لایبرری اندروید

آشنایی با 5 لایبرری برتر اندروید - شماره 4

لایبرری های اندروید بسیار کاربردی بوده و مدت زمان انجام پروژه را به طور چشمگیری کاهش می دهند و امکانات جالبی به اپلیکیشن می افزایند. در این مطلب قصد داریم شما را با چندین لایبرری کاربردی اندروید آشنا کنیم، با ما همراه باشید.

1. ActivityStarter

آیا تا به حال در شرایطی بوده اید که مجبور به ارسال داده بین دو اکتیویتی باشید؟ یا اینکه بخواهید پارامترهای بیشتری به متد شروع اکتیویتی اضافه کنید؟ برای تسهیل این کار لایبرری خوبی در دسترس شما قرار دارد و تنها کار لازم مشخص کردن آرگیومنت های موردنظر برای ارسال می باشد.

2. BlockCanaryEx

علاوه بر ساخت اپلیکیشنی که به خوبی تمامی عملیات را پیاده سازی کند، توسعه دهندگان وظیفه دارند چیزی بسازند که از ظاهر خوب و مناسبی برخوردار بوده و بهینه نیز باشد. متدها و تسک هایی که موجب اختلال در عملکرد رابط کاربری می شوند، تمایل کاربران در استفاده از اپلیکیشن شما را از بین می برند و این لایبرری راه حل خوبی برای برطرف کردن این مشکل می باشد.

لایبرری اندروید

3. SmileyRating

همه لبخند زدن را دوست دارند و استفاده از شکلک ها در بین کاربران دیجیتال بسیار مرسوم است، این لایبرری نیز در همین راستا به کمک شما می آید و با استفاده از آن می توانید بخش امتیازدهی به اپلیکیشن را با شکلک های جذاب و پرطرفدار پیاده سازی کنید.

لایبرری اندروید

4. BubblePicker

تنها با نگاه انداختن به حباب های رنگارنگی که توسط این لایبرری ساخته شده، مجذوب آن خواهید شد و می توانید برای بخش های گوناگون اپلیکیشن از این لایبرری استفاده کنید.

لایبرری اندروید

5. StickySwitch

این لایبرری انیمیشن های فوق العاده ای در اختیار شما قرار می دهد و حتی ساده ترین بخش های اپلیکیشن مانند دکمه های سوئیچ را نیز به زیبایی پیاده سازی کرده است. با کمک این لایبرری قسمت هایی از اپلیکیشن که در گذشته با ظاهر ساده ای پیاده سازی شده اند، اکنون روح و جان تازه ای می یابند و کاربران را مجذوب خود می کنند.

لایبرری اندروید

 

https://medium.cobeisfresh.com برگرفته از

اینها را هم بخوانید