معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی های روز کافه بازار – شماره 82

معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی های روز کافه بازار – شماره 82

در روز قبل (16 اسفند ماه 1395) مثل همیشه تعدادی برنامه و بازی موبایل در کافه بازار منتشر شدند که ما 10 عنوان برتر را از میان آنها انتخاب کردیم تا در شماره هشتاد و دوم از سری مقالات معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی های روز نام ببریم. اگر به دنبال اپلیکیشن های مورد نیاز یا بازی های مورد علاقه خود هستید، در ادامه با AppReview همراه باشید.

توجه : برای مشاهده لیست کامل اپلیکیشن ها و بازی های جدید در هر روز، به صفحه آمارکده در اپریویو مراجعه کنید.

همانطور که میدانید روزانه تعداد زیادی اپلیکیشن و بازی موبایل در مارکت محبوب کافه بازار منتشر میشوند که هرچند همه آنها از کیفیت قابل ملاحظه ای برخوردار نیستند اما در این میان، مواردی هم به چشم میخورند که ارزش نصب شدن و امتحان کردن توسط کاربران را دارند.

1 رستاک

علاقه مندان به بازی های سبک استراتژی با موضوع ایجاد منطقه روستایی و مدیریت آن، میتوانند از این بازی اندرویدی در اوقات فراغت خود لذت ببرند. برای "رستاک" باید ویژگی هایی از قبیل گرافیک کاربرپسند و گیم پلی سرگرم کننده را نام ببریم.

لینک دانلود از کافه بازار

2 سرایار

اگر قصد مسافرت نوروزی و کرایه ویلا برای اقامت در دیگر شهرها را دارید، این برنامه اندرویدی برای شما مفید خواهد بود. محیط زیبا، محتوای مناسب و رابط کاربری روان از خصوصیات "سرایار" هستند.

لینک دانلود از کافه بازار

3 سرزمین انگلیسی

این اپلیکیشن اندرویدی از روش های نوین و تاثیر گذار برای آموزش انگلیسی به شما استفاده میکند که میتوانید از آن بهره مند شوید. ظاهر جذاب، محتوای غنی و رابط کاربری استاندارد از ویژگی های "سرزمین انگلیسی" به شمار می آیند.

لینک دانلود از کافه بازار

4 هدف

به کمک این برنامه اندرویدی و امکانات جالب آن میتوانید برای رسیدن به هدف های کوچک و بزرگ خود، زمانبندی هوشمندانه انجام دهید. محیط کاربرپسند، عملکرد مطلوب و رابط کاربری روان از خصوصیات "هدف" محسوب میشوند.

لینک دانلود از کافه بازار

5 کافه تک رمان

این اپلیکیشن اندرویدی درواقع یک شبکه اجتماعی برای علاقه مندان به رمان و نویسندگی میباشد که بدین منظور امکانات مفیدی در آن وجود دارد. برای "کافه تک رمان" باید به ویژگی هایی همچون ظاهر زیبا، محتوای مناسب و رابط کاربری استاندارد اشاره کنیم.

لینک دانلود از کافه بازار

6 سرویس های پیامکی

با استفاده از این برنامه اندرویدی و امکانات جالب آن، میتوانید تلفن همراه خود را با ارسال پیامک از راه دور کنترل نمایید. برای "سرویس های پیامکی" باید خصوصیاتی از قبیل ظاهر کاربرپسند، عملکرد مطلوب و رابط کاربری روان را نام ببریم.

لینک دانلود از کافه بازار

7 آهنگ پیام های برتر

در این اپلیکیشن اندرویدی، مجموعه ای از آهنگ های مخصوص دریافت پیام گنجانده شده که از تنوع خوبی نیز برخوردار است. محیط جذاب، محتوای غنی و رابط کاربری استاندارد از ویژگی های "آهنگ پیام های برتر" هستند.

لینک دانلود از کافه بازار

8 استعلام خلافی، پلیس +10، نمره منفی

این برنامه اندرویدی شامل مجموعه ای از امکانات مفید برای استعلام خلافی خودرو، خدمات اپراتورهای تلفن همراه و غیره میشود که میتوانید از آنها به راحتی استفاده کنید. ظاهر مناسب، عملکرد مطلوب و رابط کاربری روان از خصوصیات "استعلام خلافی، پلیس +10، نمره منفی" به شمار می آیند.

لینک دانلود از کافه بازار

9 چالش ریاضی

این بازی اندرویدی و چالش برانگیز برای افرادی جذاب خواهد بود که علاقه دارند قدرت ذهن و هوش خود را بسنجند. گرافیک زیبا و گیم پلی جالب از ویژگی های "چالش ریاضی" محسوب میشوند.

لینک دانلود از کافه بازار

10 هوجی بوجی

صاحبان فروشگاه ها میتوانند با ثبت فروشگاه خود در این اپلیکیشن اندرویدی، از امکانات مفید آن بهره برده و اجناس خود را به فروش برسانند. برای "هوجی بوجی" باید به خصوصاتی همچون محیط زیبا، محتوای مناسب و رابط کاربری استاندارد اشاره کنیم.

لینک دانلود از کافه بازار

 

اپلیکیشن ها و بازی های پیشنهادی

Ultra Photo Collage اپلیکیشنی برای ایجاد کلاژهای تصویری زیبا

هشت پا مجموعه هشت بازی جالب و آموزشی برای کودکان

سینما پرس مجله بیوگرافی بازیگران و آخرین اخبار حوزه سینما

Ultra Photo Crop برنامه ای برای برش راحت عکس ها

 

تذکر اپریویو اپلیکیشن ها و بازی های نام برده در این مطلب را تضمین نمیکند و آنها را تنها به عنوان بهترین برنامه و بازی منتشر شده در همان روز معرفی کرده است. توصیه میکنیم مواردی که واقعا به آنها نیاز دارید را دانلود و نصب نمایید.

اینها را هم بخوانید