معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی های روز کافه بازار – شماره 66

معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی های روز کافه بازار – شماره 66

دو روز دیگر (23 و 24 بهمن ماه 1395) را هم پشت سر گذاشتیم و طبق روال همیشه تعدادی برنامه و بازی موبایل در کافه بازار منتشر شدند که از بین آنها، 10 عنوان برتر را انتخاب نموده و در شماره شصت و ششم از سری مقالات معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی های روز نام برده ایم. در ادامه با AppReview همراه باشید.

توجه : برای مشاهده لیست کامل اپلیکیشن ها و بازی های جدید در هر روز، به صفحه آمارکده در اپریویو مراجعه کنید.

همانطور که میدانید روزانه تعداد زیادی اپلیکیشن و بازی موبایل در مارکت محبوب کافه بازار منتشر میشوند که هرچند همه آنها از کیفیت قابل ملاحظه ای برخوردار نیستند اما در این میان، مواردی هم به چشم میخورند که ارزش نصب شدن و امتحان کردن توسط کاربران را دارند.

1 لندکارت

برای اطلاع از تخفیف هایی که برخی از فروشگاه ها در سراسر کشور ارائه میدهند، میتوانید از این برنامه اندرویدی بهره ببرید که امکان خرید نیز در آن فراهم شده است. محیط جذاب، محتوای مناسب و رابط کاربری روان از ویژگی های "لند کارت" هستند.

لینک دانلود از کافه بازار

2 لوکالی

این اپلیکیشن اندرویدی به منظور ارائه اطلاعات مفید درباره مکان های مختلف اعم از گزدشگری، زیارتی، تجاری و غیره به کاربران تولید شده و امکانات جالبی در آن وجود دارد. ظاهر کاربرپسند، محتوای مناسب و رابط کاربری استاندارد از خصوصیات "لوکالی" به شمار می آیند.

لینک دانلود از کافه بازار

3 شابش

با استفاده از این برنامه اندرویدی میتوانید املاک مورد نیاز خود برای خرید یا رهن و اجاره را بیابید و یا چنانچه موردی برای فروش دارید، به صورت آگهی به بقیه اعلام کنید. محیط زیبا، محتوای مناسب و رابط کاربری روان از ویژگی های "شابش" محسوب میشوند.

لینک دانلود از کافه بازار

4 کاراپ

اگر به دنبال خودرویی با شرایط و قیمت مناسب هستید و یا قصد فروش اتومبیل دارید، میتوانید در میان آگهی های این اپلیکیشن اندرویدی جستجو نموده و یا آگهی خود را به ثبت برسانید. برای "کاراپ" باید به خصوصیاتی از قبیل ظاهر جذاب، محتوای مناسب و رابط کاربری استاندارد اشاره کنیم.

لینک دانلود از کافه بازار

5 سامیتا

محتوای این برنامه اندرویدی شامل همه ملزومات سفر اعم از اطلاعات مفید راجب مقصد و امکاناتی برای رزرو بلیط و هتل میشود که میتوانید قبل از اقدام به مسافرت از آن بهره ببرید. برای "سامیتا" باید ویژگی هایی همچون محیط کاربرپسند، محتوای غنی و رابط کاربری روان را نام ببریم.

لینک دانلود از کافه بازار

6 جزیره زبان منوچهرزاده

این اپلیکیشن اندرویدی متعلق به موسسه زبان منوچهر زاده میباشد که نزدیک به 10 سال در زمینه آموزش زبان انگلیسی فعالیت میکند و به کمک آن میتوانید در مدت کوتاه و بطور موثر، این زبان بین المللی را یاد بگیرید. ظاهر زیبا، محتوای غنی و رابط کاربری استاندارد از خصوصیات "جزیره زبان منوچهرزاده" هستند.

لینک دانلود از کافه بازار

7 مهارت یاب

افراد جویای کار میتوانند با ثبت مهارت های خود در این برنامه اندرویدی، شغل موردنظر خود را بیابند و به استخدام کارفرمایان دلخواه درآیند. محیط جذاب، محتوای مناسب و راحتی استفاده برای همه اقشار از ویژگی های "مهارت یاب" به شمار می آیند.

لینک دانلود از کافه بازار

8 حسابداری شخصی انبه

برای مدیریت مخارج و درآمدهای خود با روش ساده اما کارآمد و دقیق، میتوانید از این اپلیکیشن اندرویدی و امکانات مفید آن بهره ببرید. ظاهر کاربرپسند، عملکرد مطلوب و رابط کاربری روان از خصوصیات "حسابداری شخصی انبه" محسوب میشوند.

لینک دانلود از کافه بازار

9 کاسب

این برنامه اندرویدی مخصوص صاحبان کسب و کارهای مختلف میباشد تا بتوانند مشتریان خود را به خوبی مدیریت نموده و با تمرکز بر روی آنها سود بیشتری بدست آورند. برای "کاسب" باید به ویژگی هایی از قبیل محیط زیبا، عملکرد مطلوب و راحتی استفاده برای همه اقشار اشاره کنیم.

لینک دانلود از کافه بازار

10 مزرعه زهرا (ویژه کودکان)

در این بازی اندرویدی بخش های مختلفی وجود دارد که در هر کدام از آنها علاوه بر سرگرمی های کوچک برای کودکان، آموزش های مفیدی نیز برای رشد ذهن آنها گنجانده شده است. برای "مزرعه زهرا" باید خصوصیاتی همچون گرافیک جذاب و گیم پلی مناسب برای کودکان را نام ببریم.

لینک دانلود از کافه بازار

 

اپلیکیشن ها و بازی های پیشنهادی

سفارشات دانشگاه اپلیکیشنی برای خرید محصولات و مواد غذایی با تخفیف ویژه دانشجویی

غذای خانگی استاد مجدی مهاباد اپلیکیشن سفارش غذا برای ساکنین شهر مهاباد و حومه

فراخوان های پژوهشی برنامه مخصوص حوزه علمیه خواهران و سامانه فراخوان های پژوهشی

یئنی گرام تلگرام غیر رسمی و دارای مجوز برای کاربران ترک زبان

لیزبازی برنامه اطلاع رسانی ساعت کاری پیست های اسکی در تهران

اویبیو اپلیکیشن درخواست تاکسی در شهر شیراز

جامعه خبر اپلیکیشنی برای علاقه مندان به آگاهی جدیدترین اخبار در موضوعات مختلف

بانک سوالات آزمون EPT برنامه آموزش زبان و تست های چهار گزینه ای

اپلیکیشن هواشناسی اطلاع از آخرین وضعیت آب و هوا در سراسر کشور

باغ وحش اپلیکیشن آموزنده و سرگرم کننده با موضوع آشنایی با حیوانات

بلدوزر بازی جالب در سبک معمایی با گرافیک زیبا و گیم پلی سرگرم کننده

دفاع کاغذی بازی سبک استراتژی با گرافیک و گیم پلی متفاوت

سقوط فضایی بازی ساده و سرگرم کننده برای سنین مختلف

 

در پایان این شماره قصد داریم عناوین خارجی منتشر شده در روزهای گذشته را نیز با ذکر نام و توضیح مختصر به شما معرفی کنیم. برای دانلود هر مورد کافی است روی نام آن کلیک کنید.

ONECHAT messenger اپلیکیشن پیام رسان با امکانات متعدد و قابلیت های مفید

 

تذکر اپریویو اپلیکیشن ها و بازی های نام برده در این مطلب را تضمین نمیکند و آنها را تنها به عنوان بهترین برنامه و بازی منتشر شده در همان روز معرفی کرده است. توصیه میکنیم مواردی که واقعا به آنها نیاز دارید را دانلود و نصب نمایید.

اینها را هم بخوانید