معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی های روز کافه بازار – شماره 90

معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی های روز کافه بازار – شماره 90

به شماره نود از سری مقالات معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی های روز رسیدیم و طبق روال همیشه قصد داریم 10 عنوان برتر که روز قبل (25 اسفند ماه 1395) در کافه بازار منتشر شدند را نام ببریم. اگر به دنبال اپلیکیشن های مورد نیاز یا بازی های مورد علاقه خود هستید، در ادامه با AppReview همراه شوید.

توجه : برای مشاهده لیست کامل اپلیکیشن ها و بازی های جدید در هر روز، به صفحه آمارکده در اپریویو مراجعه کنید.

همانطور که میدانید روزانه تعداد زیادی اپلیکیشن و بازی موبایل در مارکت محبوب کافه بازار منتشر میشوند که هرچند همه آنها از کیفیت قابل ملاحظه ای برخوردار نیستند اما در این میان، مواردی هم به چشم میخورند که ارزش نصب شدن و امتحان کردن توسط کاربران را دارند.

1 تیزبال

در این بازی اندرویدی که به سبک اکشن میباشد، فرماندهی ناوگان هوایی را بر عهده خواهید داشت و باید با تمام قوا در برابر دشمنان بجنگید. گرافیک جذاب و گیم پلی هیجان انگیز از ویژگی های "تیزبال" به شمار می آیند.

لینک دانلود از کافه بازار

2 بازی چند زبانه آموزش حیوانات

این بازی اندرویدی برای کودکان مناسب میباشد که علاوه بر سرگرم کردن آنها، جنبه آموزشی هم دارد و در آشنایی با حیوانات مختلف به آنها کمک میکند. گرافیک زیبا و گیم پلی جالب از خصوصیات "بازی چند زبانه آموزش حیوانات" محسوب میشوند.

لینک دانلود از کافه بازار

3 تعطیلات

با استفاده از این برنامه اندرویدی و امکانات مفید آن، میتوانید به صورت آنلاین و با قیمت مناسب برای سفرهای هوایی خود بلیط تهیه نمایید. برای "تعطیلات" باید به ویژگی هایی از قبیل ظاهر کاربرپسند، عملکرد مطلوب و رابط کاربری روان اشاره کنیم.

لینک دانلود از کافه بازار

4 حساب و کتاب

اگر برای مدیریت تراکنش های مالی خود به دنبال یک راه ساده و کارآمد هستید، میتوانید از این اپلیکیشن اندرویدی به عنوان یک حسابداری شخصی بهره ببرید. برای "حساب و کتاب" باید خصوصیاتی همچون محیط کاربرپسند، عملکرد مطلوب و رابط کاربری استاندارد را نام ببریم.

لینک دانلود از کافه بازار

5 سه تاره!

علاقه مندان به بازی های سبک موسیقایی میتوانند این بازی اندرویدی را در اوقات فراغت خود انجام داده و از نواختن سه تار لذت ببرند. گرافیک کاربرپسند و گیم پلی سرگرم کننده از ویژگی های "سه تاره" هستند.

لینک دانلود از کافه بازار

6 خونه به خونه

برای سرگرم کردن کودکان زیر 6 سال خود میتوانید از این بازی اندرویدی کمک بگیرید و مهارت هایی مثل شمارش اعداد یا دقت در رابطه ترتیبی اعداد را به آنها بیاموزید. گرافیک زیبا و گیم پلی مناسب برای کودکان، از خصوصیات "خونه به خونه" محسوب میشوند.

لینک دانلود از کافه بازار

7 تلگرام تولز

در این برنامه اندرویدی مجموعه ابزارهایی برای استفاده بهتر از تلگرام گنجانده شده و بدین منظور دارای امکانات جالبی میباشد. محیط زیبا، عملکرد مطلوب و رابط کاربری روان از ویژگی های "تلگرام تولز" محسوب میشوند.

لینک دانلود از کافه بازار

8 بترسون : چهارشنبه سوری

با انجام این بازی اندرویدی جالب میتوانید در اوقات فراغت خود سرگرم شوید و از ترساندن مردم با انواع ترقه لذت ببرید که البته باید مراقب کودکان و سالمندان هم باشید! برای "بترسون" باید به خصوصیاتی از قبیل گرافیک جالب و گیم پلی سرگرم کننده اشاره کنیم.

لینک دانلود از کافه بازار

9 جاروی اندروید

به کمک این اپلیکیشن اندرویدی میتوانید فایل های اضافه را در حافظه گوشی خود پاکسازی نموده و سرعت سیستم عامل آن را افزایش دهید. برای "جاروی اندروید" باید ویژگی هایی همچون ظاهر زیبا، عملکرد مطلوب و رابط کاربری استاندارد را نام ببریم.

لینک دانلود از کافه بازار

10 هوشیار

اگر میخواهید ذهن خود را تقویت کنید، میتوانید این بازی اندرویدی را در اوقات فراغت خود انجام دهید و سرگرم شوید. گرافیک زیبا و گیم پلی جالب از خصوصیات "هوشیار" هستند.

لینک دانلود از کافه بازار

 

اپلیکیشن ها و بازی های پیشنهادی

کلش آو زامبی 2 بازی هیجان انگیز در سبک استراتژی با گرافیک و گیم پلی جذاب

ابزار تست شبکه اپلیکیشنی برای تست عملیات های شبکه مثل ping و غیره

Flappy Plane – بازی سرگرم کننده با گرافیک و گیم پلی جالب

 

در پایان این شماره قصد داریم عناوین خارجی منتشر شده در روزهای گذشته را نیز با ذکر نام و توضیح مختصر به شما معرفی کنیم. برای دانلود هر مورد کافی است بر روی نام آن کلیک کنید.

There You Go بازی معمایی جالب با گرافیک زیبا و گیم پلی چالش برانگیز

 

تذکر اپریویو اپلیکیشن ها و بازی های نام برده در این مطلب را تضمین نمیکند و آنها را تنها به عنوان بهترین برنامه و بازی منتشر شده در همان روز معرفی کرده است. توصیه میکنیم مواردی که واقعا به آنها نیاز دارید را دانلود و نصب نمایید.

اینها را هم بخوانید