معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی های روز کافه بازار – شماره 57

معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی های روز کافه بازار – شماره 57

در ادامه سری مقالات معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی های روز که اکنون به شماره پنجاه و هفتم خود رسیده است، قصد داریم 10 عنوان برتر که روز قبل (9 بهمن ماه 1395) در کافه بازار منتشر شدند را نام ببریم. در ادامه با AppReview همراه شوید تا شاید اپلیکیشن موردنیاز یا بازی موردعلاقه خود را بیابید.

توجه : برای مشاهده لیست کامل اپلیکیشن ها و بازی های جدید در هر روز، به صفحه آمارکده در اپریویو مراجعه کنید.

همانطور که میدانید روزانه تعداد زیادی اپلیکیشن و بازی موبایل در مارکت محبوب کافه بازار منتشر میشوند که هرچند همه آنها از کیفیت قابل ملاحظه ای برخوردار نیستند اما در این میان، مواردی هم به چشم میخورند که ارزش نصب شدن و امتحان کردن توسط کاربران را دارند.

1 کالینو برنامه غذایی

این برنامه اندرویدی با توجه به اطلاعاتی که در آن وارد میکنید، کالری مورد نیاز بدن شما را محاسبه نموده و بر اساس آن، برنامه غذایی مناسب را ارائه میدهد. ظاهر جذاب، عملکرد مطلبوب و رابط کاربری روان، از ویژگی های "کالینو برنامه غذایی" محسوب میشوند.

لینک دانلود از کافه بازار

2 هوم سرویز HomeServize درخواست خدمات

به کمک این اپلیکیشن اندرویدی میتوانید سرویس دهنده های خدمات مختلف را با قیمت مناسب و بر اساس نیاز خود بیابید. برای "هوم سرویز" باید به خصوصیاتی همچون محیط زیبا، محتوای مناسب و رابط کاربری استاندارد را نام ببریم.

لینک دانلود از کافه بازار

3 تهرانگرام (تلگرام فوق پیشرفته)

اگر به یک پیام رسان با امکانات جالب و پیشرفته نیاز دارید، این برنامه اندرویدی به عنوان تلگرام غیر رسمی و دارای مجوز، برایتان مناسب خواهد بود. ظاهر کاربرپسند، قابلیت های متعدد و راحتی استفاده برای همه اقشار، از ویژگی های "تهرانگرام" هستند.

لینک دانلود از کافه بازار

4 رفیق فابریک

چهارمین عنوان برتر در این شماره نیز به یک تلگرام غیر رسمی و دارای مجوز اختصاص یافته و شما میتوانید از این اپلیکیشن اندرویدی به عنوان یک پیام رسان پیشرفته بهره ببرید. محیط کاربرپسند، امکانات مفید و راحتی استفاده برای همه اقشار، از خصوصیات "رفیق فابریک" به شمار می آیند.

لینک دانلود از کافه بازار

5 آخرین روستا

این بازی اندرویدی در سبک استراتژی میباشد و در آن باید با هوش و ذکاوت خود، از آخرین روستاهای باقی مانده سرزمین انسان ها در برابر دشمنان دفاع نمایید. برای "آخرین روستا" باید به ویژگی هایی از قبیل گرافیک و گیم پلی جالب اشاره کنیم.

لینک دانلود از کافه بازار

6 تله ممبر (عضو گیر)

اگر مدیر یک کانال تگرام هستید و میخواهید از این طریق به کسب و کار بپردازید، این برنامه اندرویدی به شما کمک میکند تا اعضای کانال خود را افزایش دهید. ظاهر زیبا، عملکرد مطلوب و رابط کاربری روان، از خصوصیات "تله ممبر" محسوب میشوند.

لینک دانلود از کافه بازار

7 فالوورز پلاس

این اپلیکیشن اندرویدی به شما کمک میکند تا به راحتی و در مدت زمان کم، تعداد فالوورهای خود را در شبکه اجتماعی اینستاگرام بیشتر کنید. برای "فالوورز پلاس" میتوانیم ویژگی هایی همچون محیط کاربرپسند، عملکرد مطلوب و رابط کاربری استاندارد را نام ببریم.

لینک دانلود از کافه بازار

8 – روزبیت

علاقه مندان به شعر و ادب فارسی میتواند با نصب این این برنامه اندرویدی، هر روز چند بیت شعر را دریافت نموده و با دیگران به اشتراک بگذارند. ظاهر کاربرپسند، محتوای غنی و رابط کاربری روان، از خصوصیات "روزبیت" هستند.

لینک دانلود از کافه بازار

9 اطلس همراه

در این اپلیکیشن اندرویدی مطالب آموزشی مفیدی در دسته بندی های مختلف گنجانده شده است که شامل یک دیکشنری نیز میشود و میتوانید در مواقع ضروری از آنها بهره مند گردید. محیط زیبا، محتوای غنی و رابط کاربری استاندارد از ویژگی های "اطلس همراه" به شمار می آیند.

لینک دانلود از کافه بازار

10 Iplog

این برنامه اندرویدی مربوط به یک دستگاه مانیتورینگ آنلاین دما و رطوبت میشود که در محل های خاص از جمله اتاق سرور، گلخانه ها و غیره مورد استفاده قرار میگیرد. این اپلیکیشن اطلاعات جمع آوری شده توسط دستگاه مذکور را به آگاهی شما میرساند. برای "IPlog" میتوانیم به خصوصیاتی از قبیل ظاهر مناسب، عملکرد مطلوب و راحتی استفاده برای همه اقشار اشاره کنیم.

لینک دانلود از کافه بازار

 

تذکر اپریویو اپلیکیشن ها و بازی های نام برده در این مطلب را تضمین نمیکند و آنها را تنها به عنوان بهترین برنامه و بازی منتشر شده در همان روز معرفی کرده است. توصیه میکنیم مواردی که واقعا به آنها نیاز دارید را دانلود و نصب نمایید.

اینها را هم بخوانید