AppDraw

نوآوری جدیدی از گوگل: با کمک AutoDraw نقاشی های بی قاعده شما به یک اثر هنری تبدیل می شوند!

آخرین محصول ساخته شده توسط Creative Lab گوگل یک ابزار مبتنی بر وب است که با بهره گیری از یادگیری ماشینی، در طراحی و نقاشی به کمک شما می آید. اگر می خواهید سریعا یک طرح برای تبریک تولد یا رویداد دیگری بزنید، AutoDraw دقیقا همان چیزی است که به آن احتیاج دارید!

رابط کاربری این ابزار بسیار ساده و به سبک نرم افزار Paint طراحی شده و تنها کار لازم رسم یک طرح ساده و ابتدایی از چیزی است که در ذهن دارید، در این مرحله ابزار پیشنهاد به کمک شما می آید و فرضیه ذهنی شما را حدس می زند و به شما جایگزین های حرفه ای تری را نمایش می دهد که با کلیک بر روی این پیشنهادات، یک نقاشی از هنرمندان بااستعداد، طراحان و تصویرگران جای نقاشی ابتدایی شما را می گیرد. امکان افزودن متن و اشکال به طرح و رنگ کردن آن هم وجود دارد. زمانی که کار شما به پایان رسید می توانید اثر هنری خود را به صورت یک فایل PNG دانلود کنید.

AppDraw

این ابزار نیز از تکنولوژی مشابه استفاده شده در QuickDraw بهره می گیرد که یک Creative Lab A.I می باشد که در آن می توانید دودل هایی رسم کنید و شبکه های عصبی تلاش می کند تا نقاشی رسم شده را تشخیص دهد. مشابه سایر پروژه های یادگیری ماشینی، با استفاده بیشتر میزان هوشمندی نیز بیشتر خواهد شد و همین ویژگی نیز در AutoDraw مورد استفاده قرار گرفته است.

AppDraw

گوگل یک ویدیو برای شرح نحوه کار این ابزار تهیه کرده است. با مراجعه به وب سایت autodraw.com با استفاده از هر مرورگری لذت نقاشی به این سبک را تجربه کنید!

http://www.androidpolice.com برگرفته از

اینها را هم بخوانید