معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی های روز کافه بازار – شماره 79

معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی های روز کافه بازار – شماره 79

مثل همیشه و در ادامه سری مقالات معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی های روز که اکنون به شماره هفتاد و نهم خود رسیده است، 10 عنوان برتر که روز قبل (12 اسفندما ه 1395) در کافه بازار منتشر شدند را نام میبریم. در ادامه با AppReview همراه باشید.

توجه : برای مشاهده لیست کامل اپلیکیشن ها و بازی های جدید در هر روز، به صفحه آمارکده در اپریویو مراجعه کنید.

همانطور که میدانید روزانه تعداد زیادی اپلیکیشن و بازی موبایل در مارکت محبوب کافه بازار منتشر میشوند که هرچند همه آنها از کیفیت قابل ملاحظه ای برخوردار نیستند اما در این میان، مواردی هم به چشم میخورند که ارزش نصب شدن و امتحان کردن توسط کاربران را دارند.

1 تاریخگو (تقویم گویا)

این برنامه اندرویدی درواقع یک تقویم هوشمند با امکانات مفید است که تاریخ روز را بطور صوتی به شما یادآوری میکند. محیط کاربرپسند، عملکرد مطلوب و رابط کاربری روان از ویژگی های "تاریخگو" محسوب میشوند.

لینک دانلود از کافه بازار

2 قندپهلو

اگر به بازی های معمایی علاقه مند هستید، میتوانید در اوقات فراغت خود از این بازی اندرویدی با موضوع یافتن جواب از بین حروف درهم ریخته لذت ببرید. برای "قندپهلو" باید به خصوصیاتی همچون گرافیک زیبا و گیم پلی جالب اشاره کنیم.

لینک دانلود از کافه بازار

3 حسابداری حرفه ای

به کمک این اپلیکیشن اندرویدی میتوانید تراکنش های مالی خود را به خوبی مدیریت نموده و به حسابداری آنها بپردازید. برای "حسابداری حرفه ای" باید ویژگی هایی از قبیل ظاهر جذاب، امکانات متعدد و رابط کاربری استاندارد را نام ببریم.

لینک دانلود از کافه بازار

4 هواشناسی ماشین

این برنامه اندرویدی عملکرد جالبی دارد و به شما کمک میکند تا از بهترین زمان برای شستشوی خودرو آگاه شوید و همچنین لیست کارواش های شهر را ببینید. محیط زیبا، عملکرد مطلوب و رابط کاربری روان از خصوصیات "هواشناسی ماشین" هستند.

لینک دانلود از کافه بازار

5 جعبه اینستاگرام

با استفاده از این اپلیکیشن اندرویدی، ابزارهای مفیدی را برای کار با شبکه اجتماعی اینستاگرام در اختیار خواهید داشت و همچنین میتوانید از آن برای افزایش لایک و فالوئر صفحه خود بهره ببرید. ظاهر کاربرپسند، عملکرد مطلوب و رابط کاربری استاندارد از ویژگی های "جعبه اینستاگرام" به شمار می آیند.

لینک دانلود از کافه بازار

6 خلافی + پلاک یاب

برای استعلام خلافی خودرو با جزئیات کامل و همچنین آشنایی با شماره پلاک شهرهای مختلف، میتوانید از این برنامه اندرویدی استفاده کنید. محیط جذاب، عملکرد مطلوب و رابط کاربری روان از خصوصیات "خلافی + پلاک یاب" محسوب میشوند.

لینک دانلود از کافه بازار

7 چیز خان 2

در این بازی اندرویدی وارد یک ماجرای هیجان انگیز میشوید و باید به چیز خان در نجات دادن همسر از دست آدم فضایی ها یاری برسانید. برای "چیز خان 2" باید به ویژگی هایی همچون گرافیک زیبا و گیم پلی جالب اشاره کنیم. نقد و بررسی بازی فوق در اپریویو را میتوانید در این صفحه بخوانید.

لینک دانلود از کافه بازار

8 املاک همراه

از این اپلیکیشن اندرویدی میتوانید برای درج آگهی رهن، اجاره یا فروش املاک خود بهره ببرید که بدین منظور دارای امکانات مفیدی میباشد. برای "املاک همراه" باید خصوصیاتی از قبیل ظاهر مناسب، محتوای مناسب و رابط کاربری استاندارد را نام ببریم.

لینک دانلود از  کافه بازار

9 جت بانک

این برنامه اندرویدی شامل مجموعه ای از عملیات بانکی میشود که میتوانید آنها را باسرعت زیاد و به صورت آفلاین مورد استفاده قرار دهید. محیط زیبا، عملکرد مطلوب و رابط کاربری روان از ویژگی های "جت بانک" هستند.

لینک دانلود از کافه بازار

10 دانلود از اینستاگرام + دانلود استوری

به کمک این برنامه اندرویدی میتوانید عکس ها یا ویدیوهای مورد علاقه خود را در از قسمت فید یا استوری اینستاگرام دانلود کنید. ظاهر کاربرپسند، عملکرد مطلوب و رابط کاربری استاندارد از خصوصیات "دانلود از اینستاگرام + دانلود استوری" محسوب میشوند.

لینک دانلود از کافه بازار

 

اپلیکیشن های پیشنهادی

فودنت اپلیکیشن سفارش آنلاین غذا در مناطق شمال کشور

تلمارت برنامه سفارش آنلاین مواد غذایی از فروشگاه ها در اصفهان

بایمور مارکت اپلیکیشنی برای خرید آنلاین پوشاک زنانه، مردانه و بچگانه

چالش 30 روزه شانه برنامه تمرینات حرفه ای بدنسازی برای عضلات شانه

مرکز ماساژ امرتات اپلیکیشن رسمی مرکز ماساژ امرتات با مطالب و امکانات مفید

بخشنامه اپلیکیشن مخصوص فرهنگیان استان زنجان شامل آخرین بخش نامه های وزارت

ممبرگیر تلگرام برنامه ای برای افزایش اعضای کانال تلگرام

 

تذکر اپریویو اپلیکیشن ها و بازی های نام برده در این مطلب را تضمین نمیکند و آنها را تنها به عنوان بهترین برنامه و بازی منتشر شده در همان روز معرفی کرده است. توصیه میکنیم مواردی که واقعا به آنها نیاز دارید را دانلود و نصب نمایید.

اینها را هم بخوانید