمه های رانندگی و غیره میباشد که میتوانید از آنها بهره مند شوید. برای "همیار شارژ" باید ویژگی هایی همچون ظاهر جذاب، قابلیت های متعدد و رابط کاربری روان را نام ببریم.

لینک دانلود از کافه بازار

10 بازی پرتاب توپ بسکتبال

آخرین عنوان برتر در این شماره، یک بازی ساده اما سرگرم کننده میباشد که انجام آن در اوقات فراغت، خالی از لطف نیست. در این بازی اندرویدی باید مهارت خود را در پرتاب توپ بستکبال و انداختن آن در تور نشان دهید. برای "پرتاب توپ بسکتبال" باید به خصوصیاتی از قبیل گرافیک و گیم پلی جالب اشاره کنیم.

لینک دانلود از کافه بازار

 

در پایان این شماره قصد داریم عناوین خارجی منتشر شده در روز گذشته را نیز با ذکر نام و توضیح مختصر به شما معرفی کنیم. برای دانلود هر مورد کافی است روی نام آن کلیک کنید.

Arrow.io بازی اکشن با گرافیک جالب و گیم پلی جذاب

 

توجه اپریویو اپلیکیشن ها و بازی های نام برده در این مطلب را تضمین نمیکند و آنها را تنها به عنوان بهترین برنامه و بازی منتشر شده در همان روز معرفی کرده است.

اینها را هم بخوانید