معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی های روز کافه بازار – شماره 60

معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی های روز کافه بازار – شماره 60

سری مقالات معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی های روز به شماره شصت رسید و امروز هم طبق روال همیشه، قصد داریم 10 عنوان برتر که روز قبل (13 بهمن ماه 1395) در کافه بازار منتشر گردید را مرور کنیم. اگر به دنبال اپلیکیشن مورد نیاز یا بازی مورد علاقه خود هستید، در ادامه با AppReview همراه باشید.

توجه : برای مشاهده لیست کامل اپلیکیشن ها و بازی های جدید در هر روز، به صفحه آمارکده در اپریویو مراجعه کنید.

همانطور که میدانید روزانه تعداد زیادی اپلیکیشن و بازی موبایل در مارکت محبوب کافه بازار منتشر میشوند که هرچند همه آنها از کیفیت قابل ملاحظه ای برخوردار نیستند اما در این میان، مواردی هم به چشم میخورند که ارزش نصب شدن و امتحان کردن توسط کاربران را دارند.

1 آدونگا

این بازی اندرویدی به سبک معمایی میباشد و برای علاقه مندان به سرگرمی های فکری جالب خواهد بود. صدها مرحله با چالش های مختلف در بازی فوق منتظر شما هستند و بد نیست بدانید که میتوانید با دیگر کاربران در سراسر جهان نیز به رقابت بپردازید. برای "آدونگا" باید به ویژگی هایی از قبیل گرافیک بسیار زیبا و گیم پلی جالب اشاره کنیم.

لینک دانلود از کافه بازار

2 خرید بلیط هواپیما - دیده بان

اگر اهل مسافرت های هوایی هستید و میخواهید در کمترین زمان ممکن بلیط هایی با بهای مناسب تهیه نمایید، این برنامه اندرویدی برای شما مناسب خواهد بود. محیط کاربرپسند، امکانات مفید و رابط کاربری روان، از خصوصیات "دیده بان" به شمار می آیند.

لینک دانلود از کافه بازار

3 فرار بزرگ

در این بازی اندرویدی که به سبک رانر (دونده) میباشد باید به کاراکتر داستان کمک کنید تا از بین موانع مختلف عبور نموده و آزادی خود را بدست آورد. گرافیک جالب و گیم پلی سرگرم کننده از ویژگی های "فرار بزرگ" محسوب میشوند.

لینک دانلود از کافه بازار

4 یافا آموزش آشپزی و اشتراک دستپخت

این اپلیکیشن اندرویدی شامل دستور پخت صدها غذای ایرانی و خارجی میگردد که امکانات مفیدی نیز در آن گنجانده شده است. برای "یافا" میتوانیم خصوصیاتی همچون ظاهر جذاب، محتوای غنی و رابط کاربری استاندارد را نام ببریم.

لینک دانلود از کافه بازار

5 عمو جغد دانا

برای اینکه در اوقات فراغت خود سرگرم شوید و همچنین اطلاعات عمومی شما افزایش یابد، میتوانید این بازی اندرویدی را انجام دهید و با نگاه کردن به تصاویر، ضرب المثل ها را حدس بزنید. گرافیک زیبا و گیم پلی سرگرم کننده از ویژگی های "عمو جغد دانا" هستند.

لینک دانلود از کافه بازار

6 منوتوگرام (تلگرام پیشرفته)

این برنامه اندرویدی در واقع یک تلگرام غیر رسمی و دارای مجوز بوده که امکانات بیشتری نسبت به نسخه اصلی دارد و تجربه متفاوتی از پیام رسانی را ایجاد میکند. برای "منوتوگرام" میتوانیم به خصوصیاتی از قبیل ظاهر کاربرپسند، قابلیت های مفید و راحتی استفاده برای همه اقشار اشاره کنیم.

لینک دانلود از کافه بازار

7 تاکسیمتر نقشه ای

به کمک این اپلیکیشن اندرویدی میتوانید مبدا و مقصد خود را بر روی نقشه تهران مشخص نموده و از قیمت کرایه تاکسی آگاه شوید. محیط زیبا، عملکرد مطلوب و راحتی استفاده برای همه اقشار از ویژگی های "تاکسیمتر نقشه ای" به شمار می آیند.

لینک دانلود از کافه بازار

8 آرتا

این برنامه اندرویدی متعلق به شرکت آرتا بوده و توسط آن میتوانید انواع محصولات این شرکت را به راحتی و به صورت آنلاین خریداری نمایید. ظاهر زیبا، محتوای مناسب و رابط کاربری روان از خصوصیات "آرتا" محسوب میشوند.

لینک دانلود از کافه بازار

9 پادشاه ذهن

نهمین عنوان در این شماره نیز به یک بازی اندرویدی در سبک فکری و تفننی اختصاص یافته است که در آن میتوانید قدرت ذهن خود را بسنجید و با دیگران نیز به رقابت بپردازید. برای "پادشاه ذهن" باید ویژگی هایی همچون گرافیک کاربرپسند و گیم پلی سرگرم کننده را نام ببریم.

لینک دانلود از کافه بازار

10 پت شاپ اینترنتی لولاک

چنانچه در منزل خود حیوان خانگی دارید و قصد دارید لوازم لازم برای آن را به راحتی تهیه کنید، میتوانید از این اپلیکیشن اندرویدی به عنوان یک فروشگاه اینترنتی بهره ببرید. محیط کاربرپسند، محتوای مناسب و رابط کاربری استاندارد از خصوصیات "پت شاپ" هستند.

لینک دانلود از کافه بازار

 

در پایان این شماره قصد داریم عناوین خارجی منتشر شده در روز گذشته را نیز با ذکر نام و توضیح مختصر به شما معرفی کنیم. برای دانلود هر مورد کافی است روی نام آن کلیک کنید.

Don’t Grind بازی هیجان انگیز با گرافیک و گیم پلی جالب

Switch Side بازی معمایی با گرافیک زیبا و گیم پلی متفاوت

ParkingMania بازی سرگرم کننده با موضوع پارک وسایل نقلیه

Okay? بازی معمایی مبتنی بر فیزیک با گیم پلی جذاب

Bubble Witch 3 Saga بازی سرگرم کننده با گرافیک زیبا و گیم پلی جالب

Up and Under بازی بسیار ساده اما چالش برانگیز و جذاب

 

تذکر اپریویو اپلیکیشن ها و بازی های نام برده در این مطلب را تضمین نمیکند و آنها را تنها به عنوان بهترین برنامه و بازی منتشر شده در همان روز معرفی کرده است. توصیه میکنیم مواردی که واقعا به آنها نیاز دارید را دانلود و نصب نمایید.

اینها را هم بخوانید