معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی های روز کافه بازار – شماره 62

معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی های روز کافه بازار – شماره 62

دو روز دیگر (16 و 17 بهمن ماه 1395) را هم سپری کردیم که طی آن، تعدادی برنامه و بازی موبایل در کافه بازار منتشر شدند و ما مثل روال همیشه از بین آنها 10 عنوان برتر را انتخاب نموده و در شماره شصت و دوم از سری مقالات معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی های روز، نام برده ایم. در ادامه AppReview را همراهی کنید تا با این عناوین آشنا شوید.

توجه : برای مشاهده لیست کامل اپلیکیشن ها و بازی های جدید در هر روز، به صفحه آمارکده در اپریویو مراجعه کنید.

همانطور که میدانید روزانه تعداد زیادی اپلیکیشن و بازی موبایل در مارکت محبوب کافه بازار منتشر میشوند که هرچند همه آنها از کیفیت قابل ملاحظه ای برخوردار نیستند اما در این میان، مواردی هم به چشم میخورند که ارزش نصب شدن و امتحان کردن توسط کاربران را دارند.

1 بازی لوتی وار 2

این بازی اندرویدی در سبک اکشن تولید شده که داستان آن، حال و هوایی کاملا ایرانی دارد و میتوانید از انجام آن در اوقات فراغت خود لذت ببرید. گرافیک زیبا و حرفه ای در کنار گیم پلی جالب، از ویژگی های "لوتی وار 2" هستند. بد نیست بدانید که شماره یک این عنوان، در اپریویو مورد نقد و بررسی قرار گرفته است.

لینک دریافت از کافه بازار

2 بانک (حسابداری شخصی درون پرداخت)

به کمک این برنامه اندرویدی میتوانید تراکنش های مالی روزانه خود را به خوبی مدیریت نمایید و یک نرم افزار حسابداری شخصی با استفاده آسان در اختیار داشته باشید. برای "بانک" باید به خصوصیاتی همچون محیط کاربرپسند، امکانات متعدد و راحتی استفاده برای همه اقشار اشاره کنیم. بد نیست بدانید که نسخه غیر رایگان برنامه فوق در اپریویو مورد نقد و بررسی قرار گرفته است.

لینک دانلود از کافه بازار

3 کارما

در این اپلیکیشن اندرویدی، امکانات مفیدی برای درج آگهی استخدام توسط کارفرمایان و ارسال رزومه توسط افراد جویای کار وجود دارد و بین این دو قشر ارتباط برقرار میکند. برای "کارما" میتوانیم ویژگی هایی از قبیل ظاهر جذاب، عملکرد مطلوب و رابط کاربری روان را نام ببریم.

لینک دانلود از کافه بازار

4 آفریار

اگر در شهر محل سکونت خود به دنبال خرید اجناس تخفیف خورده هستید، میتوانید از این برنامه اندرویدی بهره ببرید و از محل فروشگاه های حراجی آگاه شوید. محیط زیبا، محتوای مناسب و رابط کاربری استاندارد از خصوصیات "آفریار" به شمار می آیند.

لینک دانلود از کافه بازار

5 فستگرام (تلگرام فوق پیشرفته)

این اپلیکیشن اندرویدی یک تلگرام غیر رسمی و دارای مجوز بوده که میتوانید از امکانات جالب آن برای پیام رسانی استفاده کنید. ظاهر کاربرپسند، قابلیت های متعدد و راحتی استفاده برای همه اقشار از ویژگی های "فستگرام" محسوب میشوند.

لینک دانلود از کافه بازار

6 پیامک بلاکر

به کمک این برنامه اندرویدی میتوانید تماس ها و پیام های مزاحم را مسدود و آنها را به راحتی مدیریت نمایید. محیط جذاب، عملکرد مطلوب و رابط کاربری روان از خصوصیات "پیامک بلاکر" هستند.

لینک دانلود از کافه بازار

7 تله گراف | تلگرام پیشرفته

هفتمین عنوان از این شماره نیز به یک تلگرام فارسی و دارای مجوز اختصاص یافته و میتوانید از امکانات جالب این اپلیکیشن اندرویدی به منظور پیام رسانی بهره ببرید. برای "تله گراف" باید به ویژگی هایی همچون ظاهر زیبا، قابلیت های مفید و رابط کاربری استاندارد اشاره کنیم.

لینک دانلود از کافه بازار

8 راز جزیره (قسمت اول)

این بازی اندرویدی به سبک معمایی بوده که باید در نقش اصلی داستان آن ظاهر شوید و برای یافتن گمشده به ماجراجویی بپردازید. برای "راز جزیره" میتوانیم خصوصیاتی از قبیل گرافیک زیبا و گیم پلی جالب را نام ببریم. برای مطالعه نقد و بررسی این بازی در اپریویو، کلیک کنید.

لینک دانلود از کافه بازار

9 داروشناسی

در این برنامه اندرویدی، اطلاعات مفیدی راجب انواع داروها و نحوه مصرف یا عوارض آنها گنجانده شده است که میتواند برای شما مفید واقع گردد. محیط کاربرپسند، محتوای غنی و رابط کاربری روان از ویژگی های "داروشناسی" به شمار می آیند.

لینک دانلود از کافه بازار

10 مسیریاب دقیق

با استفاده از این اپلیکیشن اندرویدی میتوانید مسیر خود را با دقت بر روی نقشه بیابید و از اطلاعاتی مثل فاصله و زمان بین مبدا و مقصد آگاه گردید. ظاهر کاربرپسند، عملکرد مطلوب و رابط کاربری استاندارد از خصوصیات "مسیریاب دقیق" محسوب میشوند. (لازم به ذکر است که قیمت این اپلیکیشن، 40000 تومان میباشد)

لینک دانلود از کافه بازار

 

تذکر اپریویو اپلیکیشن ها و بازی های نام برده در این مطلب را تضمین نمیکند و آنها را تنها به عنوان بهترین برنامه و بازی منتشر شده در همان روز معرفی کرده است. توصیه میکنیم مواردی که واقعا به آنها نیاز دارید را دانلود و نصب نمایید.

اینها را هم بخوانید