بازی های یونیتی

بازی های یونیتی در سال 2016، 16 میلیارد دانلود را از آن خود کردند

یونیتی محوبیت زیادی بین سازندگان بازی های موبایل دارد و طراحان از این انجین جهت ساخت بازی برای تمامی پلتفرم ها استفاده می کنند. بر اساس گفته های مدیرعامل یونیتی، John Riccitiello در سال 2016 بازی هایی که با استفاده از انجین بازی سازی یونیتی ساخته شده اند، توانستند 16 میلیارد دانلود را از آن خود کنند که دستاورد چشمگیری محسوب می شود و در مقایسه با سال گذشته 31 درصد افزایش را به نمایش می گذارد.

Riccitiello در طول سخنرانی خود در Game Developers Conference در سان فرانسیسکو بیان داشت که بازی های یونیتی 38 درصد از 1000 بازی برتر موبایل را به خود اختصاص داده اند که این رقم در مقایسه با سال 2015 به میزان 34 درصد افزایش یافته است. بازی های یونیتی بر روی 2.6 میلیارد گوشی نصب شده و این مقدار نسبت به دو میلیارد در سال 2015 بیشتر شده است.

یونیتی 5 دو سال پیش معرفی شد و کمپانی از آن به بعد به طور مستمر در حال آپدیت کردن این انجین بازی سازی می باشد. به گفته Riccitiello کمپانی، این نرم افزار را بهتر و کارآمدتر از گذشته نموده و بهبودهای اعمال شده در یونیتی 5.3.4 به کاهش 38 درصدی تیکت های پشتیبانی انجامیده و تعداد کاربران نیز 40 درصد افزایش یافته است که به بیان او، دستاورد چشمگیری می باشد.

بازی های یونیتی

بازی های یونیتی بر روی بیش از 30 پلتفرم به اجرا درمی آیند و 16 پلتفرم در چنیدن سال اخیر به این مجموعه اضافه شده اند. Riccitiello بیان داشت که توسعه دهندگان موفقیت چشمگیری را در این پلتفرم شاهد بوده اند.

به گفته Earner، مدیرعامل Space Ape Game که سازنده بازی های Samurai Siege و Rival Kingdoms است، ما در طول دو روز قادر به نمونه سازی یک بازی هستیم و می توانیم یک بازی متا را در طول سه ماه بسازیم و بازی را در طول یک سال تکمیل کنیم.

بازی های یونیتی

Earner بیان داشت که در چند سال اخیر، درآمد Space Ape Games از 24 میلیون دلار به 92 میلیون دلار رسیده و کارمندان آن هم از 60 نفر به 100 نفر رسیده اند. آخرین بازی کمپانی که Transformers: Earth Wars نام دارد نیز با استفاده از یونیتی ساخته شده و آنها به زودی به انتشار یک بازی رقابتی جدید می پردازند.

Taehoon Kim مدیرعامل Ludi Lin ،Nway را که در فیلم Black Ranger ایفای نقش کرد دعوت نمود و او به روی صحنه آمد تا دموی بازی موبایل Rangers: Legecy Wars را به نمایش گذارد. این بازی در 23 مارچ در آی او اس و اندروید منتشر خواهد شد.

 

منبع:

http://venturebeat.com

اینها را هم بخوانید