معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی های روز کافه بازار – شماره 88

معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی های روز کافه بازار – شماره 88

شماره هشتاد و هشتم از سری مقالات معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی های روز که در آن 10 عنوان برتر مربوط به روز قبل (23 اسفند ماه 1395) نام برده شده اند، برای علاقه مندان به بازی قابل توجه خواهد بود. اگر برای ایام تعطیل پیش رو به دنبال بازی های سرگرم کننده هستید، در ادامه با AppReview همراه شوید.

توجه : برای مشاهده لیست کامل اپلیکیشن ها و بازی های جدید در هر روز، به صفحه آمارکده در اپریویو مراجعه کنید.

همانطور که میدانید روزانه تعداد زیادی اپلیکیشن و بازی موبایل در مارکت محبوب کافه بازار منتشر میشوند که هرچند همه آنها از کیفیت قابل ملاحظه ای برخوردار نیستند اما در این میان، مواردی هم به چشم میخورند که ارزش نصب شدن و امتحان کردن توسط کاربران را دارند.

1 خروس جنگی : تاج و تخت

اگر از طرفداران بازی هیجان انگیز خروس جنگی هستید، میتوانید این بازی اندرویدی را به عنوان نسخه جدید و متفاوت آن انجام دهید. برای "خروس جنگی : تاج و تخت" باید به ویژگی هایی همچون گرافیک زیبا و گیم پلی جالب اشاره کنیم.

لینک دانلود از کافه بازار

2 نجات قلعه

این بازی اندرویدی درواقع ادامه روایت بازی محبوب سلحشوران میباشد که در آن باید از قلعه قهرمانان در برابر لشکر اهریمن دفاع کنید. برای "نجات قلعه" باید خصوصیاتی از قبیل گرافیک جذاب و گیم پلی هیجان انگیز را نام ببریم.

لینک دانلود از کافه بازار

3 شبکه اجتماعی پیامان

این برنامه اندرویدی در واقع یک شبکه اجتماعی با قابلیت اشتراک گذاری متن، عکس و ویدیو میباشد که امکانات مفید دیگری نیز دارد. ظاهر زیبا، محتوای مناسب و رابط کاربری روان از ویژگی های "شبکه اجتماعی پیامان" هستند.

لینک دانلود از کافه بازار

4 بقالی

در این بازی اندرویدی شما صاحب یک مغازه سوپر مارکت هستید که باید کالاهای باکیفیت در آن بفروشید تا مشتریان بیشتری داشته باشید. گرافیک کاربرپسند و گیم پلی سرگرم کننده از خصوصیات "بقالی" به شمار می آیند.

لینک دانلود از کافه بازار

5 اتوپیا : عجیب مثل تهران

علاقه مندان به بازی های معمایی و رازآلود که میخواهند وارد یک ماجرای مهیج بشوند، از این بازی اندرویدی در اوقات فراغت خود لذت خواهند برد. گرافیک زیبا و گیم پلی جالب از ویژگی های "اتوپیا" محسوب میشوند.

لینک دانلود از کافه بازار

6 های کیو

این بازی اندرویدی از مجموعه بازی های فکری و امتیازی تشکیل شده که در آن میتوانید ذهن خود را به چالش بکشید و با سایر کاربران به رقابت بپردازید. برای "های کیو" باید به خصوصیاتی همچون گرافیک جذاب و گیم پلی سرگرم کننده اشاره کنیم.

لینک دانلود از کافه بازار

7 فراری

اگر به دنبال یک سرگرمی جالب در اوقات فراغت خود هستید، این بازی اندرویدی برای شما مناسب و سرگرم کننده خواهد بود. برای "فراری" باید ویژگی هایی از قبیل گرافیک زیبا و گیم پلی جالب را نام ببریم.

لینک دانلود از کافه بازار

8 مجموعه بازی های سبز

برای آموزش و سرگرم کردن فرزندان خود میتوانید از این بازی اندرویدی و مجموعه سرگرمی های جالب آن استفاده کنید. گرافیک کاربرپسند و گیم پلی مناسب برای کودکان از خصوصیات "مجموعه بازی های سبز" هستند.

لینک دانلود از کافه بازار

9 قلمرو فرماندهی (نبرد آنلاین)

در این بازی اندرویدی باید لشکر نیرومندی تشکیل دهید و در برابر تهاجم دشمنان مقاوت نموده یا برای افزایش وسعت قلمرو خود به دیگران حمله کنید. گرافیک زیبا و گیم پلی سرگرم کننده از ویژگی های "قلمرو فرماندهی" به شمار می آیند.

لینک دانلود از کافه بازار

10 کوییز تی وی

این بازی اندرویدی در عین سادگی میتواند به عنوان یک سرگرمی جالب در اوقات فراغت شما مورد استفاده قرار بگیرد. گرافیک مناسب و گیم پلی جالب از خصوصیات "کوییز تی وی" محسوب میشوند.

لینک دانلود از کافه بازار

 

اپلیکیشن ها و بازی های پیشنهادی

جی بی تل برنامه موبایل برای مشتریان بانک قوامین

سایچین بازی جالب با گرافیک و گیم پلی متفاوت

آنتی ویروس جی دیتا نسخه اصلی آنتی ویروس جی دیتا برای محافظت از دستگاه (13000 تومان)

محصولات سالم Orfam راهکارهای تغذیه سالم با استفاده از محصولات ارگانیک

های فالوئر اپلیکیشن افزایش لایک و فالوئر اینستاگرام

ویگرام نسخه غیر رسمی و دارای مجوز تلگرام با امکانات پیشرفته تر

اصطلاحات رایج عمومی آموزش اصطلاحات رایج و تخصصی در زمینه های مختلف

خرید شارژ برنامه خرید شارژ سیم کارت

 

در پایان این شماره قصد داریم عناوین خارجی منتشر شده در روزهای گذشته را نیز با ذکر نام و توضیح مختصر به شما معرفی کنیم. برای دانلود هر مورد کافی است بر روی نام آن کلیک کنید.

Quit Tracker برنامه جالب برای ترک سیگار با برنامه ریزی هوشمندانه

FAUCET بازی سرگرم کننده با گرافیک و گیم پلی متفاوت

Face Changer 2 اپلیکشنی برای تغییر چهره با امکانات جالب

 

تذکر اپریویو اپلیکیشن ها و بازی های نام برده در این مطلب را تضمین نمیکند و آنها را تنها به عنوان بهترین برنامه و بازی منتشر شده در همان روز معرفی کرده است. توصیه میکنیم مواردی که واقعا به آنها نیاز دارید را دانلود و نصب نمایید.

اینها را هم بخوانید