معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی های روز کافه بازار – شماره 100

معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی های روز کافه بازار – شماره 100

بعد از مدت حدود 2 ماه که با سری مقالات معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی های روز با شما بودیم، به شماره صدم از آن رسیدیم و قصد داریم طبق روال همیشه، 10 عنوان برتر که روزهای قبل (21 الی 23 فروردین ماه 1396) در کافه بازار منتشر شدند را نام ببریم. اگر به دنبال اپلیکیشن های موردنیاز یا بازی های موردعلاقه خود هستید، در ادامه AppReview را همراهی کنید.

توجه : برای مشاهده لیست کامل اپلیکیشن ها و بازی های جدید در هر روز، به صفحه آمارکده در اپریویو مراجعه کنید.

همانطور که میدانید روزانه تعداد زیادی اپلیکیشن و بازی موبایل در مارکت محبوب کافه بازار منتشر میشوند که هرچند همه آنها از کیفیت قابل ملاحظه ای برخوردار نیستند اما در این میان، مواردی هم به چشم میخورند که ارزش نصب شدن و امتحان کردن توسط کاربران را دارند.

1 ویزیتورا

این برنامه اندرویدی و امکانات مفید آن به صاحبان مشاغل کمک میکند تا محصولات خود را با روش بازاریابی به فروش برسانند. محیط جذاب، قابلیت های کاربردی و رابط کاربری روان از ویژگی های "ویزیتورا" به شمار می آیند.

لینک دانلود از کافه بازار

2 جعبه لایتنر B15

به کمک این اپلیکیشن اندرویدی که از روش موثر جعبه لایتنر استفاده میکند، میتوانید ترجمه کلمات زبان های مختلف از جمله انگلیسی، فرانسوی، اسپانیایی، ایتالیایی، آلمانی و غیره را یاد بگیرید. ظاهر کاربرپسند، محتوای غنی و رابط کاربری استاندارد از خصوصیات "جعبه لایتنر B15" محسوب میشوند.

لینک دانلود از کافه بازار

3 ردیاب پلاس 2

در این برنامه اندرویدی امکانات مفیدی از جمله حذف قفل گوشی و ردیابی با ارسال پیامک گنجانده شده است که در مواقع ضروری میتوانید از آن بهره ببرید. برای "ردیاب پلاس 2" باید به ویژگی هایی از قبیل محیط زیبا، عملکرد مطلوب و رابط کاربری استاندارد اشاره کنیم.

لینک دانلود از کافه بازار

4 سامانه یار 2

برای انجام عملیات بانکی مختلف، خرید شارژ، پرداخت قبوض، استعلام خلافی و غیره میتوانید از این اپلیکیشن اندرویدی استفاده نمایید. برای "سامانه یار 2" باید خصوصیاتی همچون ظاهر جذاب، عملکرد صحیح و رابط کاربری استاندارد را نام ببریم.

لینک دانلود از کافه بازار

5 تلیگرام

این برنامه اندرویدی درواقع یک نسخه غیر رسمی و دارای مجوز از تلگرام میباشد که امکانات بیشتری نسبت به نسخه اصلی این پیام رسان دارد. محیط کاربرپسند، قابلیت های مفید و رابط کاربری روان از ویژگی های "تلیگرام" هستند.

لینک دانلود از کافه بازار

6 مطب یاب

با استفاده از این اپلیکیشن اندرویدی میتوانید آدرس مطب پزشک ها در سراسر شهرهای ایران را به راحتی بیابید. ظاهر زیبا، محتوای مناسب و رابط کاربری استاندارد از خصوصیات "مطب یاب" به شمار می آیند.

لینک دانلود از کافه بازار

7 حملو

اگر به حمل بار در سطح شهر تهران نیاز پیدا کردید، میتوانید سفارش خود را از طریق این برنامه اندرویدی و به صورت آنلاین انجام دهید. محیط جذاب، عملکرد مطلوب و رابط کاربری روان از ویژگی های "حملو" به شمار می آیند.

لینک دانلود از کافه بازار

8 مرونت

صاحبان مشاغل میتوانند با استفاده از این اپلیکیشن اندرویدی، کسب و کار خود را تبلیغ نموده و کالاها یا خدماتشان را به معرض دید عموم بگذارند. برای "مرونت" باید به خصوصیاتی از قبیل ظاهر زیبا، محتوای مناسب و رابط کاربری استاندارد اشاره کنیم.

لینک دانلود از کافه بازار

9 شیپولف توپ مرگبار

این بازی اندرویدی در سبک ماجراجویی تولید شده که میتوانید از انجام آن در اوقات فراغت خود لذت ببرید. برای "شیپولف" باید ویژگی هایی همچون گرافیک جالب و گیم پلی سرگرم کننده را نام ببریم.

لینک دانلود از کافه بازار

10 تمرینات توجه

با انجام این بازی اندرویدی در اوقات فراغت خود، میتوانید به فعالسازی هر چه بیشتر مغز و تقویت ذهن بپردازید. گرافیک زیبا و گیم پلی جالب از خصوصیات "تمرینات توجه" هستند.

لینک دانلود از کافه بازار

 

اپلیکیشن ها و بازی های پیشنهادی

موبایل بانک موسسه اعتباری آرمان برنامه انجام خدمات بانکی موسسه آرمان

اپ فارس شبکه اجتماعی با امکانات مفید

چوب گیلاس بازی تفننی با گرافیک و گیم پلی جالب

مانیا سافت اپلیکیشن وبسایت فروشگاهی محصولات رایانه ای

اف پاور مود فیتنس شکم برنامه ای حاوی تمرینات بدنسازی برای ناحیه شکم

 

در پایان این شماره قصد داریم عناوین خارجی منتشر شده در روزهای گذشته را نیز با ذکر نام و توضیح مختصر به شما معرفی کنیم. برای دانلود هر مورد کافی است بر روی نام آن کلیک کنید.

MouseBot بازی جالب و سرگرم کننده در سبک اکشن

Wire بازی جدید و چالش برانگیز استودیو کچاپ

Split Video & Camera برنامه ای برای جدا کردن بخشی از ویدیو

Rapid 70 بازی فکری با گیم پلی جالب

Turning بازی سرگرم کننده با گیم پلی متفاوت

RoidmiDriver اتصال گوشی به پخش اتومبیل با بلوتوث

Total Materia اپلیکیشنی جامع برای مهندسین مواد

 

تذکر اپریویو اپلیکیشن ها و بازی های نام برده در این مطلب را تضمین نمیکند و آنها را تنها به عنوان بهترین برنامه و بازی منتشر شده در همان روز معرفی کرده است. توصیه میکنیم مواردی که واقعا به آنها نیاز دارید را دانلود و نصب نمایید.

اینها را هم بخوانید