احتمال مجهز شدن واتس اپ به قابلیت اشتراک گذاری موقعیت مکانی

احتمال مجهز شدن واتس اپ به قابلیت اشتراک گذاری موقعیت مکانی

اپلیکیشن پیام رسان محبوب واتس اپ، کاربران و طرفداران بیشماری دارد و ارائه هر ویژگی جدید رضایت گروهی از کاربران را جلب می کند. این بار نیز واتس اپ به قابلیت جدیدی مجهز شده که در سایر پیام رسان ها نیز وجود داشته و چندان تازگی ندارد. بر اساس گزارشات دریافتی، واتس اپ کاربران خود را قادر خواهد ساخت تا موقعیت مکانی کنونی خود را با دوستان و اعضای گروه به اشتراک بگذارند و به یقین مجهز شدن واتس اپ به این قابلیت مزایای چشمگیری به دنبال خواهد داشت.

فرض کنید دوستی دارید که همیشه دیر سر قرارها حاضر می شود و شما مرتب با او تماس می گیرید، اما باز هم نمی فهمید که او دقیقا کجاست و چقدر طول می کشد که به شما برسد.

در این شرایط بهترین کار این است که در واتس اپ یک گروه بسازید و از اعضای گروه بخواهید که موقعیت مکانی خود را با شما به اشتراک بگذارند. والدین نیز از این راه می توانند فرزندان خود را کنترل کنند.

بر مبنای اسکرین شات های فاش شده از نسخه بتای اپلیکیشن، این قابلیت به طور پیش فرض غیرفعال خواهد بود و در آینده ای نزدیک در دسترس کاربران اندروید و آی او اس قرار خواهد گرفت و می توانید از این طریق موقعیت مکانی فردی که پلتفرم دیگری را استفاده می کند، مشاهده نمایید.

پیام رسان iMessage کاربران را قادر به اشتراک گذاری موقعیت مکانی می کند، اما متاسفانه این ابزار در دسترس کاربران اندروید قرار ندارد و تنها کاربران آی او اس می توانند از طریق آن موقعیت یکدیگر را به اشتراک بگذارند و قابلیت اشتراک گذاری موقعیت مکانی واتس اپ این مشکل را برطرف می کند، اما هنوز خبری بابت زمان دقیق انتشار این قابلیت در دست نمی باشد.

 

http://www.ubergizmo.com برگرفته از

اینها را هم بخوانید