معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی های روز کافه بازار – شماره 65

معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی های روز کافه بازار – شماره 65

به دلیل انتشار تعداد کم برنامه و بازی در روزهای گذشته، شماره شصت و پنجم از سری مقالات معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی های روز را با 3 روز تاخیر منتشر کردیم. عناوینی که در ادامه نام میبریم، 10 اپلیکیشن و بازی برتری هستند که در روزهای 20 و 21 و 22 بهمن ماه 1395، در کافه بازار منتشر شده اند. برای آشنایی بیشتر با این عناوین، در ادامه با AppReview همراه باشید.

توجه : برای مشاهده لیست کامل اپلیکیشن ها و بازی های جدید در هر روز، به صفحه آمارکده در اپریویو مراجعه کنید.

همانطور که میدانید روزانه تعداد زیادی اپلیکیشن و بازی موبایل در مارکت محبوب کافه بازار منتشر میشوند که هرچند همه آنها از کیفیت قابل ملاحظه ای برخوردار نیستند اما در این میان، مواردی هم به چشم میخورند که ارزش نصب شدن و امتحان کردن توسط کاربران را دارند.

1 باهم آبی

این برنامه اندرویدی یک نسخه غیر رایگان از شبکه اجتماعی باهم میباشد که تبلیغات در آن حذف شده و همچنین کاربران میتوانند به صورت همزمان با دو حساب کاربری از آن استفاده کنند. ظاهر زیبا، امکانات متعدد و رابط کاربری روان از ویژگی های "باهم آبی" به شمار می آیند.

لینک دانلود از کافه بازار

2 اصناف بازار

اگر به یک بانک جامع از اطلاعات اصناف سراسر کشور نیاز دارید، این اپلیکیشن اندرویدی برای شما مفید خواهد بود. محیط زیبا، محتوای مناسب و رابط کاربری استاندارد از خصوصیات "اصناف بازار" محسوب میشوند.

لینک دانلود از کافه بازار

3 توپ نود

علاقه مندان به فوتبال میتوانند به کمک این برنامه اندرویدی، از جدیدترین اخبار مربوط به این رشته ورزشی محبوب اطلاع پیدا کنند و جدول لیگ های باشگاهی را ببینند. برای "توپ نود" باید ویژگی هایی همچون ظاهر کاربرپسند، محتوای غنی و رابط کاربری روان را نام ببریم.

لینک دانلود از کافه بازار

4 دیجی مکان

با استفاده از این اپلیکیشن اندرویدی میتوانید اصناف مورد نظر خود را در کل کشور بیابید و آدرس و اطلاعات آنها را مشاهده نمایید. محیط جذاب، محتوای مناسب و رابط کاربری استاندارد از خصوصیات "دیجی مکان" هستند.

لینک دانلود از کافه بازار

5 تاپ ناچ 1 A

برای یادگیری زبان انگلیسی میتوانید از این برنامه اندرویدی و روش جالب آن بهره ببرید که شامل بخش هایی برای آموزش گرامر، تقویت مکالمه، ترجمه کلمات و روخوانی میشود. برای "تاپ ناچ 1 A" باید به ویژگی هایی از قبیل ظاهر زیبا، عملکرد مطلوب و رابط کاربری استاندارد اشاره کنیم.

لینک دانلود از کافه بازار

6 سوپر ممبر تلگرام

اگر مدیر یک کانال تلگرام هستید، این اپلیکیشن اندرویدی در افزایش اعضای کانال به شما یاری میرساند که دارای قابلیت عضوگیری از استان دلخواه نیز میباشد. محیط کاربرپسند، عملکرد مطلوب و رابط کاربری استاندارد از خصوصیات "سوپر ممبر تلگرام" به شمار می آیند.

لینک دانلود از کافه بازار

7 کنکور ریاضی و فیزیک شیمی

محتوای این برنامه اندرویدی شامل تست های متعدد درس شیمی میباشد که داوطلبان کنکور در رشته ریاضی میتوانند از آن بهره ببرند. ظاهر جذاب، محتوای غنی و رابط کاربری روان از ویژگی های "کنکور ریاضی و فیزیک" محسوب میشوند.

لینک دانلود از کافه بازار

8 ممبرام = افزایش عضو کانال تلگرام

برای افزایش اعضای کانال تلگرام خود میتوانید از این اپلیکیشن اندرویدی کمک بگیرید که قابلیت افزودن چند حساب نیز در آن وجود دارد. برای "ممبرام" باید خصوصیاتی همچون محیط زیبا، عملکرد مطلوب و رابط کاربری استاندارد را نام ببریم.

لینک دانلود از کافه بازار

9 سوپر مارکت فامینا

این برنامه اندرویدی درواقع یک فروشگاه اینترنتی میباشد که میتوانید مواد غذایی مورد نیاز خود را از آن سفارش دهید و در کمترین زمان ممکن تحویل بگیرید. ظاهر کاربرپسند، محتوای مناسب و رابط کاربری روان از ویژگی های "سوپر مارکت فامینا" هستند.

لینک دانلود از کافه بازار

10 lets travel

در این اپلیکیشن اندرویدی، مجموعه عکس هایی از نقاط دیدنی ایران به تفکیک استان ها گنجانده شده تا برای انتخاب مقصد سفر خود، تصمیم بهتری بگیرید. برای "lets travel" محیط جذاب، محتوای مناسب و رابط کاربری استاندارد اشاره کنیم.

لینک دانلود از کافه بازار 

 

پیشنهاد ویژه

چنانچه از ساعت هوشمند اندرویدی استفاده میکنید و به اطلاع از آخرین قیمت طلا و ارز نیاز دارید، میتوانید از اپلیکیشن "مثقال ساعت هوشمند" بدین منظور بهره ببرید.

لینک دانلود از کافه بازار

 

در پایان این شماره قصد داریم عناوین خارجی منتشر شده در روزهای گذشته را نیز با ذکر نام و توضیح مختصر به شما معرفی کنیم. برای دانلود هر مورد کافی است روی نام آن کلیک کنید.

ZombieHunter بازی جذاب با گرافیک و گیم پلی جالب

ChickenWarrior بازی اکشن با گرافیک زیبا و گیم پلی سرگرم کننده

ACR Call Recorder Licence نسخه حرفه ای و پیشرفته برنامه ACR برای ضبط صدا

Restaurant بازی به سبک شبیه سازی و موضوع مدیریت رستوران

Chicken Fly بازی جالب با گیم پلی ساده اما اعتیاد آور

Time Chicken بازی هیجان انگیز فرار مرغ از چنگال دایناسورها

Rooster alarm clock اپلیکیشن هشدار بیداری با ظاهری متفاوت و جالب

Farm Animal Escape Rooster Run بازی سبک رانر با کاراکتر خروس

Rooster Sounds اپلیکیشنی مملو از انواع صداهای خروسی

 

تذکر اپریویو اپلیکیشن ها و بازی های نام برده در این مطلب را تضمین نمیکند و آنها را تنها به عنوان بهترین برنامه و بازی منتشر شده در همان روز معرفی کرده است. توصیه میکنیم مواردی که واقعا به آنها نیاز دارید را دانلود و نصب نمایید.

اینها را هم بخوانید